تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۷۴۲۱۵
یادداشت؛

دیروزتان توهین و توهم، امروزتان نیز کارزار و شلوغی

۳۱
۷
دیروزتان توهین و توهم، امروزتان نیز کارزار و شلوغی
کبنا ؛یادداشت - در دنیای سیاست، هرازگاهی رنسانسی صورت می‌گیرد و خون غلیظ شدۀ سیاست، با انتخابی فراتر از ذهن شبه سیاسیون به حجامت می‌رود و پاک‌سازی صورت می‌گیرد. کاری که زودتر از این باید در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گرفت، در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ به حقیقت پیوست.
نامزدهای انتخابات یعنی آقایان نادر منتظریان و سید علی‌محمد بزرگواری، خودسرانه و قیم مأبانه، در شهرستان‌های سه‌گانه بویراحمد و چهارگانه کهگیلویه، زودتر از زمان قانونی و حتی آمادگی دستگاه‌های متولی برای نظارت و حفظ امنیت، جلسات خود را در تنگ مهریان یاسوج و میدان جهاد دهدشت آغاز کردند. انگار که قانون مطیعشان است و باید از این‌ها دستور می‌گرفت و مردم و مسئولان خود را با این جماعت هماهنگ می‌کردند، عملاً شیپور انتخابات را نواختند. تا جای که نمایندگان این دو منطقه و حتی کسانی که قصد ورود به انتخابات را داشتند و یا فرمانداران این شهرستان‌ها، اعتراض کردند. آنچه از همان آغاز، متقن و مشخص بود، راهبرد خودسرانه و قانون‌گریز این دو نفر در انتخابات بود.
پس از این مَطلعِ قانون‌شکنانه، هر دست آویزی را بهانه کردند تا رقبای خود را وادار به عقب‌نشینی کنند. ابتدا خود را فراجناحی جلوه دادند، سپس دست به دامان گروه‌های اصلاح‌طلب شدند، هر واژه‌ای را به هر کسی که خواستند نسبت دادند، به هر شکلی که میلشان بود صحبت کردند، گزارش‌نویسی و مستندسازی علیه رقبای همسو را آغاز کردند، در سخنرانی‌های انتخاباتی به‌اندازه‌ای که فکر می‌کردند به همه توهین و تهمت می‌زدند و آخرین اقدامشان نیز در ورزشگاه دهدشت و خیابان دادگستری یاسوج، دور مردم گونی کشیدند تا فضای آلوده‌ای را در تاریخ انتخابات این استان به ثبت برسانند؛ اما ازآنجاکه باید رنسانس سیاسی صورت می‌گرفت و بلوغ فکری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، این شومن‌بازی‌ها را از پایدارچی‌ها نمی‌پذیرفتند، هر دو را به سخت‌ترین شکل ممکن تنبیه سیاسی کردند.
حال که فضای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد پاک و منزه بوده و مردم در عید نوروز و معنویان رمضان، لذت می‌برند، هنوز هم غافلان از حقیقت و صداقت، دست‌بردار نیستند و هر کدام به شیوه‌ای به دنبال زهرچشم گرفتن از مردم هستند. یکی با مستندات کذایی و تبلیغات مسموم سعی در تشویش اذهان مردم هوشیار و فهیم چهار شهرستان کهگیلویه دارد و دیگری سعی می‌کند در فضای مجازی با راه‌اندازی کارزارهای آشوبگرانه و وضعیت‌های مضحک خود علیه استاندار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد، انتخاب مردم و خلاقیت سیاسی آن‌ها را زیر سؤال ببرد.
شمایی که هزاران القاب دروغین از صداقت و مردم‌باوری و فرا طایفه‌ای و ولایت‌پذیری را به خود چسبانده بودید، مگر توصیه‌های رهبری را به فتنه‌گران تاریخ این مملکت نشنیدید؟ مگر سخنان رهبری در سلامت انتخابات و جهش فکری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در اطاعت از ولی خود را در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مشاهده نکردید؟ آیا وظیفۀ آقای استاندار بود که شما را در ذهن مردم بگذارد؟ آیا فراموش کردید که چقدر متکبرانه از استاندار و مسئولان اجرایی شهرستان و هیئت‌های اجرای و نظامی و انتظامی و امنیتی، تشکر می‌کردید؟ اکنون چرا کارزار مجازی تشکیل می‌دهید که استاندار کهگیلویه و بویراحمد را سلب مسئولیت کنید؟ به جرم اینکه فضایی درست کردند تا همه مردم عاشقانه و با دلبستگی به کشور و رهبرشان حماسه‌ای بیافرینند که نتیجه‌اش مقام اول شرکت در انتخابات بود؟ استاندار مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد را به جهت آزاد گذاشتن شما در انواع و اقسام قانون‌شکنی‌ها و بی‌حرمتی‌ها و کارناوال‌های غیر منطقی‌تان می‌خواهید سلب مسئولیت کنید؟ یعنی باز هم فکر می‌کنید که این مردم هیچ‌گونه اراده‌ای از خودشان ندارند؟
توصیه می‌کنیم که به رأی اکثریت مردم تمکین کنید. آنکه باید صلاحیت و سلامت انتخابات را تأیید کند، شماها نیستید. آنکه باید برای ۴ سال آینده نماینده پارلمان این مردم باشد، شما نیستید. آنکه باید مورداعتماد این مردم باشد، شما نیستید. آنکه باید زبان امین و امانت‌دار وکالت مردم باشد، شما نیستید. پس شما نمی‌توانید برای عزل آقای دکتر احمدزاده استاندار مردمی و مقبول این مردم تصمیم‌گیری کنید، چون همین مردم نشان دادند که صلاحیت آن را ندارید. هر رفتار و عمل شما، غیرقانونی و باعث آشوب و فتنه می‌شود که آسودگی مردم و حفظ شخصیت سیاسی و فرهنگی و دینی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را به مخاطره می‌برد. بر شما واجب بوده و باید مواظب این رفتارهای خود باشید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همت
Iran, Islamic Republic of
نویسنده صد درصد جیره خوار هست
Iran, Islamic Republic of
کاری که فرمانداران بویراحمد دنا و مارگون کردند بی سابقه بود.
دور بعد انتخابات چه بشود خدا می داند
Iran, Islamic Republic of
استاندار با دخالت در انتخابات کهگیلویه مانع باطل شدن و شمارش ارای مردم شد
Iran, Islamic Republic of
/تو شدی حامی استاندار
Iran, Islamic Republic of
خرید و فروش رای در بویراحمد بیدا میکرد
مگه استاندار داریم
Iran, Islamic Republic of

کدام مدیر با تصمیم خودش گذاشته یا برکنار کرده؟؟؟

تو هم چون هم ولایتی هست و شدی حامی استاندار
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی استاندار داریم؟

اگه تونست اسم خودشو لاتین بنویسه
گذاشتن استاندار این کجا بود
خدایی نوذری دوستی استاندار اینم استاندار
حداقل وجدان داشته باش
صدرا
Iran, Islamic Republic of
استانداربااین شکست خوردگان در انتخابات روزبه روزمستحکم ترازقبل به خدمت صادقانه به مردم ادامه خواهددادوده هاکارزار سرسوزنی درتحرک وخدمت به مردم تاثیری نخواهدگذاشت به کوری چشم دشمنان استاندارتاپایان دولت دراستان هستندوبعددردولت دوم وزیرخواهندبودبه فضل الهی
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
تشکر قبل از انتخابات بخاطر میدانی که روز روشن دست به جیب دوره گردها کوچه به خونه نفس زنان حرص وطمع راه انداخته بودند:::: تاریخ را زیر لحاف مدفون کنیم خدا را کاریش نمی توان کرد::::: بهترین تاریخ مستند های رسانه هاست که بارها حقایق را عیان کرده وادامه دارد:::: بیایید در این ماه خدا فریب مقام ودنیای فریب کار را نخورید ای مقام پرستان وگول شیطان را با اذکار وخدمت صادقانه ادامه دید::::: مردم به عین فهیمند دراینده باطن خود را ظاهر خواهید کرد از خدا بترسید عذاب قبر وبرزخ 00000000
Netherlands
به والله استاندار چه با مهر علی چه با زور علی به همین زودی ها خواهد رفت/ انتخابات در زمان این آدم ضعیف و ناتوان برگزار گردید از روزی به این استان پا گذاشته استان را وارد تفرقه و فامیل گرایی کرده است
Netherlands
/این جا استان را وارد چالشی بی پایان کرده است
صمیمیت
Iran, Islamic Republic of
واقعاً برای کسانی که ادعای ولایت مداری داشتند و این گونه به منتخبین مردم توهین می کنند، متأسفم
راه روشن
Iran, Islamic Republic of
دیگه دوران انحصارطلبی پایداریها تموم شد
رونق علم
Iran, Islamic Republic of
با انختاب سه چهره قدر سیاسی استان، عملاً خط بزرگی بر نام بزرگواری و هدایتخواه و حسینی ها کشیده شد و مردم را خدا آزاد کرد.
Iran, Islamic Republic of
تو خودت یک نیروی بی کفایت
Iran, Islamic Republic of
طلبکار مردم هم هسین..یعنی انتخابات کهگیلویه درست بود؟!؟!؟!؟!؟!
Netherlands
وقتی امام جمعه با چشم های خود پول پاشی را دیده یعنی حجت تمام است و نمی شود ماست مالی کرد
Netherlands
این آقا حالش خوب نیست زودتر از سر استان کم کنید
Netherlands
انتخابات از نظر ما مشروعیت ندارد با لاپوشانی هیچ چیزی حل نمی شود
Netherlands
تا دیر نشده از سر این مردم‌ این مردم چون تو را نمی خوان
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
استاندار ضعیف باید بره
Netherlands
ملا نوروز توصیه می کنیم خیلی خودتو نزدیک این نکن چون به همین زودی باید وداع کند
سوق
Turkey
درهرصورت تو باید ازاین استان بخاطر بی لیاقتی و ناتوانی بروی هیچ شکی نکن ویرایش همیشه بعنوان یه لکه ننگ بر پیشانی ج.ا. ایران خواهی ماند !!!!
توی به مردم مظلوم کهگیلویه دم از صداقت می زنی!!!
Iran, Islamic Republic of
اقای منتطریلن‌حرف حق را گفتند که باید
با فساد در هر سازمانی یا اداره ای و شرکتی ودانشگاهی ویا دستگاهی باید مبارزه شود
طولیان
Turkey
جناب کمایی!!!
واقعاً براتون متاسفم که این چنین برای دنیا آخرت خودت را می سوزانید چگونه است که از بعد افتضاحات اسفند ماه این چنین کمر بستی به بزک کردن قطاع طریقان !!!
تو چرا گناه بی لذت می‌کنی تو چرا با قلم زدن در حمایت . آتش به دنیا و آخرت خودت می زنی!!!از خدا شرم کن اگر دین نداری لا اقل آزاده باش!!!!
Iran, Islamic Republic of
انصاف مهمه که بازنده ها ندارند.
هر کسی که نامزد انتخابات میشود اول باید ظرفیت سازی را در خود ایجاد کرده باشد. حقا که بازنده ها(بزرگواری و منتظرین) ظرفیت شکست ندارند.
استاندار حتی از یک مدیر نخواست مه از شخص خاصی حمایت کند و دیدیم که همه آزاد بودند.
حتی نهی کرد به طرفداری از هر شخصی
درود بر استاندار انقلابی
علی
Iran, Islamic Republic of
استاندار توان برگزاری انتخابات ساده را هم نداشت... بای بای
حقوق شهروندی
United States
یکی بیاد برای روشن شدن حقوق مردمی که با اعتماد به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در کهگیلویه بزرگ آمدند و رای به سبد جمهوری اسلامی انداختند ولی متاسفانه حقشون با تخلفات گسترده ضایع شد توضیح دهد
Iran, Islamic Republic of
یه سوال ذهن من مشغول کرده استاندار مگه از حزب خودتون نیست مگه دولت خودتون سر کار نیست مگه آدم های خودتون سر صندوق نبود چون آقای بهرامی قبول شده شما باید از زمین آسمون گله داشته باشید...
جهت اطلاع واقدام
Iran, Islamic Republic of
شنیده می‌شود فردی هست/ وهمه همکارانش هم خبر از اون فرد دارند و وبا کمال تاس معرفی شده برای مسئولیت ومعاونت میحواهنداورا معاون جایی نمایند
Iran, Islamic Republic of
در بویراحمد خدا ری فرماندارله سه که
سی روشنفکر گتن ۲۵هزار دیگه تمومه اما کار خدا.....
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1