تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۷۳۷۲۶
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در چهارشنبه آخر سال و ایام عید نوروز

۰
آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد در چهارشنبه آخر سال و ایام عید نوروز
کبنا ؛سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار و آماده باش کامل تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان در چهارشنبه آخر سال و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی خبر داد.
به گزارش کبنا، محمدامین نیکوئی‌نژاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده استقرار تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱ه‍ فروردین ۱۴۰۳ در حالت آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهند بود.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه چهارشنبه پایانی سال، زمان تحویل سال نو، تعطیلات نوروز و روز طبیعت از ایام ویژه در ارائه خدمات اورژانس ۱۱۵ محسوب می‌شود، اظهار کرد: با توجه به گردشگر‌پذیر بودن استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز پوشش مناسب اورژانس۱۱۵ و ارائه خدمات پیش بیمارستانی ارائه خواهد شد.
نیکویی‌نژاد با بیان اینکه علاوه بر آماده‌باش کامل پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در سراسر استان، برنامه‌ریزی لازم برای عملیاتی کردن و استقرار آمبولانس‌ها در همه محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است، عنوان کرد: به طور کلی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان ۵۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس به همراه یک بالگرد در پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ برای کمک به هموطنان مهیای خدمت هستند.
وی با اشاره به افزایش کارشناسان پاسخگو به خطوط تلفن اورژانس ۱۱۵ و آمادگی کامل مرکز ارتباطات و فرماندهی مرکز اورژانس در این ایام عنوان کرد: آمادگی کامل پایگاه‌های شهری و جاده‌ای و افزایش ذخیره تجهیزات و داروی مصرفی مورد نیاز پایگاه‌ها، آماده‌باش اتوبوس‌آمبولانس اورژانس ۱۱۵، راه‌اندازی‌ایستگاه‌های سلامت در مبادی ورودی و خروجی و محور‌های اصلی و پرتردد، افزایش اپراتورهای۱۱۵ به منظور بالا رفتن توان پاسخگویی و تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ از جمله اقدام‌های اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد در این ایام خواهد بود.
نیکویی‌نژاد همچنین از آمادگی کامل مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مرکز هدایت بیماران در بین مراکز درمانی خبر داد و عنوان کرد: استقرار کارشناسان ما در مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) به عنوان دبیرخانه ستاد سلامت سفر‌های نوروزی در این ایام خاص خواهد بود.
این مسئول اظهار کرد: در ایام نوروز اشراف واحد‌های نظارتی ما بر پایگاه‌های اورژانس و آمبولانس‌ها افزایش می‌یابد و به صورت ویژه بر عملکرد همکاران نظارت خواهد شد.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ برای چهارشنبه آخر سال و فراخوان نیرو‌های ستادی عنوان کرد: علاوه بر پایگاه‌های موجود، آمبولانس‌های بیشتری برای این شب در حالت آماده‌باش خواهند بود و در مکان‌هایی که شورای تأمین استان اعلام کند، مستقر می‌شوند.
وی به آمادگی ۲۴ساعته نیرو‌های پشتیبانی اعم از عملیاتی و اداری اشاره و عنوان کرد: غیر از آمبولانس‌هایی که در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای فعالیت می‌کنند، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ۱۱ تخته در سمت خروجی کمربندی یاسوج - اصفهان مستقر خواهد شد.
نیکویی‌نژاد گفت: از شهروندان محترم درخواست می‌کنیم که موارد مرتبط با حوادث ترافیکی و توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی را به صورت جدی رعایت کنند و ضمن تأکید بر رعایت اقدامات پیشگیرانه، در صورت بروز حادثه با ۱۱۵ تماس و با حفظ خونسردی خود، گزارش دقیقی از حادثه به مرکز پیام اورژانس ارائه نماید تا همکاران ما بتوانند در سریعترین زمان، مؤثرترین روش را برای کمک به شما انتخاب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1