تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۷۱۴۶۸
در جمع اهالی طایفه بادلانی‌ها:

منتظریان پاسخ رقیبش را داد: متأسفانه کسانی بر کرسی‌های مجلس این مملکت نشسته‌اند که انگشتر، تسبیح و مهر در پیشانی و این نماد‌های دینی را به سخره گرفته‌اند/ تولید و سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد نمی‌شود، مگر آنکه مدیران غیرباندباز، غیرقبیله‌گرا و بزرگ‌بین داشته باشیم

۳۳
۷
منتظریان پاسخ رقیبش را داد: متأسفانه کسانی بر کرسی‌های مجلس این مملکت نشسته‌اند که انگشتر، تسبیح و مهر در پیشانی و این نماد‌های دینی را به سخره گرفته‌اند/ تولید و سرمایه‌گذاری در  کهگیلویه و بویراحمد ایجاد نمی‌شود، مگر آنکه مدیران غیرباندباز، غیرقبیله‌گرا و بزرگ‌بین داشته باشیم
کبنا ؛فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه کسانی بر کرسی‌های مجلس این مملکت نشسته‌اند که انگشتر، تسبیح و مهر در پیشانی و این نماد‌های دینی را به سخره گرفته‌اند.
به گزارش کبنا نیوز، نادر منتظریان در جمع بخشی از مردم طایفه بادلانی‌‌ها، اظهار کرد: جوانان و بانوان جزء اولویت‌های اول هستند، اعتقادم بر این است که اگر جوانان را نجات دادیم، خانواده‌ها را نجات داده‌ایم، وقتی در خانواده‌ها حضور پیدا می‌کنیم، می‌بینیم که چندین جوان آماده کار هستند ولی به دلیل نداشتن کار نمی‌تواند ازدواج کند، رفاه و آسایش ندارد، و‌امید به آینده ندارد.
وی افزود: جوانان الان، مدیران آینده کشور هستند و اگر می‌خواهیم آینده‌ای با رفاه و آسایش و امنیت داشته باشیم باید به فکر جوانان باشیم و جوانان را نه در شعار بلکه در عمل دریابیم.
منتظریان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها عنوان کرده‌اند که اگر می‌خواهید کشور در مسیر توسعه قرار بگیرد باید موانع تولید برداشته شود، ما نمی‌خواهیم در سطح ملی و استان صحبت کنیم، اولویت اول ما شهرستان‌های بویراحمد واحد، از زیلایی تا تنگ سرخ، از کوشک تا میمند، از جلیل تا لوداب است، این دایره کار ما است.
منتظریان بیان کرد: تولید و سرمایه‌گذاری در این استان ایجاد نمی‌شود، مگر آنکه مدیران متخصص، دانا، لایق، نترس، غیرباندباز، غیرقبیله‌گرا، مدیران بزرگ بین داشته باشیم، نمایندگانی که مسائل را در سطح ملی و استانی ببینند تا‌ایده‌های خود را در شهرستان پیاده کنند.
وی گفت:   چرا از ۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی، فقط ۸۵ هزار هکتار آبی هست، چرا رودخانه‌هایی که از کنار دست ما می‌گذرد و در فصلی از سال محتاج و نیازمند یک کانال آب هستیم، چرا بعد از ۴۵ سال، فرزندان ما آرزو دارند که یک پمپاژ آب داشته باشیم. ما می‌توانیم قطب دامپروری کشور باشیم، ما می‌توانیم قطب گردشگری باشیم، ولو اینکه کشور در تحریم باشد، اگر ما انتخاب‌هایمان را درست انجام بدهیم، بیشتر از ۶۰ درصد مشکلات استان، در خود استان قابل حل است، با مبارزه با تبعیض، این کشوری که ۳۰۰ هزار جوان و عزیز خود را در راستای استقلال و ارزش‌ها و آسایش مملکت از دست داد، اما متأسفانه امروز مردم در مصیبت و نداری و ناآرامی به سر می‌برند، چون امروز تبعیض و ناکارآمدی مثل خوره به جان درخت تنومند انقلاب  افتاده است، باید از این باندبازی‌ها و طایفه گرایی‌ها گذر کرد.

وی گفت: ما بخواهیم یا نخواهیم طایفه در وهله اول فرصتی برای استان ما است، ما به عشیره و نسب و سبب و پیوند‌ها میان بویراحمدسفلی و علیا افتخار می‌کنیم، ولی اگر به عنوان الگو در این صحنه حضور پیدا کردیم، نباید از قدرت طایفه و احساس طایفه استفاده سوء بکنیم و طوایف را در تقابل با همدیگر قرار دهیم اگر از احساسات قبیله سوء استفاده کردیم، بزرگترین خیانت را به این استان ولایت مدار کرده‌ایم.
منتظریان بیان کرد: افتخار همه ما این است که مردم طوایف مختلف بویراحمد واحد و بزرگ از حرف‌های نو، ولایت مداری، دین مداری استقبال می‌کنند، از سنت دین و اسلام، از مهر در پیشانی، انگشتر در دست، تسبیح در دست افتخار می‌کنند. اما متأسفانه کسانی بر کرسی‌های مجلس این مملکت نشسته‌اند که انگشتر و تسبیح و مهر در پیشانی و این نماد‌های دینی را به سخره گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:
(فیلم و تصاویر) روشنفکر در پاتاوه: برخی دکان سیاسی راه انداخته و باعث فراری دادن نخبگان شده‌اند / کاسبان از تهمت و توطئه دست بردارند


   
منتظریان پاسخ رقیبش را داد

وی بیان کرد: آقای استاندار حتماً نسبت به این موضوعات مطلع نیست، مقام معظم رهبری می‌فرمایند که مردم به پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، کاندیدا‌ها زندگی‌شان را وقف کنند و تنور انتخابات را گرم کنند، اما متأسفانه به برخی از مدیران پیام می‌فرستند که اگر در جلسات حضور پیدا کردید، سمت شما گرفته می‌شود و حکم شما لغو می‌شود، این پیام‌ها چه سنخیتی با سخنان مقام معظم رهبری دارد؟ آقای استاندار شما این را چگونه تفسیر می‌کنید؟
وی گفت: ما به همه طوایف سفلی و طایفه تامرادی افتخار می‌کنیم، همین که پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنید تا بویراحمد و صندوق‌های جمهوری اسلامی را در صدر نگه دارید، مایه افتخار ما هستید، ما دست شما را می‌بوسیم، رأی شما رأی جمهوری اسلامی است و رفراندومی است که دشمنان کشور از آن می‌ترسند.
منتظریان بیان کرد: نماینده باید وقت خود را در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها برای توسعه و منافع مردمی صرف کند. یکی از مشکلات ما تبعیض و ناکارآمدی و رفتار‌های غلط است، چرا؟ چون سیستم‌های نظارتی ما مربوط به دهه ۶۰ است، باید به روز حرکت کنیم، چرا بازرس‌ها و هراست‌ها باید وابسته به ادارات و مدیران ادارات باشند؟ این‌ها ایراداتی است که در سیستم وجود دارد، با یک مصوبه قانونی می‌توان مسأله را حل کرد. این مشکلاتی که وجود دارد اجازه نمی‌دهد سرمایه‌گذار به این استان بیاید.
وی با انتقاد از آسفالت کردن در فصل زمستان گفت: آیا در فصل تابستان و ۶ ماهه گذشته را نمی‌دیدند، آیا باید آسفالت بیت المال را در زمستان و در هوای بارانی ایجاد کنند؟ و اینطور بیت المال را چوب حراج بزنند؟ و نتیجه‌ای غلط کسب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شما به سخره گرفته اید که کسانی که دین را قبول ندارند را باهاشون دوست شدید کسانی که تیشه به ریشه انقلاب زده اند دوست شما هستند برای رای حاضری افراد بی دین و نماز را وارد میدان کنید اینها فردا پست سیاسی ازتون میخوان و قراره شما آنها را وارد جایگاه مدیریتی کنید و این افراد برای شما چه عملکردی دارند قراره چه باری را از دوش مردم بدبخت بردارند برای رای چیکار می کنید حواستان هست به خاطر اینکارها چه افراد زده شدند
Russian Federation
اتفاقا آقای استاندار پشت پرده ی همه این هرج و مرج ها و فامیل بازی ها در استان است
Russian Federation
الان دیگر آن آقای رقیب منتظریان نیست و به ته جدول سقوط کرده است کسی که نه سواد داشت و نه تجربه ی کاری مفیدی و نه کارنامه درست و حسابی و مدرک تحصیلی هم که جعلی بود و به مردم سی سخت و دشتروم هتاکی کرد و سهمیه عشایری بچه های جلیل و بابکان و سپیدار را هم حذف کرد و آموزش و پرورش را با مدیریت خاله خرزویی به ته جدول کشوری فرستاد و هرج و مرج را در مرکز استان رواج داد و این همه در حالی بود که به قول یکی از بزرگان طفیلی در بویراحمد بیش نیست
Turkey
اولا که حمایت از جوانان و زنان شعاری بیش نیست!
دوست دارم نظر واقعی خودت رو در مورد حجاب بانوان و ساز و نقاره که در همایش ها و کلیپ هات ازش استفاده می کنند، در یکی از این همایش ها بیان کنی!؟
لابد انتظار داری مدیران با فشار های ... و پشت پرده از جنابعالی حمایت کنند، که البته داری تلاش هم می کنی!
95 درصد افراد حاضر در همایش، در دور گذشته نیز حامی تان بودند
در اصل موضوع تغییری ایجاد نخواهد شد!؟
غالب این طایفه محترم، بالای 90 درصد طرفدار شما نیستند
از جنابعالی انتظاری بیش از این نیست!
که می گویید حراست ها و بازرس ها، چنان باشند و...
عجبا!!!!
اگه اطلاع نداری، موضوع تاخیر در ارسال قیر، یک موضوع ملی است نه استانی!
البته، انتظاری بیش از این از کسی که مسول نیست و سوابق مدیریتی اجرایی مناسبی ندارد، هم نمی رود!؟
پناه
Iran, Islamic Republic of
/گذشته ی خوبی نداشت، کسی بهش بهایی نمی داد. همین همواره در مراسمات داد و قال می کرد. افراد زیادی مخالف موقعیت دهی به نامبرده بودند. روشنفکر با در نظر گیری جوانب همچو افرادی را به راحتی طرد کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ختم نونی ایگی چه
ایما مردم خدا زیه نون و گیرمو نیا بخریم موقع انتخابات هزار صحاب و گیرمو ایا
Iran, Islamic Republic of
حتما مدیران دانا و لایقت امثال محسن مفتح و رضا عنبری و حامد معصومی و فضیلت فر و پسرای هستن
مردم به امثال شما اعتنا نمیکنن اقای منتظریان،دست و پای بی فایده نزنید
کاربر
اقای منتظریان حرف حق همان بود که شنیدید، مردم را یاد خوارج می اندازید
بویراحمدی
برا انقلابی بودن باشه ، روشنفکر از همه انقلابی تره، بابا مردم خستن از این جماعت ریا کار ،خجالت بکشید ،متعصب های فرصت طلب
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب روشنفکر عزیز که ترس شکست دوباره رو در دل رقبا قرار داده و خواب ازشون گرفته
طاهر
Iran, Islamic Republic of
شما که کاری برای جوانان ای مملکت ندارین دیگه نمیخواد بقیه رو انتقاد کنید
United Kingdom
هی خدا ایگم زمینل قزوین چه وابی خدایی😂😂
م.الف
Iran, Islamic Republic of
نمیشه که هر چی دلشون خواست بگن و توهین و تخریب کنن، نماینده سکوت کنه
United Kingdom
آقای منتظریان بنظرم باید بجنگی واسه سوم شدن چون بهرامی داره میاد
م.الف
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر نماز و دین رو‌ به تمسخر نگرفتن، سواستفاده از این مسائل رو تقبیح کردن
United Kingdom
ایقد تبلیغات کلا ۸۰۰ تا اصلا ت بگو هزارتا؟
م.الف
Iran, Islamic Republic of
به نظر خودتون واقعا کی مسخره کرده دین رو؟
Iran, Islamic Republic of
منتظریان حتی سخن گفتن عادی را بلد نیست
یعنی کاریزمای یک سخنگوی خوب را ندارد
فراز و فرود را در سخن گفتن نمی شناسد...قادر به جذب مخاطب نیست...زبان بدن مناسبی هم ندارد به فرم نشستنش در جلسات نگاه کنید...سرد و یک نواخت...
در تمامی صحبتهایش فقط روشنفکر را در مقابل خود می بیند
این دقیقا خلاف همان چیزی است که روی ان مانور میدهد...مگر روشنفکر تنها رقیب اوست
مگر مشکلات استان را تماما روشنفکر باعث شده است؟! منتظریان حتی اگر برنده ی انتخابات هم باشد شک نکنید بازنده ی وعده هایی است که میدهد
برای کسی که در رده های امنیتی صاحب منصب بوده و باید به زیر وبم های مشکلات اشراف داشته باشد سطحی و احساسی سخن گفتن فاجعه است..تیم منتظریان در واکاوی روانشناسانه ی سخنانش و چینش انها به شدت ضعیف عمل میکند.
ح.ن
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کنید، ک. ی و آ و... را . این ها بسیار محدود اند. ۸۰ در صد طیفه ی بادلانی با آقای روشنفکر هستند
Iran, Islamic Republic of
بنده بع عنوان کسی که مدتها در معیت آقای هدایت‌خواه بودم
وشعارمان حفظ ارزش‌ها واصول قرآنی وشریعت اسلام بود عرق شرم ازم سرازیر شد با سخنرانی که درهمایش داشتیم وای برما کاش واقعا عملا نشان میدادین وفقط رعایت شئون اسلامی رومختص دیگران نمیدونستید بنده توبه میکنم از درگاه خداوند
Iran, Islamic Republic of
پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»:

مَن مَشی فی عَیبِ اَخیهِ و كَشْفِ عَورَتِهِ كانَت اوّلُ خُطوَةٍ خَطاها وَضَعَها فی‌جَهَنّم! وَ كَشَف اللهُ عَوَرَتَهُ عُلی رُؤوسِ الخَلائِقِ.

هر كس برای عیب‌جویی و فاش كردن اسرار برادر دینی‌اش قدم بردارد اولین قدم او ورود به جهنم خواهد بود! و خداوند اسرار و عیوب او را نزد همة خلایق فاش و علنی خواهد ساخت. (لئالی‌الاخبار، ج ٥، ص ٢٤١)
جناب مسعود حسینی کاش سنجیده تر کاندید انتخاب میکردین
Iran, Islamic Republic of
حاج ناددرررررررررررر
Iran, Islamic Republic of
ما منتظر منتظریان هستیم
ی
Iran, Islamic Republic of
خالی از تهی. عجب سخنرانانی. البته مردم به داد و قال های بی مفهوم و افراد ظاهر نما بهایی نمی دهند
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه است که عمده ی مردم شریف باده لانی با دکتر روشنفکر هستند. خانواده های این محدود افراد همراه آن ها نیستند
Iran, Islamic Republic of
باز برچسب زنی و پرونده سازی!!!!!

تو رو خدا دست از اینکاراتون بردارید
ناشناس
Romania
شما بدردمعلم دینی می‌خورید معلومه با اون طرحهای مسخره که تو مجلس همفکرهات دارند انجام میدهند چه ظلمی به مردم می شود
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
کاش بهرامی تایید شود تا اونوقت وزن همه در انتخابات مشخص شود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حرفی بزن که در توان ات باشد.
یعنی شما می‌گویید که تمام کارخانه ها را می آورید
تمام آب های جاری را سروسامان می دهید.
چیزی از شما ساخته نیست.
از گندم ری نخواهی خورد
این خط این نشون
شمو
Iran, Islamic Republic of
همه اینها کسانی بودند که دردوره قبل مخالف روشنفکر بودند الان دیگه علنا وآشکارا مخالفت میکنند(اگر نیاز هست تامستند برا کبنا بفرستم)
ک
Iran, Islamic Republic of
کمالی . حتی ده رأی هم ندارد. خودتون را خوشبین نکنید
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگه دست خودت به بیت المال برسه کوتاهی نیکنه .
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
فایل های مرتبط
1