تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۷۱۴۵۵
عصر امروز در منطقه زیرتل یاسوج برگزار شد

فیلم و تصاویر| نشست هم‌اندیشی بادلانی‌ها با منتظریان / نماینده‌ای می‌خواهیم که مثل عقاب رصد و همانند شیر حق مردم را مطالبه کند / کمالی‌پناه: با کمیسیون‌های دهن پُر و خالی از تهی نمی‌توان درد مردم را کاهش داد / تو را به قرآن فاتحه‌خوانی را تعطیل کنید

۶
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی طایفه بادلانی‌ها با نادر منتظریان برگزار شد. در این نشست سخنرانان ضمن حمایت از نادر منتظریان خواستار نماینده شجاعی شدند که مثل عقاب رصد کند و همانند شیر حق و حقوق جوانان و مردم این دیار را از مرکز بگیرد.
   

به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 27 دی‌ماه 1402) نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی طایفه بادلانی‌ها با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدا این نشست، حجت‌الاسلام اسماعیل علویان، استاد حوزه و دانشگاه یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس کرد و اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات باید اولین اولویت اول ما باشد. هر نفر خودش یک تیر بر دسیسه‌های دشمنان ما است. 
وی افزود: نکته دوم در انتخابات مجلس، انتخاب خوب است. چرا کاندیداها به‌جای اینکه مسیر درست را برای جذب رأی بروند، درب‌ خانه‌های مردم را از پاشنه درآورده‌اند.
علویان در ادامه گفت: نکته سوم در انتخابات، سلامت انتخابات است. 
نشست هم‌اندیشی بادلانی‌ها با منتظریان / نماینده‌ای می‌خواهیم که مثل عقاب رصد  و همانند شیر حق مردم را مطالبه کند
وی افزود: در این مسیری که ما حرکت می‌کنیم، ارزشمند است و باید کسانی به عنوان مدیران و تصمیم‌گیرندگان در سطح استان انتخاب شوند که استان را در مسیر توسعه قرار دهد.
این استاد دانشگاه و حوزه در ادامه گفت: نماینده مجلس باید باورمند باشد. باید به خون شهدا باور داشته باشد و باید باور کند که روز قیامت شهدا راه را بر سر ما می‌بندند و باید پاسخگو باشد.
وی افزود: باید نماینده مجلس مثل شیر بیشه از حق و حقوق جوانان بیکار استان کهگیلویه و بویراحمد دفاع کند. چرا باید بیش از 4 هزار جوان تحصیل کرده استان ما در استان‌های مانند؛ یزد، بوشهر و... جویای کار باشند، دور از خانواده و دیار و شهر خود. بعضی از جوانان چنان فشار بیکاری بر آنها سنگینی می‌کند که گاهی به ناسزا گفتن روی می‌‌آورند.
علویان در ادامه به منتظریان توصیه کرد که مراقب علف‌های هرز در اتاق فکرتان باشید.
وی در ادامه به دلایل حمایت خود از منتظریان اشاره کرد و گفت: وقتی از بزرگانم سئوال کردم، آنها گفتند که منتظریان مثل عقاب رصد می‌کند، مثل کلاغ در زباله ها دنبال چیزی نمی‌گردد. مثل شیر از حق مردم دفاع خواهد کرد و مثل بعضی نیست که از باقی مانده شکار شیر بخورد.
نشست هم‌اندیشی بادلانی‌ها با منتظریان / نماینده‌ای می‌خواهیم که مثل عقاب رصد  و همانند شیر حق مردم را مطالبه کند
این استاد دانشگاه و حوزه در ادامه در حالی که بغض گلویش را گرفته بود، گفت: ما نماینده‌ای می‌خواهیم که به فکر کارگران باشد و درد آنها را بفهمد.
در ادامه فیض‌الله آماده از فعالان فرهنگی و اجتماعی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون سخنرانی کرد و گفت: مردم با حضورشان در انتخابات اجازه نمی‌دهند که دشمنان انقلاب اسلامی به نیات پلیدشان برسند.
وی در ادامه شعری را خواند و گفت: 
گر به مجلس می روی مردانه رو
ورنه از این خانه و کاشانه رو
ای کبوتر نگران باش که شاهین آمد
در ادامه این نشست، علی کمالی‌پناه، فعال سیاسی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون سخنرانی کرد و گفت: طایفه بادلانی‌ها، نخبه‌پرور است. نیاکان ما با کمبودها می‌ساختند اما در بهبهان روزنامه تهیه و توزیع می‌کردند و برای ارتقاء فرهنگ تلاش‌ها کردند. الان هم در شرایط سخت یقیناً تصمیم خوبی خواهند گرفت.
وی افزود: ما دغدغه‌های داشتیم، نمی‌خواهم به گذشته برگردیم و کالبد شکافی کنیم. پشت سرمان خستگی تاریخ است. اما می‌خواهم بگوییم که در پیش‌رو چه خواهیم کرد. 
وی افزود: برای فاتحه‌خوانی قشون‌کشی می‌شود، اما سئوال نمی‌شود چرا دختر 11 ساله ما خودکشی کرده است.
کمالی‌پناه خطاب به منتظریان گفت: می‌خواهیم کسی را انتخاب کنیم که 40 سال عمرش را در مسیر امنیت و پیشرفت این کشور گذرانده است.
وی افزود: انتخاب ما، انتخاب سرسری، آبکی و پفکی نبوده و ما می‌خواهیم که در مقابل آینده پاسخی داشته باشیم. هر دولتی مستعد فساد است و مسیرهای فساد باید پاک شود. مجلس قوی و کارآمد توانایی مقابل با فساد را دارد. لذا کسی که تمام عمرش را در حوزه نظارت بوده و تمام مسیرهای اداری و نظارتی را می‌شناسد، قادر است که جلوی فسادها را بگیرد.
نشست هم‌اندیشی بادلانی‌ها با منتظریان / نماینده‌ای می‌خواهیم که مثل عقاب رصد  و همانند شیر حق مردم را مطالبه کند / کمالی‌پناه: با کمیسیون‌های دهن پُر و خالی از تهی نمی‌توان درد مردم را کاهش داد
وی افزود: سرما خورده زمستان هستیم. ما از دادن آدرس اشتباه و رفتن به کانال اشتباه پشیمان هستیم. ما نمی‌خواهیم فرزندان‌مان دوباره به دنبال آدرس اشتباه بروند. ما از کجی‌ها پشیمانیم. ما از شما می‌خواهیم تابلوی صداقت و راستی را همچنان سرلوحه کارتان قرار دهید.
این فعال سیاسی گفت: مجلس کارآمد آدم توانا می‌خواهد. نماینده مجلس باید راه بلد باشد. نمی‌شود با کمیسیون‌های دهن پُر و خالی از تهی آموزش و فراکسیون عشایر، شاهد خودکشی هر روز جوانان و نوجوانان دیارمان باشیم.
وی خطاب به منتظریان گفت: تو را به قرآن بعد از 11 اسفند فاتحه‌خوانی و قشون‌کشی‌هایی که ظاهراً احترام است را تعطیل کنید و وقت‌تان را صرف مطالعه قانون و تلاش برای گرفتن حق و حقوق مردم حوزه انتخابیه کنید.
کمالی‌پناه گفت: هر چه گفتیم، کسی نشنید، کو گوش شنوا برای خودکشی «یسناها» و آسیب‌های اجتماعی که جامعه را فراگرفته است.  
این فعال سیاسی در ادامه تاکید کرد: آقای منتظریان، نباید دوغ و دوشاب، لایق و نالایق در حکومت شما یکی باشد.
کمالی‌پناه در پایان گفت: در خصوص آموزش و پرورش و وضعیتش سکوت می‌کنم و ناله سر می‌دهم.

نشست هم‌اندیشی بادلانی‌ها با منتظریان / نماینده‌ای می‌خواهیم که مثل عقاب رصد  و همانند شیر حق مردم را مطالبه کند

نشست هم‌اندیشی بادلانی‌ها با منتظریان / نماینده‌ای می‌خواهیم که مثل عقاب رصد  و همانند شیر حق مردم را مطالبه کند / کمالی‌پناه: با کمیسیون‌های دهن پُر و خالی از تهی نمی‌توان درد مردم را کاهش داد

داریوش یزدان‌منش، استاد دانشگاه‌های شهر یاسوج در ادامه به دلیل حمایت خود از منتظریان اشاره کرد و گفت: در دو دوره از آقای روشنفکر حمایت کردم، اما الان به همان دلیل محکمی که از روشنفکر حمایت کردم، تصمیم گرفته‌ام از آقای منتظریان حمایت کنم.
وی افزود: همه جای بویراحمد سرای من است. از سی‌سخت، جلیل، دشتروم، موشمی زیلایی برای من یک سرا است. برای من ایل تامرادی محبوب است و اگر صدها بار جانم را برای سربلندی ایل تامرادی بدهم، خوشحالم و نگرانی ندارم.
یزدان‌منش در ادامه گفت: اولاً؛ برای عبور از تفکر ناپسند، شنیع و مهلک که جغرافیا در خطر است، اقلیم در خطر است، بایستی عبور کرد.
وی افزود: اگر دغدغه خاطر پیشرفت و تعالی بویراحمد واحد را در سر می‌پرورانیم؛ چرا که به هیچ‌وجه جغرافیا در خطر نیست و هیچ اقلیمی هم در خطر نیست، اما آنچه در خطر است، فقط منافع عده‌ای تمامیت‌خواه است. پس بایستی باید از این جریان عبور کرد. اگر خواهان عزت و تعالی بویراحمد واحد هستیم. 
این استاد دانشگاه در پایان گفت: دوماً؛ در دور گذشته اینجانب از جریان حاکم حمایت کردم به دلیل عزت و احترامی که برای ایل محبوبم و دوست داشتنی‌ام تامرادی قائل بودم و الان هم عبور از این جریان صرفاً به این خاطر است که ایل محبوب و منطقه سفلی خدشه‌ای وارد نشود. متاسفانه این افراد در برنامه خودشان سفلی‌ستیزی و به طورکلی تامرادی‌ستیزی را با عملکرد ضعیف و ناکارآمد خود به دنبال داشته‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Romania
اگر نماینده ای می خواهید که مثل عقاب رصد کند بهتراززارعی نیست منتظریان سیاستش همان سیاست هدایت خواه هست
Iran, Islamic Republic of
الان هم می نویسن اینها که رای ندارن ی چند نفری هستن
لوداب
Iran, Islamic Republic of
دایی عزیز جناب روشنفکر سلام‌علیکم،

نتیجه حسادت به افراد توانمند همین است.
باید به نصیحت بزرگان گوش می دادی خود رایی را کنار می گذاشتید.
چه دلیلی داشت پا روی حق الناس مردم و بهترین دوستانت گذاشتی
کسی که از اعتماد مردم‌سواستفاده می کند قطع به یقین عاقبت خوبی نخواهد داشت
دست خدا بالاترین دست هاست
منتظر خشم‌و انتقام‌خدا باش انشاااله
Iran, Islamic Republic of
خخخخ بابا جمع کنید این حرفا همش کشکه خودتون میدونید سردار ندای وحدت پیروز انتخابات هست
بادلانی
Iran, Islamic Republic of
ماطایفه بادلانی بااقتدار از دکترروشنفکرحمایت میکنیم
شناخت
Iran, Islamic Republic of
عجب گروه
Russian Federation
تمام شخصیت های سیاسی و فرهنگی از تمام طوایف بویراحمد دنا و مارگون و از تمام سلایق سیاسی به منتظریان پیوسته اند و پیروزی او قطعی است
Russian Federation
لبیک بادلانی ها و لبیک یکی پس از دیگری بزرگان بویراحمد بزرگ به منتظریان و پیوستن توده ها به او نویدبخش روزهای خوبی برای حوزه ی انتخابیه و استان خواهد بود
لوداب
Romania
جناب کمالی چون خودت رد کردند برای آموزش وپرورش
United States
آقای کمایی مطمئن باش منتظریان بهتر از روشنفکر نیست
من طرفدار روشنفکر نبوده و نیستم اما کمی به پیشینه منتظریان نگاه کن متوجه میشی عمق رو
یه گوشه ایش این که چرا محسن مفتح که بهرامی در انتخابات شورا حق پدری رو در حقش تمام کرد الان اومده سمت ایشون!یا امثال نگهداری ها!!!
خودتو مدیون مردم نکن
دلسوزانه بهت میگم
علی
Iran, Islamic Republic of
امثال اینا منفعت طلب هستند که یجایی که منعفت شخصیشون تامین نشد تغییر جهت میدن ،به اصطلاح حزب و وزنی هم ندارند.وکسی که به اینا امید داشته باشه وضعیتش معلومه
رضا
Iran, Islamic Republic of
سرکهیکیل پاسختون ایدن بزودی
علی
Iran, Islamic Republic of
طنز ماجرا فقط کلمه هم اندیشی
بلوط
Iran, Islamic Republic of
وعده ما ۱۱ اسفند در حمایت از حاج منتظریان
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
90 درصد ای جماعت بادلانی نیست 😅
سیاهی لشکر ففط من سینما بی الن رخنه کرده من نشستل هم اندیشی کاندیدل
شغل جدید
پارس
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای من تعجب آور است افرادی///به چه رویی صحبت می‌کنند شماها اولا برای دکتر روشنفکر زحمت کشیدید و ایشون هم قدر دونست پیگیری کرد ولی مشکل از خودتون بود الان ثابت شده لیدرها رای ندارند آنچه رای را مشخص میکند عامه مردم هستند و ان شاالله اسفند مشخص می‌کند که روشنفکر در قلب مردم محروم جای دارد و برای آقای منتظریان افرادی مثل دانشی , پاراد ,کمالی ,ولایتی ,بهمنی و ... عیارشون ثابت خواهد شد و برای همیشه حذف می شوند.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر برای هر کی بد بود برای طایفه بادلانی و سرکوهکی بد نبود .
Russian Federation
وقتی سابقه ات درخشان باشد وقتی نیتت خالص باشد خداوند همه را دور تو جمع خواهد کرد
Russian Federation
خلوص نیت منتظریان و اخلاق مداری و شفافیت و صداقتش برای همه روشن شده است و برای همین است که توده مردم و نخبگان از هر تیره و طایفه ای حول او حلقه می زنند
Russian Federation
قلب ها دست خداست
علیرغم همه ی تخریب ها و تهمت های فامیل گرایان مردم حاج منتظریان را برگزیده اند و ان شاءالله پیروز قطعی انتخابات است
Romania
دهتا یکیشون بادبانی نیستن
Romania
مرتضی فروغ فر مفتح بهمنی دانشی شیخ شجاعیان .. ک ردیف اول نشستن هیچ کدوم بادبانی نیستند
صف های بعد ک دیگه تکلیفشون مشخصه
Iran, Islamic Republic of
امثال شما بدارین از این نمادها مثل دانش استفاده میکنین
Iran, Islamic Republic of
تنها هنرت همین حرفای ضد ونقیض هست
از یه طرف چهار سال داد میکشیدی نماینده نباید دخالت داشته باشه درانتخاب مدیران از این ور داری ازپیش وعده انتصاب مدیر میدی درای میخری
Iran, Islamic Republic of
الله با روشنفکر هست
Iran, Islamic Republic of
اینایی که داری بهشون مینازی همه رو خودت پرونده هاشون رو باز کروی حالا میخای حالشون کنی
باده لانی
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحم کند. این ها فقط ده در صد باده لانی ها هستند. بقیه همه طرفدار روشنفکر هستند
ح.ر
Iran, Islamic Republic of
آقای کمالی جز داد و قال چیزی بلد نیست
دهنو
Romania
داخل این جلسه تعداد کمی از بادلانی ها هستند و اینایی که اومدن تک رایی هستند زن و بچه شون هم باهاشون نیستند
Romania
نورآبادی ها و تامرادی ها داخل جلسه بادلانی ها چکار می‌کنند؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط دو ردیف اول بادلانی هستن بقیش بادلانی نیستن سری قبل منتظریان بیشتردربین بادلانی رای داشت این سری خیلی کمترشده خودشون کشتن تاهمین چندنفرجورکردن بقیه همه روشنفکری ان
وحید
Iran, Islamic Republic of
چراتیترزدیدبادلانی همش بیست سی نفرهم کمتربادلانین بقیه سادات امامزاده محمودن که توتیترنیست یعنی همایش بادلانی هاوسادات امامزاده محمودباهمن توپلاکاردای عکس هاهم دقت کنیدهست
ناظر
Canada
تمومه تمومه درود بر نادر مرز شکن
Iran, Islamic Republic of
هم اندیشی ففط موقع انتخاباته؟خداوکیلی به مفاهیم واژه ها جفا می کنید.یعنی منتظریان از یه سیاره دیگه اومده که از روشنفکر بهتره؟ چرا خودتان را فریب می دهید؟؟...این استان با این شیوه ی برخورد با انتخابات روی توسعه را نخواهد دید...سیاسیون استان رقابت برای کسب امتیازات دارند نه برای انجام کارهای مردم...
ح.ر
Iran, Islamic Republic of
یزدان منش. خدایی این دیگه کیه. استاد دانشگاه! چه کلمات دهن پر. حیف کلمه ی استاد.
یزدان منش
Iran, Islamic Republic of
این یزدان منش را خیلی احترام کردند. حرامت باد. سخنور هم شدی. ننگ بر دنیا
و
Iran, Islamic Republic of
آقای آ. عمار را با اصرار به روشنفکر معاون محیط زیست کردی. حالا شعار شاهین سر می دهی
ن.ر
Iran, Islamic Republic of
آقای. ک. به گذشته ی خودت هم نگاه کن.
کمالی
Iran, Islamic Republic of
آقای. ک. تو همان کسی هستی که به اصرار روشنفکر ( به آقای زارع) مدیر آموزش و پرورش لوداب شدی. و اگر پشتیبان ها نبودند حتی یک ماه هم دوام نمی اوردی. عاقبت هم بر اساس اعتراضات زیاد و عدم کارایی کنار زده شدیذ.
بغض
Iran, Islamic Republic of
کاش آبی به این ( به اصطلاح استاد) می دادند. بد جوری بغضش گرفت. دل سنگ آب شد.
یزدان منش ربطی به تامرادی ندارد
آبچندار
United States
از اول انقلاب تا الان داریوش یزدانمنش برای تمام کاندیدا "انگلیسی" صحبت می کنه و هیچکدومش هم بعد از انتخابات تحویلش نمی گیرند..
لوداب
United States
آقای /عین -کاف
سوابق پاک نمیشه!
خیالت راحت
فرضلا
United States
اسم ایل تامرادی را نیار
نترس آقای ی...
اشکفت سه
United States
ع.. کم خته شرین کن سی مهدی!
دشتروم
United States
به به!
آقای آماده اصولگرا شده..
چهار راه جهاد
United States
ای خدا!
ترس پرونده من جون بعضی هاااااا
مارگون
United States
بادلانی ۹۰ درصد با روشنفکر هست..
همایش بزرگ در راه است
کمالی
Iran, Islamic Republic of
حاج علی کمالی را در یابید.
Iran, Islamic Republic of
عاقبت سخنوری یزدان منش را هم مشاهده کردیم!
عباد
Iran, Islamic Republic of
هی بنازم علویان
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ما عقاب را با تیر می زنیم .
لوداب
Iran, Islamic Republic of
حدود ۹۰ درصد لوداب طرفدار آقای روشنفکر هستند. به این افراد زیاد توجهی نکنید.
United Arab Emirates
جنگ بین تامرادی تازه شروع شده،منتظر سونامی بعد از شکست روشنفکر در منطقه سفلی باشید.این سزای انتخاب نابخردانه و احساسی است.روشنفکر ایل سترگ و ریشه دار تامرادی را به قهقرا برد.
United Arab Emirates
نه روشنفکر ققنوسی بود که از خرمن سوخته و خاکستر پابرهنگان برخاست و نه منتظریان عیسی است که با دم مسیحایی خود مردگان را زنده کند.بیچاره مردمی که پیاده نظام این سواره ها هست.
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم
لوداب
Iran, Islamic Republic of
همه را می شناسم. این ها شامل تمام افرادی است که در بویراحمد سفلی در ظاهر طرفدار منتظریان هستند
خطاب به منتظریان
Iran, Islamic Republic of
چطور به این افراد که حرمت کلام و رعایت اصول را ندارند اعتماد می کنید. این ها پایدار به اصولی نیستند و شیوه ی صحبت و ادب را یاد نگرفته اند. فقط هیاهوی بی مورد بلدند. شناخته شده خاص و عام اند.
انگلیسی
Iran, Islamic Republic of
حیف انگلیسی که این فرد شیوه ی تلفظ صحیح پنج کلمه ی آن را بلد نیست
و
Iran, Islamic Republic of
این عدد قلیل در تراکم بالای جمعیت حمایت کننده ی روشنفکر قابل مانور نیستند
یزدان من
Iran, Islamic Republic of
این داریوش از کی تا الآن سخنور شده! این هم از معجزات دیگر این طیف.
Iran, Islamic Republic of
منتظریان علاوه بر فاتحه خوانی پنج شنبه ها هم راه قبرستون درگذشتگان خودش رو گم کرده ودر قبرستون شرف اباد حضور فعال داره
باده لانی
Iran, Islamic Republic of
جمعه جلسه ی اول گروهی از باده لانی ها با روشنفکر شروع می شود. همین یک گروه چند برابر این ها هستند. خواهید دید
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
چه کسانی از ندای وحدت جدا شدند؟ ۱_ افراد زیاده خواه با رزومه ی و سوابق غیر قابل پذیرش ( چنانچه تلاش زیادی شد ولی تأیید صلاحیت نمی شدند و مقصر را نماینده می دانند، و الآن امید به تأیید شدن به نماینده فرضی جدید دارند).۲_ دنبال خواسته های نامعقول بودند که نماینده توان رفع آن ها را نداشت و یا تمایل به اجابت آن ها را به دلیل غیر معقول بودن نداشت. ۳_اعتقاد داشتن که نماینده در هر زمینه ای با آن ها مشورت نماید که غیر ممکن بود. و.... لذا فاصله گرفتن هم به نفع خودشان و هم به نفع نماینده و بقیه است
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا روشنفکر جمع خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
همین ادمهای که میگه نمایند بای وقتش صرف مردم کته . . خرتون از پل که گذشت مثل مار کور سرتون که برگردونید دم خودتون هم میخورید
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
فایل های مرتبط
1