تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۴۶۶۲۳۵
کبنا بررسی کرد؛

آشفته‌بازار شهرداری یاسوج؛ منافع عمومی، قربانی جدل‌های شخصی

۵۸
۴
آشفته‌بازار شهرداری یاسوج؛ منافع عمومی، قربانی جدل‌های شخصی
کبنا ؛نتیجه همین جدال‌های شخصی بر سر منافع عمومی است که پارک محله‌ای و همسایه‌ای باکیفیتی در این شهر وجود ندارد و تنها پارک بزرگ شهر بیش از آن‌که روح سرزندگی و شادابی داشته باشد، رنگ مرده به خود گرفته است.
به گزارش کبنا، شهر یاسوج که عنوان پرطمطراق پایتخت طبیعت ایران را یدک می‌کشد، آنقدر چوب سوءمدیریت خورده که بیش از آن‌که به شهر شبیه باشد، یک روستای بزرگ است.
در حالی که دوره نخست شهرداری نستهن مقدم عایدی برای مردم شهر یاسوج نداشت، او برای بار دوم به عنوان شهردار یاسوج انتخاب شد تا دو سال دیگر خدمات شهری متوقف شود.
شورای شهر پیشین که برآیند آن مقدم بود، در افواه عمومی به محلی برای جدال‌های شخصی تعبیر می‌شد. هر چند انتخابات برگزار و اعضای شورای ششم شهر یاسوج مشخص شدند، اما باز هم از انتخاب آنها نستهن مقدم برآمد. البته آن روزها برخی از اعضاء با انتخاب مقدم مخالف بودند ولی در نهایت نتوانستند مانع شهردار شدن او برای بار دوم شوند.
در دو سالی که مقدم در شهرداری حضور داشت، بحث استیضاح او بسیار داغ شد. اما باز هم ابقاء شد. تا این‌که شبانه خبر استعفای خود را منتشر و بلافاصله برای نامزدی انتخابات مجلس اعلام آمادگی کرد.
در این گیر و دار بود که سجاد بهرامی که پیش از این سابقه معاونت در شهرداری را داشت، به عنوان سرپرست شهرداری یاسوج انتخاب شد. در چند ماهی که سکان سرپرستی شهرداری یاسوج به دست بهرامی افتاده، او از هیچ فرصتی برای خدمت‌نمایی به مردم دریغ نکرده است.
بهرامی در گذشته در سمت‌های مختلفی که در شهرداری داشت، ظهور و بروزی از خود نشان نمی‌داد. اما حالا از لحظه لحظه خود فیلم و عکس منتشر کند تا شاید فرجی شد و او به عنوان شهردار انتخاب شود. ولی شواهد نشان می‌دهد شهردار شدن بهرامی خیالی بیش نیست. چرا که دوئل اعضای شورای شهر برای تصدی کرسی شهرداری آن‌قدر بالا گرفته که کمتر کسی از شهروندان یاسوجی هست که صدای آن را نشنیده باشد.
اعضای شورا که به گفته برخی خود دست به ساخت‌وسازهای غیرمجاز زده‌اند، حالا گرفتار جدالی برای کرسی شهرداری شده‌اند. کیوان آشنا خود را شهردار خودخوانده می‌نامد تا داد بهنام عباس نژاد بلند شود که ما او را انتخاب نکرده‌ایم. از سوی دیگر هدایت امیری نیز برای شهرداری قد علم کرده و در پی آن است این کرسی را به دست بیاورد.
اما در این میان، یاسوج بخت برگشته و مردمی که روزی به امیدی رأی داده بودند باید بنشینند و نظاره‌گر دعوای کسانی باشند که بر سر منافع شخصی خود، منافع عمومی را نادیده می‌گیرند.
سجاد بهرامی که تور رسانه‌ای برای به‌اصطلاح خدمات خود برگزار می‌کند، در دوره‌های گذشته مسئولیت داشته است. اما چون در آن دوره اقداماتش ممکن بود در زیر سایه شهردار نادیده گرفته شوند، ترجیح داد کار چندانی انجام ندهد. اما حالا گویا اوضاع برای او تغییر کرده و می‌تواند از این نمد کلاهی برای خود ببافد.
             
آیا شخصی نیست به او بگوید مهمترین مسیرها و جاده‌های شهر یاسوج سال‌هاست که به کویر تبدیل شده‌اند و نشانی از رنگ سبز در آن دیده نمی‌شود، چرا در سال‌های گذشته ساماندهی نشدند؟ کسی نیست به او ایراد بگیرد که چرا مسیر فرودگاه تا گلزار شهدا که ویترین و پیشانی شهر یاسوج است و همه میهمانان کشوری از آن مسیر عبور می‌کنند، جرا تاکنون بازسازی نشده است؟
چرا درختان بلوار انقلاب یاسوج که روزانه هزاران خودرو از کنار آن می‌گذرند، بعد از چند سال کاشت، به دلیل عدم آبیاری در حال خشک شدن هستند و کسی هم ککش نمی‌گزد؟
اصلاً شاید این شهروندان فضای سبز جدید هم نخواهند. آیا نباید همان فضای سبز موجود را به درستی نگهداری کرد تا بر اثر سوءمدیریت از بین نرود؟
خیابان‌های پر از چاله و چوله و خاکی که موقع بارندگی امکان تردد در آنها بسیار کاهش می‌یابد از یک طرف و ترافیکی که حالا تبدیل به یک غده سرطانی شده را نادیده می‌گیرند. اما مدام از نهضت آسفالت می‌گویند. آسفالتی که بعضاً در دمای نامناسب انجام می‌شود و به یک یا دو سال نرسیده ترک می‌خورد و باز هم نهضت آسفالت دیگر، این بار هم بی‌نتیجه.
اعضای شورای شهر نیز بیش از آن‌که به دنبال رفع مشکلات شهری باشند، روزهای پیش از انتخابات دست به شروع آسفالت می‌زنند، اندکی از آن را انجام می‌دهند و باقیمانده را موکول می‌کنند به زمانی که انتخابات برگزار شد. تا به این بهانه هم که شده رأی بیاورند. اما همین افراد حالا همان باقی ماجرا را نیز رها کرده و برای کرسی شهرداری به جان هم می‌افتند.
نتیجه همین سوءمدیریت‌هاست که هر جایی از شهر یاسوج را که بنگریم از معصوم آباد و محمودآباد در شمال تا شرف آباد در جنوب جایی برای زندگی نیست.
نتیجه همین جدال‌های شخصی بر سر منافع عمومی است که پارک محله‌ای و همسایه‌ای باکیفیتی در این شهر وجود ندارد. نتیجه همین سوءمدیریت‌هاست که تنها پارک بزرگ شهر بیش از آن‌که روح سرزندگی و شادابی داشته باشد، رنگ مرده به خود گرفته است.
نتیجه چنین اقداماتی است که سرپرستی که تا همین چند سال پیش معاون شهرداری بود، میدان را خالی دیده و مانور خدمات‌نمایی می‌دهد.
با همه این تفاصیل لازم است نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی به شهرداری یاسوج ورود کنند تا بیش از این، دود نارسائی‌ها و سوءمدیریت‌ها به چشم شهروندان کنونی و آیندگان نرود. 















نام شما

آدرس ايميل شما

هی دنیا!!!!
Iran, Islamic Republic of
بخدا باید از این شهر رفتتتتتت
شهروود
Iran, Islamic Republic of
//// بر جاده یاسوج اصفهان بع از پمپ گاز عبدی زاده اقدام به ساخت 5باب مغازه با سازه موقت نموده طوری که ارتفاع دیوار عقب آن به 8متر می‌رسد اگر کس دیگه بود حالا شهرداری تخریبش کرده بود
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم دلش می سوزد. درختان بلوار انقلاب که چند سال از کاشت آنها می گذرد، امسال بر اثر عدم آبیاری در حال خشک شدن هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا شمشیر رو از رو بستی بر علیه شهردار جوان آقای بهرامی که دو ماه آشنا بر مسند نشسته و ۶ سال گذشته رو در دو خط برای آقای مقدم نوشتی.به عین تذهبون؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بخدا اسم مرکز استان یا حتی شهر روی یاسوج توهین به شعور مردم هست وقتی به شهرهای کوچک استان های دیگه میری عقب افتادگی یاسوج رو کاملا می بینی...منطقه راهنمایی که ادعا میشه بالا شهر هست نه آسفالت درستی نه پیادرویی فقط یعنی روستااااا
شهروند
Iran, Islamic Republic of
فضای سبز شهر یاسوج بهترین دورانش تا پایان سال ۹۷بود. اگر به عکسهای هوایی اون موقع مراجعه شود این ادعا کاملا مشهود است و از ابتدای سال ۹۸سال نابودی فضای سبز به دلیل نبود کارگر به تعداد کافی در نتیجه خشک. شدن درختان و فضای سبز و در واقع بی مسولیتی شهردار وقت باعث و بانی این ویرانیست در نتیجه یاید سازمانهای نظارتی سال به سال به تخلف پیمانکاران و بی توجهی ناظران و مدیران شهرداری و فضای سبز یک به یک رسیدگی ودر یک دادگاه خسارات وارده را براورد و به بیت المال برگردانند. ولی افسوس که شهر ما بی در وپیکر است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شما هم رسانه نیستید
حرف مغزتون حرف نونتونه
بنگاه سخن پراکنی کبنا...
پارسا
Iran, Islamic Republic of
سلام . حالا که شهرداری داره کارمی کنه همراه باشید ...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
محتسب، مستی به ره دید و گریبانش گرفت

مست گفت ای دوست، این پیراهن است، افسار نیست

گفت: مستی، زان سبب افتان و خیزان میروی

گفت: جرم راه رفتن نیست، ره هموار نیست

گفت: میباید تو را تا خانهٔ قاضی برم

گفت: رو صبح آی، قاضی نیمه‌شب بیدار نیست

گفت: نزدیک است والی را سرای، آنجا شویم

گفت: والی از کجا در خانهٔ خمار نیست

گفت: تا داروغه را گوئیم، در مسجد بخواب

گفت: مسجد خوابگاه مردم بدکار نیست

گفت: دیناری بده پنهان و خود را وارهان

گفت: کار شرع، کار درهم و دینار نیست

گفت: از بهر غرامت، جامه‌ات بیرون کنم

گفت: پوسیدست، جز نقشی ز پود و تار نیست

گفت: آگه نیستی کز سر در افتادت کلاه

گفت: در سر عقل باید، بی کلاهی عار نیست

گفت: می بسیار خوردی، زان چنین بیخود شدی

گفت: ای بیهوده‌گو، حرف کم و بسیار نیست

گفت: باید حد زند هشیار مردم، مست را

گفت: هشیاری بیار، اینجا کسی هشیار نیست
خدمت نمایی یا خدمت رسانی نامش مهم نیست مهم مسیره که درسته سنگ این راه نباشید
Iran, Islamic Republic of
کار ایکنه
علی مدرس
Romania
کبنا جان مگه در مدت ۵۰ روز سرپرستی کل شهر گلستان میشه.
تو که خیلی خوشکل مقاله مینویسی و کل هنرت نوشتن بر روی کاغذ است آیا مستحضر هستید که کارکنان شهرداری چندین ماه حقوق دریافت نکردند و در زمان سرپرستی ۵۰ روزه دکتر بهرامی تسویه حساب شدند.
آیا در جریان هستید که خانواده کارمندان و پرسنل خدوم شهرداری چقدر سختی کشیدند،بخاطر ندادن مدیران قبلی
آیا در جریان هستی که هم اکنون در حد توان بودجه چه کارهایی دارد انجام میگیرد
مطمئنا در جریان نیستید.
چرا؟چون شما پول میگیرید و اراجیف تحویل ملت میدهید...
مرادی
Iran, Islamic Republic of
کجا آوردند تسویه کردند از یه جایی زدند و به یه جایی برای تبلیغات و رسانه ای کردند اضافه کردند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از هیچ جا نزدند خود شهردار محترم تشریف بردند تهران و بودجه گرفتن از عرضشون بود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه شما یکنفر هستید که چندین کامنت گذاشتید همه ی کامنت ها هم به طرفداری از مقدم و بر علیه بهرامی یه نگاه به تایید کامنتهات کن مطمئنا کمتر زر میزنی
علی
Iran, Islamic Republic of
اینم بله هنراست مگه پول کارمند نباید پرداخت بشه حالا ازهرجای آورده باشه دمش گرم پس مقدم چرا نتونست یکی که بادل جان کارمی کند باید تشویق بشه نه زیر سوال بره
صد تومنی
Greece
اگر مقدم با تقاضات مثافقت می کرد و قرارداد می بست مثل مقالاتت تا سال ۱۴۰۰شهردار افسانه ای بود رسانه پولی
Iran, Islamic Republic of
دکتر سجاد بهرامی در این مدت کمی که شهرداران واقعا بهترین عملکرد داشتن انشااله با توکل به خدا همین طور ادامه بدن
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
یاسوج رو مهاجرین خراب کردن
م ف
Iran, Islamic Republic of
یاسوج شهر هرت
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال شهر یاسوج تاسف خورد. اگر به شهرهای درجه 3 و 4 استانهای کشور سری بزنید متوجه اوج فاجعه و بدبختی مردم این شهر که در باند بازی و سیاسی کاری اعضای شورای شهر و شهرداری گرفتار شده اند پی خواهید برد. واقعا مردم ساکن این شهر چه گناهی مرتکب شده اند .وقتی مسافران از دیگر شهرهای کشور به این به اصطلاح مرکز استان می آیند و وضعیت اسف بار شهر یاسوج را می بینند تعجب می کنند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایی کبنا نیوز فقط دنبال حاشیه هستی خیلی خاله زنکی سجاد بهرامی توی این دو ماه خیلی از حقوق عقب مانده پرسنل شهرداری رو داد و با تمام سنگ اندازی ها خیلی خوب داره کار میکنه از هر کارش عکس میگیره خوب که چی اشکالش چیه ؟پس من شهروند از کجا بدونم داره کار میکنه یا نه گر چه تو همین چند هفته کارکردش کاملا مشخصه حالا یکی هم که داره تو شهرداری عرضه به خرج میده چون هم طایفه شما نیست بزن تخریبش کن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
منافع عمومی فدای جدل‌های شخصی دقیقا کاری که کبنا میکنه
مرادی
Ukraine
دکتر مقدم بهترین شهرداری بوده که یاسوج داشته و خواهد داشت این جمله رو یه جایی بنویسید آینده همه چیو معلوم میکنه
Iran, Islamic Republic of
مرادی اینجا مرادی آنجا
مرادی کمتر چرت بگو
علی
Iran, Islamic Republic of
شما اشتباه نگرفتی یاسوج تشریف داشتیدمقدم می شناسی میشه یه چند تا ازاین شهردارخوبه معرفی کنید تامردم بهتر بشناسند مقدم را
حسین
Ukraine
دکتر مقدم ۶ سال تنهایی شهرداری رو میچرخوند
هیچ دلسوزی تو شهرداری نیست
شورای شهر هم جز کارشکنی و منفعت طلبی هیچی برای شهر نداشتن
Iran, Islamic Republic of
انتقادات شما به شهرداری کاملاً وارد است و استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر مدیران و مدیریت،اسفناک است
بویراحمد
Romania
کبنا عجب رسانه خاله زنکی و بی خودی هستی
Iran, Islamic Republic of
گمان میکنم بوی فساد از این بنگاه سخن پراکنی می آید ،جناب کمایی اخیر در سایت شما اعتراضاتی شکل گرفته و میگیرد که فی المثل شهرداری یاسوج شش سال محل استراحت و نیروسازی جریانات قومی قبیله ای شده بود و شما هیچی پگفتین چگونه انصاف را از خود دور کرده آید وبا شهردار پاک وبا صداقت وجوان این شهرجناب بهرامی اینگونه سخن می گوئید به نظر می‌رسد به امی اهل معامله با زورگیران نیست خود را خسته نکنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت
Romania
تا وقتی قومی قبیله ای رای میدیم نتیجه ای جز منافع شخصی عده ای قدرت طلب و فرصت طلب نیست... مقصر ما مردم هستیم که به شخص کاندید نگاه شایسته سالارانه نداریم فقط چون هم طایفه ای یا فامیل هستند رای میدیم حالا هم خودمون منتقد میشیم..
لاله
Iran, Islamic Republic of
همه ظلمی که در حق شهر یاسوج شده، دلیل اصلیش دشمنی جناب نماینده با شهرداری مقدم بوده، و تنها شهرداری که حداقل ۴تا کار عمرانی ریشه دار برای این شهر انجام داد، مقدم بود، بازیافت هم یه کارخانه ای هست که فاز اولش کامل راه اندازیه ولی بخاطر زد و بندهای بعضی اعضای شورا با پیمانکار به حالت تعلیق در اومده. و کبنا شما هم دلسوز شهر نیستی، فقط دنبال منافع خودتی
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مقدم، انسانی پاک و قابل احترام
Iran, Islamic Republic of
ب درک کاشکی همه از گشنگی بمیرن و شهری اصلا وجود نداشته باشه اون موقع ک انتخابات میشه با کله میرن برای رای
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که تمام وجودت را عقده فرا گرفته و همه را محکوم میکنی آقای بهرامی انسان شریفی است و در زمان شهرداران گذشته به ایشان اختیار و میدان نمیدادن که کار کند الان هم این پست زیاد برایش مهم نیست و تمام تلاشش را خواهد کرد که در این زمان کوتاه خدمتی برای مردم انجام دهد و سعی کن در بیاناتت عقده ات زیاد نمایان نشود
ایمان خلیلی مقدم
Iran, Islamic Republic of
چرا انتظار داریم خرابی های سال 97 تا الان در دوماه خدمت آقای دکتر بهرامی درست بشن . هدف جانبداری نیست ولی بهتر نیست کسی که دلسوزانه و شبانه روزی داره برای شهر تلاش می‌کنه تشویق کنیم نه اینکه تخریب .... آخه چرا ما مردم و رسانه ها باید همیشه در پی برآورده شدن علایق خودخواهانه خودمون باشیم ..
رسانه خوب ، رسانه ای است که در این شرایط بد اقتصادی مردم و زندگی های پر دغدغه ، بجای فرافکنی و تبلیغ نادرست و اعمال افکار خودش به جامعه ، واقعیت های روزانه رو بیان کند
جمال
Iran, Islamic Republic of
شهر یاسوج فقط در زمان جاوید وبهرامی شناخته و خوب بود بعدشم ول شد....تورا خدا به این کیوان آشنا و احمدی کیش و ... حوزه ی لوداب بگو شهر را ول کنید برید خودش آباد میشه
مرادی
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزن مرکز استان مال همه است و شما در تعصبات عصر حجر ماندی هنوز فاصله داری با خود شکوفایی
سید
Iran, Islamic Republic of
از زمانی که /اومدن شدن نماینده و شهردار باعث بدبختی شهر شدن چون این دونفر بی دانش هستن و باعث بدبختی شهر شدن
آرش
Iran, Islamic Republic of
آخه چه به مدیریت
علیرضا
United Kingdom
بهرامی اگر انسان با صادقات و توانمند بود ک زمانی ک معاون بود وظیفشو انجام میداد ن الان فقط همشون دست به دست هم دادن برای شهردار قبلی چاه بکنن بعد همشون سر جایگاهش دعوا کنن و خودی بخوان نشون بدن بهرامی اگر گزینه خوبی بود داخل معاونتش هم کمک میکرد به شهردار از حق نگذریم ک مشخصه چون مقدم زیر بار فساد شهرداری نرفت همه دشمن شدن باهاش و دنبال برکناریش بودن ک یکی مثل خودشون بیاد وگرنه چرا بهرامی پروژه های بزرگ مقدم رو تعطیل کرده تا زمانی ک شهردار مشخص بشه زحمت ۶ساله مقدم رو به اسم خودشون تموم کنن از حق نگذریم و اگاه باشیم
United States
مشخصه .که مقدم یا خودت یا اقوامت رو آورده سر کار تو شهرداری
علی
Iran, Islamic Republic of
مگه یاسوج دراین ۶سال گذشته شهردار داشت گفتن شهرداری تعطیل است وشهردار نداره حالا شما می گید مقدم شهردارش بود باورکن بیشترمردم فکرمیکردن شهردار دراین چندسال خونه خوابیده
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا که تازه اومده و خوب شروع کرده باید حمایت بشه و بهش فرصت داده بشه،الان فقط کار روبنایی باید انجام بشه که کمی ظاهر شهر تغییر کنه و کم کم کارهای زیربنایی هم شروع بشه تا شاهد ساماندهی کلی شهر از هر نظر باشیم،این وسط همکاری و همراهی مردم هم کمک کننده هست،ولی متاسفانه تو استان ما هر کی دنبال منفعت خودش هست و نظم شهری و منفعت عمومی جایی نداره و فقط ادعا داریم و هیچ
خسرو
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای مهندس بهرامی تازه اومده دو روزه تونسته یه تغیراتی بده به اندازه بقیه شهرداران گذشته فرصت بدین بعد نتیجه را ببینید و اون وقت قظاوت کنید بهرامی بچه شهر هست از بچگی تو شهر بوده اگر اینطوری بررسی کنیم بهتر نتیجه میگیریم تا اونی که تو سن ۳۰ سالگی از روستا اومده تو شهر بعد شهردار میشه معلومه که شهر پیشرفت نمیکنه چون همه چیز را با روستاشون مقایسه می‌کنه بعد میگه شرایط عالی یه درود بر بهرامی عزیز انشالله شاهد پیشرفت و توسعه شهرمان هستیم
Iran, Islamic Republic of
زمان مقدم خودت کجا بودی که نفست بالا نمی آمد حالا زبان دار شدید ،خجالت چیز خوبیه
Iran, Islamic Republic of
ری دانشی سه
جاودان
Iran, Islamic Republic of
واقعا در این مدت کوتاه سنگ تمام گذاشته هم برای کارکنان و هم برای عموم، امیدوارم که شورای شهر اجازه بدهند کار خودش رو انجام بده
پرهام
Iran, Islamic Republic of
اولا که باید /را ۶ ساله به شهر یاسوج و تعطیلی کامل خدمات شهری بازخواست کنن
در ثانی تمامی اعضای شورا را که دستی در این شهرداری داشتن و دارن باید مواخذه بشن.
آقای بهرامی انسانی صادق و کاردان هست که در طول ۳ ماه مدیریتش توانسه معنی خدمت را به همه نشان دهد و چهره شهر را کمی ترمیم کند اما متاسفانه شورا و مخالفین مثل کبنا با سمپاشی میخواهند خدمات آقای بهرامی دیده نشود و باز هم انسان بی عمل دیگری مثل مقدم شهردار شود تا اموال عمومی مثل ۶ سال پیش از بین برود
Romania
شمارا به امام زمان شهرداری را جمع کنید
علی
United Kingdom
والا ما هیچ نظری نداریم چون نظر مردم هیچ اهمیت ندارد.
سیدمجتبی
Iran, Islamic Republic of
مگه افرادی که در مدیریت ها و...... پول و درامد حرام شهرداریها را به منزل میبرند آدم سالم از آب در میان. در همین شهرداری تهران مدیر کل اداره ای حتی آب و چای و نان خودش رو از منزل میاره در جلسات شهرداری از آب خوردن آنها هم استفاده نمیکنه اعتقاد راسخ داره که اموال و درامد تمام شهرداریهای تهران و مملکت آغشته به عین حرام ست و من از خوردن آب هم در این محیط اجتناب میکنم یا از منزل میارم یا از خیابان میخرم.
صادق
United States
در زمان مقدم واقعا شهر پسرفت کرد نه خیابان درستی وهمه فضاهای سبز شهر تقریباخشک شد الحق والانصاف آقای بهرامی در این زمان کوتاه واقعا شهر را دگرگون کرد از کبنانیوز خواهشمندم بدون تخریب واقعیت را با مدرک اعلام نمایید نه غیره واقعی وبدون انصاف کسی که در زمان کوتاه این همه تحول ایجاد کرده مورد تخریب ناحق قرار بدی
United States
حیف یاسوج و این طبیعت ک افتاده دست ماها بخدا ۹۸ درصدمون حقمون نبود از روستا ییاییم شهر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظر من شهرداری فقط یه جایگاهی براخودش داره که جیب مردم فقیر بدبخت روخالی میکنه.کاش جمع میشد.یه پارک درست حسابی داخل شهرنیست که بچه هابتونن بدون پول بازی کنن.همش پولی هست
Iran, Islamic Republic of
رییس شورا هم که تازه انتخاب شده ودنبال منافع هستند
عدالت
United States
درود بر دکتر بهرامی . تنها کسی که خوب کار میکنه . خواهشا الکی حرف نزنید .وقتی اطلاع از شهرداری ندارید . بهتر نیست با پرسنل شهرداری مصاحبه کنید .
علی
Iran, Islamic Republic of
مگه اگه یه شخصی بعنوان سرپرست شهرداری آمده وخوب هم کارمی کند ازنظر شما مشکلی داری مقدم که تعطیل بود حالا بهرامی داره کار می کند چرا سنگ اندازی می کنید شما رسانها
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
فایل های مرتبط
1