تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۶۷۳۰۰
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

امام جمعه موقت دهدشت: بسیاری از خانواده‌ها به دلیل وضعیت اقتصادی نمی‌توانند فرزندان خود را به مدارس غیردولتی بفرستند / ‌دولت آموزش رایگان را فراهم کند  

۰
امام جمعه موقت دهدشت: بسیاری از خانواده‌ها به دلیل وضعیت اقتصادی نمی‌توانند فرزندان خود را به مدارس غیردولتی بفرستند /  ‌دولت آموزش رایگان را فراهم کند  
کبنا ؛امام جمعه موقت دهدشت گفت: حفظ دستاورد‌های دفاع مقدس و پاسداری از آنان امری ضروری است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دهدشت یکی از ویژگی‌های اصلی انسان‌های باتقوا را دوستی با اهل بیت علیهم السلام و مؤمنان در دنیا دانست و افزود: در قیامت تمام دوستی‌ها به دشمنی تبدیل می‌شود مگر دوستی با انسان‌های باتقوا.  
تقوی با گرامی‌داشت آغاز هفته دفاع‌مقدس به بیان نکاتی در این‌باره پرداخت و گفت: هر وقت از دفاع مقدس سخن می‌گوییم گویا از کربلا سخن می‌گوییم تا یادمان نرود که در جنگ چه بر ما گذشت که امروز در دنیا این چنین سربلند و آزاده هستیم.
جت‌الاسلام تقوی دفاع مقدس را برای ملت ایران یک دانشگاه عنوان کرد و گفت: ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت جهان را شکست دادیم.
وی دیدار مقام معظم رهبری با پیشکسوتان دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: باید دستاورد‌های جنگ را حفظ کرده و از آنان پاسداری کنیم و اگر ملتی بتواند یادگاری‌های جنگ را گرامی بدارد این ملت ذلیل شدنی نیست.
حجت‌الاسلام تقوی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: یکی از ویژگی‌های آن این بود که مردم را برای هیبت فرزند خود آماده می‌کرد.  
وی با بیان اینکه یکی از توصیه‌های امام حسن عسکری (ع) این است که شما باید به همدیگر کمک کنید، افزود: یک باب بهشت برای کسانی باز می‌شود که به خوبی خدمت به جامعه کنند.
امام جمعه موقت دهدشت همچنین با تبریک اول مهر و بازگشایی مدارس با بیان اینکه ما در بحث آموزش عقب هستیم گفت: در اصل ۳۰ قانون اساسی آمده است که دولت باید وسیله آموزش رایگان را تا پایان فارغ‌التحصیلی برای دانش‌آموزان مهیا کند، اما بسیاری از خانواده‌ها به دلیل وضعیت اقتصادی نمی‌توانند فرزندان خود را به مدارس غیردولتی بفرستند، ‌امیدواریم که دولت بتواند زمینه آموزش رایگان را فراهم کند.  
تقوی با بیان اینکه معاون بین‌الملل آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای گفت که ۳۳۵ میلیون دلار را فقط خرج آموزش دانش‌آموزان افغانی می‌شود گفت: دولت می‌تواند با این هزینه مدارس غیردولتی را اجاره کند تا تبعیض بین دانش‌آموزان برداشته شود. البته ین نشانه رفتار انسانی و اسلامی و الهی مسئولان و مردم جمهوری اسلامی ایران است.
وی سخنرانی ریاست جمهوری در سازمان ملل متحد را یادآور شد و گفت: با بیان مواضع جمهوری اسلامی از قرآن کریم، کتابی که دشمن استکبار جهانی است به خوبی دفاع کنند.
امام جمعه موقت دهدشت به فرا رسیدن ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت را یادآور شد و گفت: خداوند متعال برای اینکه انسان‌ها موفق شوند و در بین آنان اتحادی به وجود آید پیغمبر اسلام را به عنوان الگو قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

خواص فوق العاده پیاز برای معده

خواص فوق العاده پیاز برای معده

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه ...
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
1