تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۷۴۶۶۷
امام جمعه کبگیان

جلسه شورای زکات در دفتر امام جمعه چیتاب برگزار و ساعت مکانِ نماز عید فطر هم اعلام شد

۰
جلسه شورای زکات در دفتر امام جمعه چیتاب برگزار و ساعت مکانِ نماز عید فطر هم اعلام شد
کبنا ؛به گزارش " کبنا " از چیتاب جلسه شورای زکات با حضور امام جمعه نماینده بخشدار کبگیان ، ریاست کمیته امداد چیتاب ، و تعدادی از اعضاء شورای زکات در دفتر امام جمعه شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان برگزار شد. 
دراین جلسه که درخصوص هماهنگی درجمع آوری زکات فطریه و نظارت در عملکرد ستاد مذکور برگزار شد حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه چیتاب بعنوان رئیس شورای زکات ضمن تشکر از زحمات کمیته امداد و ستاد درجمع آوری زکات برادامه مسیر که از واجبات الهی می‌باشد تاکید کرد و گفت: در منطقه ما مدتی است جمع آوری زکات طبق منوال گذشته شکل نگرفته و حالا علت و معلول را باید بررسی کرد تا با راهکارهای بروز تر در ابن امر موفقیت حاصل بشود.
امام جمعه چیتاب تصریح کرد: اگر مسلمانان به پرداخت زکات اهتمام داشته باشند هیچ محتاج و فقیری در جامعه باقی نمی ماند. وی ادامه داد: اینکه در جامعه فقر است بخاطر بخل و طمع و ثروت اندوزی ثروتمندان است و این ثروتمندان با این ویژگی ها از رحمت خدابدور هستند چون فقرا و ایتام و نیازمندان را از حق خودشان و مال خویش محروم کردند. 
سید عابد ربانی خواه ، رئیس کمیته امداد امام خمینی چیتاب هم در این نشست بعنوان دبیر جلسه به ارائه گزارش عملکرد زکات کبگیان اشاره نمودند. 
ربانی خواه با اذعان به اینکه شماره حساب 6037997950056284 مختص زکات فطریه عام و شماره حساب 6037997950064551 مختص زکات فطریه سادات وشماره حساب 6037997950072828 مختص کفاره غیره عمد وشماره حساب 6037997950081092 مختص کفاره عمد می باشد، خاطرنشان کرد: رسالت شورای زکات برطرف کردن موانع پرداخت زکات است بزرگواران با پرداخت موارد ذکر شده در شماره حسابهای ارائه شده توسط کمیته امداد به نیازمندانی کمک می کنند که گهگاهی در منطقه خودشان می بینند و مستحق کمک هستند.
اسماعیل رسام روابط عمومی بخشداری کبگیان هم بعنوان نماینده بخشدار در پایان این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر گفت: طبق سنوات گذشته بخشداری کبگیان آماده ارائه خدمات در رابطه با صدور مجوز ازطرف کمیته امداد به نمایندگان شوراها، و دهیاران درخصوص جمع آوری زکات اقدام لازم را انجام خواهد داد و انشالله همگی به اتفاق شورای اداری باهمدیگر در نماز عید فطر امسال که در ساعت۷٫۳۰ دقیقه صبح در میدان صبحگاه گردان ۴۸۹ امام رضا " ع " شهر چیتاب برگزار خواهد شد، حضور پر رنگ و پرشوری خواهیم داشت.


٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭

خبرنگار : اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1