تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۷۲۰۱۶
در حسينيه امام خميني(ره) انجام شد

دیدار چهار ساعته رهبر معظم انقلاب از نمايشگاه توانمندي‌هاي توليد داخل

۰
دیدار چهار ساعته رهبر معظم انقلاب از نمايشگاه توانمندي‌هاي توليد داخل
کبنا ؛
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح و بعدازظهر ديروز به مدت ۴ ساعت از نمايشگاه توانمندي‌هاي توليدات داخل در محل حسينيه امام خميني (ره) بازديد كردند. اين نمايشگاه با محوريت شركت‌هاي دانش‌بنيان و زنجيره تامين توليد برپا شده بود. در اين نمايشگاه شركت‌هاي دانش‌بنيان در بخش‌هاي «انرژي»، «صنعت نفت و پتروشيمي»، «صنايع خودروسازي»، «معدن و صنايع معدني و فلزي»، «ارتباطات و فناوري اطلاعات و ساخت ماهواره»، «صنايع غذايي و كشاورزي»، «تجهيزات پزشكي»، «صنايع‌دستي»، «حمل و نقل هوايي، دريايي، ريلي و زميني»، «صنايع نساجي» و «مسكن و لوازم خانگي» آخرين دستاوردها و توليدات خود را به نمايش گذاشته بودند.
بخش معدن، صنايع معدني و فلزي و ماشين‌آلات سنگين از جمله بخش‌هاي اين نمايشگاه بود كه شركت‌هاي دانش‌بنيان توليدات خود را عرضه كرده بودند. بخش زنجيره توليد خودرو از ديگر بخش‌هاي مربوط به صنعت خودروسازي بود. يكي از بخش‌هاي قابل توجه اين نمايشگاه، اتاق عمل كاملا ايراني بود كه تمام تجهيزات آن در داخل توليد شده بود. بخش صنايع بسته‌بندي، توليد خوراك آبزيان، مديريت آبياري و آبياري هوشمند، توليد نهال و دانه‌هاي زراعي، آبخيزداري، محصولات باغي، گياهان دارويي، پرورش ماهي و زنجيره توليد مرغ و گوشت از ديگر بخش‌هاي اين نمايشگاه بودند. توليدات صنايع‌‌دستي و ظرفيت‌هاي متنوع كشور در اين زمينه نيز در نمايشگاه توانمندي‌هاي توليد داخل عرضه شده بود. شبكه ملي اطلاعات و تجهيزات مربوط به زيرساخت آن و همچنين شركت‌هاي مرتبط با ساخت ماهواره از جمله بخش‌هاي نمايشگاه بودند. خانه تمام ايراني با محصولاتي كاملا ايراني از بخش‌هاي قابل توجه در نمايشگاه بود. فعاليت‌هاي صنعت هواپيمايي و بخش مسكن و حمل و نقل نيز در نمايشگاه ارايه شده بود. توانمندي‌هاي شركت‌هاي دانش‌بنيان در طراحي و ساخت تجهيزات صنايع حفاري چاه‌هاي نفت و صنعت پتروشيمي و كاتاليست‌ها يكي از بخش‌هاي اين نمايشگاه بود. شركت‌هاي دانش‌بنيانِ فعال در حوزه برق و نيروگاه نيز دستاوردها و توانمندي‌هاي خود را در اين نمايشگاه عرضه كرده بودند. شركت‌هاي دانش‌بنيانِ مرتبط با صنعت آب و اقتصاد دريامحور در اين نمايشگاه حضور داشتند. در اين نمايشگاه همچنين خودروها و موتوسيكلت‌هاي برقي وشارژرهاي آنها و موتورهاي بهينه‌سازي شده خودرو با مصرف پايين ارايه شده بود.
برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده براي دانش‌بنيان شدن شركت‌هاي بزرگ صنعتي و همچنين فعاليت شركت‌هاي دانش‌بنيان نيز در بخش‌هاي مختلف در اين نمايشگاه توضيح داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1