تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۷۳۵۷۹
در دیدار تعدادی از حامیان منتخب شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

نماینده ولی فقیه خطاب به حامیان منتخب کهگیلویه بزرگ: صبر و حوصله بیشتری داشته باشید، نباید بداخلاقی در جامعه وجود داشته باشد

۰
نماینده ولی فقیه خطاب به حامیان منتخب کهگیلویه بزرگ: صبر و حوصله بیشتری داشته باشید،  نباید بداخلاقی در جامعه وجود داشته باشد
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید بداخلاقی در جامعه وجود داشته باشد.
به گزارش کبنا، آیت الله «سید نصیر حسینی» شب گذشته در دیدار تعدادی از حامیان منتخب شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مردم استان که شور انتخاباتی ایجاد کرده و افتخاری در کشور برای استان آفریدند، تقدیر و تشکر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمن تلاش کرد که شور و حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد ولی به لطف الهی مردم استان پای صندوق‌های رأی حاضر و برای حفاظت، حراست، افتخار کشور و حفظ میراث شهدا در انتخابات حضور پیدا کردند.
وی برنده انتخابات را مردم و نامزد‌هایی که شور انتخاباتی ایجاد کردند دانست و افزود: در هر انتخاباتی شخصی حائر اکثریت آرا می‌شود و دیگران نیز حائز اکثریت آرا نمی‌شوند که این امری طبیعی است.
آیت الله حسینی از حامیان منتخب شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خواست که صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و افزود: نباید بداخلاقی در جامعه وجود داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: مردم استان ما حضور گسترده‌ای در انتخابات داشتند که این برای ما شیرین و برای دشمنان سخت و پاسخ کوبنده‌ای به توطئه آن‌ها محسوب می‌شود.
وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که شور و هیجان ایجاد کرده و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: اگر مشکلی وجود دارد باید از طریق مجاری قانونی پیگیری شود.
آیت الله حسینی بد اخلاقی، بد رفتاری و حرکت‌های ناپسند را مورد تأیید ندانست و گفت: باید تلاش کنیم که این حضور ارزشمند برای نظام حفظ شود.
گفتنی است در این دیدار تعدادی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه انتخابات در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1