تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۴۶۳۶۵۶
عدل هاشمی پور حضور خود در انتخابات 1402 را اعلام کرد؛

یک بار دیگر می خواهم آبرویم را کف دستم قرار دهم و بقیه عمرم را وقف خدمت به مردم کنم / نه از پیروزی خوشحال می شوم و نه از شکست ناراحت / جریان مقاومت وزیر نفت برای بحث بودجه گازرسانی به ۴ شهر کهگیلویه / رقابت من و آقای تاجگردون و آقای زارع رقابت عمرانی بود، نه سیاسی / تخصص من ساختن است / چطور برای سد آبریز ردیف بودجه قرار دادیم و هیچ غائله‌ای نشد چرا آن موقع گاومیش‌های شادگان از تشنگی نمردند؟

۵۴
۱
یک بار دیگر می خواهم آبرویم را کف دستم قرار دهم و بقیه عمرم را وقف خدمت به مردم کنم / نه از پیروزی خوشحال می شوم و نه از شکست ناراحت / جریان مقاومت وزیر نفت برای بحث بودجه گازرسانی به ۴ شهر کهگیلویه / رقابت من و آقای تاجگردون و آقای زارع رقابت عمرانی بود، نه سیاسی / تخصص من ساختن است /  چطور برای سد آبریز ردیف بودجه قرار دادیم و هیچ غائله‌ای نشد چرا آن موقع گاومیش‌های شادگان از تشنگی نمردند؟
کبنا ؛
عدل هاشمی‌پور (زاده ۱۳۴۰ کهگیلویه) نظامی و سیاستمدار ایرانی است، که به‌عنوان رییس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل شرکت نفت و گاز کوثر فعالیت می‌کند. وی در دورهٔ دهم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس حضور داشت. هاشمی‌پور در طول جنگ ایران و عراق از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
به گزارش کبنا نیوز، هاشمی پور برای حضور در انتخابات مجلس 1402 شهرستان کهگیلویه اینگونه بحث خود را آغاز می کند، او می گوید «یک بار دیگر می خواهم آبرویم را کف دستم قرار دهم و بقیه عمرم را وقف خدمت به مردم کنم، نه از پیروزی خوشحال می شوم و از شکست نیز اصلاً ناراحت نمی‌شوم. دیدگاه توسعه محور دارم و به دنبال احداث زیرساخت‌ها هستم، در تمام استان‌های کشور حضور داشتم، استانی نبوده که در کار زیربنایی و توسعه‌ای و صنعتی آن نقشی نداشته باشم. کارنامه‌ای دارم که به برکت نظام جمهوری اسلامی کسب کردم، در این دوره کنونی نیز احساس تکلیف کردم، درخصوص اینکه چرا ما نتوانیم و هنوز نتوانستیم با اجماع و خرد جمعی فعالیت‌های زیربنایی را در مباحث صنعت و عمرانی پیش ببریم تا از این وضعیت نجات پیدا کنیم، دغدغه بنده بوده و هست.
به ما می‌توانیم اعتقاد داشتم، می‌گفتم اگر نمی‌شود، پس چرا کلنگ زدید؟
نزاع‌های سیاسی، درگیری‌های حزبی و باندی و چپ و راست و میانه، موجب شده مردم در این فضا له شوند، چهار شهرستان ما در بن بست قرار داشت و می‌توان گفت بعد از مدت‌ها جاده پاتاوه دهدشت رونقی به این ۴ شهرستان داده است.
درخصوص پتروشیمی دهدشت، به ما می‌توانیم اعتقاد داشتم، می‌گفتم اگر نمی‌شود، پس چرا کلنگ آن را زدید؟ سال ۹۸ و بعد از آن دو بار آقای زنگنه (وزیر نفت) را به دهدشت آوردیم، الان حدود ۷۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. تا الان هیچ واحدی به این مجموعه اضافه نشده است. واحد‌های پایین دست آن باید مشخص شود و سرمایه‌گذاری شود، خط لوله‌اتیلن آن باید از گچساران به دهدشت کشیده شود، که همان دوره این خط لوله‌اتیلن توسط صنایع پتروشیمی خریداری شد، ولی تاکنون عملیات خاکی آن هم حتی انجام نگرفته است.
سد ابریز، باند اضطراری دهدشت، معدن فسفات، انتقال آب از سد کوثر، پایه همه این طرح‌ها را ما گذاشتیم، ادامه دادن این طرح‌ها نیاز به تخصص و تعامل و تجربه دارد که ما داشتیم، می‌خواستیم این چهار شهرستان را از این وضعیت بیرون بیاوریم. این از محرومیت ها است، اینکه نیرو‌های زیادی به استان‌های مختلف فرستادیم، ولی بعضا بحث بومی و غیربومی مطرح کردند و مسائل دیگر، و این نیرو‌ها با حالت شرمساری برگشته‌اند، تا کی باید چنین اتفاقاتی بیفتد؟
جریان مقاومت وزیر نفت برای بحث بودجه گازرسانی به ۴ شهر کهگیلویه
در دوره دهم که حضور پیدا کردیم، آقای بزرگواری ۵ کیلومتر از گازرسانی‌ها را در بخش طولیان کلنگ‌زده بود. زمانی که در کمیسیون انرژی حضور پیدا کردم، به آقای زنگنه گفتم اگر بخواهید سالی ۵ کیلومتر لوله اجرایی کنیم، ۲۰ سال طول می‌کشد که گاز به مناطق مختلف برود. ما گفتیم بیایید یک برنامه کاملی از گازرسانی را اجرایی کنید و پیمانکار خوب بیاورید تا دو سه ساله کار تمام شود. آقای زنگنه گفتند که هزینه و عدد بالایی می‌برد؛ ما گفتیم عدد مردم هم بالا است، این مردم شهید داده‌اند. فشار آوردم، مناقصه را اجرا کردیم، یک پیمانکار برنده شد، کلنگ کار را در یکی از روستا‌های بین دیشموک و قلعه رئیسی زدیم. الحمدالله از طولیان تا مورخانی جبهه‌های مختلفی کار شد تا گاز کشیده شد.
گفتیم به دشمن زیاری رسیدید، جاورده بروید، قلعه رئیسی بروید، بروید دیشموک و بعد بروید مورخانی. بعد از ان دوباره با آقای زنگنه جلسه داشتیم، گفتم آقای زنگنه حالا سرآسیاب ممبی چه می‌شود؟ آقای زنگنه گفت ۲۰۰، ۳۰۰ میلیارد هزینه دارد، بیایید سی ان جی کار کنید، گفتم سی ان جی اهانت به مردم است. کار را پیش بردیم، از لنده، چهارراه آب طیب، قیام، آب الوان تا سرآسیاب یوسفی و ممبی را گاز‌رسانی کردیم.
تا پایان سال 94 گازرسانی به ۴ شهر کهگیلویه ۵۵ درصد بود
بر اساس آمار شرکت ملی گاز ایران از اول انقلاب تا پایان سال ۹۴، گازرسانی به ۴ شهر کهگیلویه ۵۵ درصد بوده است، و پروژه‌های تمام شده و در دست اقدام تا سال آخر کار بنده، به ۹۵ درصد رسید. اگر من بخواهم بیایم، با حضور نیرو‌های کارآمد و متخصص، برای تکمیل این مسائل می‌آیم، چون این‌ها درد مردم است.
رقابت من و آقای تاجگردون و آقای زارع رقابت عمرانی بود، نه سیاسی
فسفات چرام، کارخانه آهک هیدراته را تا ۷۰ درصد رساندیم. این‌ها همگی اشتغال‌زا هستند. رقابت من و آقای تاجگردون و آقای زارع رقابت روی کار‌های عمرانی بود، نه رقابت سیاسی. اگر بار دیگر احساس مسوولیت می‌کنم و فشار روی من است، به دلیل پروژه‌هایی است که به کما رفته یا سرعت آن‌ها بسیار پایین است. صرفاً می‌خواهیم در کمیسیون انرژی که اثر زیادی در مجلس دارد، چند کار برای مردم انجام دهیم، وگرنه بنده از مسوولیت سیر هستم. کدام تخصص و گرایش است که من در آن حضور نداشتم، اگر مترو بود، مترو ساختم، تونل ساختم، گازکشی کردیم، در پروژه آب بودم، در اوقاف بودم، ۶ سال در شهرداری بودم، مجلس را هم تجربه کردم. با این همه مسوولیت، نه دنبال مقام و قدرت هستم و صرفاً به دنبال خدمت به مردم منطقه هستم. بقیه عمرم را می‌خواهم وقف مردم کنم.
ردیف بودجه برای باند اضطراری
در دوره نمایندگی‌ام ۱۸ وزیر را در دولت اصلاحات به منطقه بردم. آقای نوبخت، اقای جهانگیری، آقای زنگنه را در این زمین خالی پتروشیمی بردیم، تا الان که به اینجا رسیده است. در همان زمان به آقای تاجگردون گفتم که ردیف بودجه برای باند اضطراری قرار دهید برای اینکه مدیران و وزیران بخواهند حضور پیدا کنند، مشکلی پیش نیاید. ۳ ردیف برای آمل، مینودشت، دهدشت قرار دادند. عده‌ای جنجال کردند گفتند فرودگاه برای دهدشت ضروری نیست، در حالی که ما به دنبال احداث فرودگاه نبودیم، فرودگاه با باند اضطراری خیلی فرق دارد. اورژانس هوایی در کنار این باند قرار داشت برای رسیدگی به تصادفی‌های اضطراری. در حالی که قبل از آن برای این تصادفات باید تماس‌های مختلفی با گچساران و یاسوج گرفته می‌شد تا اورژانس هوایی در منطقه حضور پیدا کند.
برای بالگرد و برای باند اضطراری نامه نوشتیم، ۱۰ میلیارد برای این سه باند اضطراری نوشتند، ۴ میلیارد را به من اختصاص دادند، دیوار‌ها را خریداری کردیم، استاندار را در ۵۰ هکتار منابع طبیعی چنگلوا آوردیم، کلنگ زنی شد، یک باند ۳ کیلومتری بود، برای اینکه وزیر یا مدیری بخواهد بیاید، بازدید کند و برود، جای توسعه نیز وجود داشت، و می‌توانستیم ۲۰ سال آینده آن را توسعه دهیم.
متأسفانه دکل‌های برق فشار قوی خط انتقال لنده را از وسط این باند آوردند
ولی متأسفانه دکل‌های برق فشار قوی خط انتقال لنده را از وسط این باند آوردند، فقط برای اینکه این باند را خراب کنند. دیوار‌ها نیز در اداره کل راه و شهرسازی استان و بخشی از آن در چنگلوا است. نمی‌خواستم به این مباحث ورود کنم، از طرفی دلم برای محرومیت شهرستان و مردم می‌سوزد و دوستان هم فشار آوردند که وارد این عرصه شوم. توکلم به خدا است، قبول شوم یا نشوم مامور به تکلیف هستم، نتیجه هر چه باشد در برابر مشیت الهی سر تسلیم فرود می‌اورم.
وضعیت شهرستان کهگیلویه را با توجه به دوره گذشته چگونه می‌بینید؟
هر کاری باید بر اساس تخصص انجام گیرد، اصول توسعه دو ابزار دارد، نخبگان فکری و ابزاری. نخبگان فکری کسانی‌اند که‌ایده‌ها را می‌سازند، کار پژوهشی انجام می‌دهند، مطالعات را انجام می‌دهند، و بعد این‌ایده‌ها را به نخبگان ابزاری می‌دهند که قدرت سیاسی دارند. من هم نخبه فکری بودم و هم نخبه ابزاری بودم. هیچگاه خودم را با مسائلی از این قبیل که مدیر فلان دستگاه چه کسی باشد و نباشد درگیر نکردم. هر چند که درست است که باید استاندار، دولت، و دیگران با هم مشورت کنند، ممکن است بنده فرد کارآمدی را بشناسم که بتواند سیاست‌ها را دنبال کند، طرح‌ها را مدیریت کند، طبیعی است که این فرد را معرفی می‌کنم. در همان دولت اصلاحات بیشترین خدمات را در این حوزه دادم. اقای مسعودی مدیر پخش و پالایش کهگیلویه و بویراحمد بود، که در آن 4 سال‌ رتبه اول را از لحاظ سوخت گازوئیل کسب کردیم.
از سد کوثر، نیروگاه پادوک، آبرسانی از سد کوثر به ۴ شهر، طولیان، دستگاه مهندسی تا مورخانی و لنده، یک نوار دستگاه مهندسی سنگین کار می‌کرد. 
تخصص من ساختن است، عده‌ای ساختند، عده‌ای الان اداره می‌کنند
مطالعات سد آبریز را انجام دادیم و آقای اردکانیان را آوردم ردیف بودجه گرفتیم و تخصیص هم گرفتیم. من نمی‌گویم نماینده فعلی نمی‌خواست کار کند، ولی بیشتر از این نه قدرت داشت و نه تعامل داشت. وقت خود را جای دیگری مصرف کرد. این فرصت‌ها طلایی است، زمان را باید مدیریت کنیم، ۴ سال هم زیاد و هم کم است، مثل برق می‌گذرد، باید نماینده فعلی ۸۰ درصد وقت خود را روی طرح‌های زیربنایی می‌گذاشت و اگر می خواست ۲۰ درصد وقت خود را بر روی انتصابات می‌گذاشت؛ انتصاباتی که هیچ ربطی به مجلس ندارد و مقام معظم رهبری و شورای نگهبان نیز تأکید زیادی روی این موضوع داشتند که انتصابات به نمایندگان ربطی ندارد. ولی هم و غم‌شان این بوده و افراد ناکارآمد، بدون تخصص سکان مدیریتی را بدست گرفتند و نتیجه‌اش این می‌شود.
در یک جمله، اعتقادم این است که کار نشد ندارد. تخصص من ساختن است، نه اداره کردن. عده‌ای ساختند، عده‌ای الان اداره می‌کنند.
تخصیص گرفتن برای سد کار هر کسی نیست / چطور برای سد آبریز ردیف بودجه قرار دادیم و هیچ غائله‌ای نشد
چرا آن موقع گاومیش‌های شادگان از تشنگی نمردند؟

تخصیص گرفتن برای سد کار هر کسی نیست. ۱۳۵ میلیون متر مکعب برای سد آبریز از رودخانه مارون تخصیص گرفتیم. ردیف دار کردیم، مطالعات آن انجام شد. چطور من تخصیص سد را گرفتم، در بودجه ردیف دارش کردم، مطالعاتش را انجام دادیم، هیچ غائله‌ای نشد. بدون هیچ مجوزی، حتی اسناد مربوط به مناقصه جاده دسترسی به تاج سد را آماده کردم، که به مناقصه برود، چرا آن موقع گاومیش‌های شادگان از تشنگی نمردند؟
با توکل بر خدا و با نیت خالص و خدمت به مردم به دنبال به نتیجه رساندن ادامه کار هستم. می‌خواهم آبرویم را کف دستم قرار دهم و بقیه عمرم را وقف کار برای مردم کنم. من کسی بودم که بعد از پیروزی رقیبم به او تبریک گفتم و برای کمک و یاری‌رسانی اعلام آمادگی کردم، اما هیچ کسی به من زمانی که برنده شدم تبریک نگفت، لذا نه از پیروزی خوشحال می شوم و از شکست نیز اصلاً ناراحت نمی‌شوم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جانان
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی پور هم شما و هم آقای موحد و هم آقای بزرگواری نماینده بودید و کار کردید ولی گفتین آقای بزرگواری فقط پنج کیلومتر را گازرسانی کردند و اگر سالی پنج کیلومتر گازرسانی می شد، بیست سال طول می کشید یعنی اینکه آقای بزرگواری ولی شما آمدید و ۹۵ درصد پیشرفت حاصل شد در حوزه گاز. از این شفاف سازی شما ممنون هستیم.
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز شما توی همان حوزه ساخت واجرا بمانید برای خود شما هم بهتر است مجلس روحیه قانون گذاری می خواد و که در سایه پیشنهادات قانونی می توان مشکلات حوزه انتخابیه و کل کشور که مشابهه هستند را حل کرد
Iran, Islamic Republic of
چرایک کارفقط یه کاردردوره چهارسالت به سرانجام نرسید،خداوکیلی دردوره شماکدام استانداریامدیرکل به شهرستان توجه میکردبخدامرداین کارهانیستی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی
به امید موفقیت
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی ، اگر گوش می کنی برو بهبهان / بخدا خیرخواه شما هستم / اصلا شرایط برای تان در کهگیلویه بزرگ فراهم نیست و کاش الان ، اولین باری بود که کاندیدا می شديد و هندوانه سر باز نمی بودید / بروید بهبهان و با ۱۵ هزار رای پیروز انتخابات بشوید بدون هیچ دردسری
رسا
Iran, Islamic Republic of
دفعه پیش هم برای ساختن اومدی چی شد
Netherlands
ویژگی بارز و آشکار عدل هاشمی
بگویید چرا در تعیبن پیمانکار گاز نقش داشتید و قبلش چی شد؟؟؟؟؟؟؟
داریوش
Iran, Islamic Republic of
تو بمان‌ در صحنه این مردم فهیم این بار کلاه سرشون نمیره
Iran, Islamic Republic of
حواستون باشه امسال هم بعد از انتخابات،تبریک به رفیب یادتون نره
جعفری لنده
India
درود ب سردار سازندگی
شهرام مومن نسب
ان شاالله با حضور سردار هاشمی پور و حمایت مردم فهیم کهگیلویه بزرگ شاهد برون رفت از این رکود و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگ و عام المنفعه خواهیم بود.
سد آبریز
باند اضطراری
معادن
گاز رسانی
جاده های مواصلاتی
و...
Iran, Islamic Republic of
انشالله کاسه لیسان جمع میشوند
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی پور شما و جناب موحد و جناب بزرگواری از یک مشرب فکری هستید که در طول این ۴دهه کهگیلویه بزرگ به دست شما و همفکرانتان مدیریت می شده.الان هم ظاهرا هرسه نفر داعیه ی ابادسازی دارید..مردم که دل و دماغ شنیدن وعده های شماها را ندارند شما سه نفر حرف نگفته و شعار نداده ندارید...کاش شما سه نفر یه گوشه به استغفار می پرداختید ...خیلی ممنون از زحماتی که برای مردم کشیدید...البته مشروط به اینکه سه نفرتان با لیدرهایتان مردم بیچاره را دوباره به جان هم نیندازید.راستی هرسه نفرتان تا توان داشتید با کارت ثلاث و بویراحمد و دوقطبی سازی های کاذب به منافع کلان رسیدید...ثلاث و بویراحمد هیچ اختلافی نداشته و ندارند درد انها مشترک است.رنج انها یکی است...این بار که سه نفرتان شوق خدمت دارید احساسات مردم را مصادره نکنید.
Iran, Islamic Republic of
هزاران رحمت به شیر کی خوردی
ظلومی که این سه نفر به کهگیلویه کردن
اسکندر مقدونی هم نکرد
ایمان
Iran, Islamic Republic of
درود صد درود
ورود سردار سازندگی ،دلسوز مردم کهگیلویه و چرام لنده دیشموک بهمئئ همه منتظرتحقق تمامی پروژههایی که بدست جنابعالی کلنگ زنی شدن هستند
خوش آمد میگوییم انشالا وعده ما اسفند ماه
آخی
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن این بساطتت را
زنده باد سردار
آشنا
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
عدل جان
ککای جونی
واقعا نخسسسسسسه
Iran, Islamic Republic of
من من کردنت زیادی ست!!! عزیز دلم اگه نمیدونی بدون که ما میدونیم گاز رسانی یه موضوع ملی بوده و الانم هست؛ یعنی دولت ها در لوایح بودجه هر سال این موضوع را توسط مجلس به قانون تبدیل میکنند؛ پس از ضعف اطلاع مردم سو استفاده نفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
رقابت در دهدشت باید بین موحد و روشنفکر باشد.
United States
بابا روشنفکر به تاریخ پیوست تو بویراحمد دیگه تمام شد
رسا
Iran, Islamic Republic of
خواهشاً اگه دلت برا کهگیلویه میسوزه نیا
همت
Iran, Islamic Republic of
آزموده را آزمودن خطاست!!!
تو هم و موحد بدتری
Iran, Islamic Republic of
https://www.news-kowsar.ir/fa/about
رئیس هیئت مدیره ای به نام هاشمی پور وجود ندارد!!!
Iran, Islamic Republic of
حرف های قلمبه زدید از تخصص داشتن!!! حلقه گمشده نمایندگان ادوار مجلس در کهگیلویه بزرگ نداشتن تخصص بوده و است
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی آقای موحد تورو خدا دست از سر مردم مظلوم بردارید؟ آقای هاشمی بقول خودت چند سال مدیر بودی
ماهی بگو ۵۰ میلیون هم حقوق میگرفتی
تو میخوای خدمت کنی؟
خدمت تو امثال موحد این هست که نیایید.
بذارید ادم باسوادی بیاد
امثال دکتر چمن
دکتر خادمی
دکتر افشانی
و خیلی از افراد باسواد کهگیلویه
Belgium
درود بر شما اگر ماهی صد تومان هم حقوق میگرفت این همه سرمایه نداشت
بازم
Iran, Islamic Republic of
بازم از قدرت پول میخوای استفاده کنی؟
تو که دلت برا مردم میسوزد چرا کوچکترین سرمایه گذاری مناطق چهارگانه انجام ندادی
با پول شخصی خودت میشد با احداث کارخانه ۱۰۰۰ نفر از جوانان بکار می‌گرفت
برد برد هم برا شما هم برا جوانان محروم و مظلوم کهگیلویه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیامت ، وخوش ایگو نخبه،، خاک برسر ایما که ایسو یو وابو نخبمو
بهنام
Iran, Islamic Republic of
کمایی شیرمادر ت سیچه وش سوال نیکنی این سرمایه را ازکجا اوردی؟؟؟چرا این موضوع را ازهمه کاندیداها نمیپرسی بعنوان یک گفتمان
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
فارغ از هر گونه جناح، انصافا جای حاج هاشمی فراتر از نمايندگي هست. پر تحرک و مطالبه گر.
در این چهار سال هم که نبودند خدا می‌داند پیگیر حل مشکلات و اشتغال جوانان منطقه بود.‌من خودم به وضوح دیدم.
ارتباط خودش را با مردم قطع نکرد. چه سنت‌سمتهایی که بهش پیشنهاد شد و قبول نکرد.
احسنت بر این مرد
Seychelles
خوش آمدی سردار ازآمدنت خوشمان آمد
Hamid
Iran, Islamic Republic of
وای ب حال مملتی که اینا سرمایه داران و خودشونو بالاتر از مردم عادی می‌دونن!!!!
نه ایشون نه نماینده دلسوزی این استان تا حالا به خودش ندیده و نخواهد دید...
رضایی
United States
جناب کمایی دوست داشتنی به خدای واحد اگر بزرگواری نبود هاشمی نمیتوانست مجوز گاز رابگیرد صدای رسای بزرگواری و نطق های اتشین ایشان بود که مجوز را گرفت و دوازده کیلومتر از گاز کار کرد
و در کلیپ مصاحبه بزرگواری فرمودند تا پیان سال ۹۵ باید پروژه گاز رسانی به اتمام برسد
Iran, Islamic Republic of
مثل جهیزیه نوعرسان فقط دادیشون به لیدر ها خودت چرت نگو فقط سید علی محمد بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
اقای عدل هاشمی هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد قهر و لج و لجبازیتون را با استاندار وقت .بیشتر اعتبارات روانه گچساران میشد و جنابعالی خواب تشریف داشتید.بیشترین ضربه را کهگیلویه زمان نمایندگی شخص جنابعالی خورد
میهمان
Iran, Islamic Republic of
بهترین نمایندگان ادوار کهگیلویه و بویراحمد به جهت کار عمرانی دکتر تاجگردون، حاج زارع و حاج عدل هاشمی.
البته در کار این نمایندگان هم ضعف هایی بود که امیدوارم یکبار دیگر این عزیزان نمایندگان خدتگزار استان شوند
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام گاز وظیفه دولت است ربطی به هیچ نماینده ای ندارد آقای هاشمی اگه راست میگی برو جلوی خودکشی و اعتیاد و بیکاری را بگیر و کاری کن شماها فقط دنبال کارهای خودتان هستین وظیفه دولت است برق آب و گاز بدهد بعد 50سال مگه قراره گاز ندن قبل از ورود برید یه سری به شهر های غرب کشور بزنید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا بگذارید یک فرد تحصیل کرده و آکادمیک و با سواد بیاد در این کار زار که حد اقل بتواند مشکلات مردم را بیان کند کم نیستند نخبگان دانشگاهی در این استان شما دست از جان مردم بردارید.
عدلی
Iran, Islamic Republic of
ککا جونی ول کن ای گپ فعلا بره دنبال مدرکت جون خت تا موحد من ای صحنه هستش به قول خت آبروداری کن همی الان گفتی ن از پیروزی خوشحال و ن از شکسسسسسسسسسسسسست ناراحت همی الان باختی عدل جون
Iran, Islamic Republic of
نه تو بری نه موحد بیا ،
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
آقا رای ندید پیرمردل مردم خودتان آینده باهاتون نابود نکنید
صلیب
Belgium
جناب هاشمی حداقل به فکر قیامتت باش
ایا میدانی کارخانه اجر دهدشت که هم اکنون نزدیک به هزار جوان در ان نان میخورند با بیست ملیارد تکمیل گردید
ایا میدانید منزل دهدشت و یاسوج شما که از ان هم استفاده نمیکنید بیست ملیارد قیمت دارند و با همین مبلغ میتوانستی یک کارخانه دیگری حداقل در جای دیگری از کهگیلویه بزنید و هزاران جوان دیگر را به کار بگیرید
پس شما بدنبال قدرت هستی نه به دنبال خدمت و دست از سر مردم بردارید برادر بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
چه مسخره هست هههه
Iran, Islamic Republic of
در بین اصولگراها بزرگواری و در بین اصلاحات خادمی یا افشانی
اولین ها
Iran, Islamic Republic of
پولها را کف دستت گذاشتی یا آبرو را؟
Iran, Islamic Republic of
، نماينده اي كه از ادمي مث برخه حمايت ميكنه همون بهتر بره
بخشایش زاده
Iran, Islamic Republic of
بخدا همتون به اندازه پوست پیاز برای ای شهرستان کار نکردین. خودم الان حدود ۴۰ سالمه .از کودکیم تا الان ورودی شهر همون ورودی دره پیت .فلکه اش همون فلکه خیابان های گودالی نه شرکتی نه اقتصادی .همه اش به فکر منافع خودتون و اطرافیان تون هستید خدایی بالای سر هستش بابت اینقد ظلم در حق ای مردم مظلوم
علی‌شفاف
Iran, Islamic Republic of
سردار‌بیا‌‌تا‌باهم‌برویم‌میرسالار‌
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
حرص۰تون درنیاد ..هیچ گاه رقابت انتخاباتی سالم نبوده جزرانت وحدف وعدم کارایی منتخبین طی چهار دهه عمر ماتلف شد .ازبس رای دادیم ..کهگیلویه همی۰۰ش۰ه محروم خواهد ماند ..بخداوجوانانش در دشت خوزستان وعسلو مکافات میدن ..وشهر وستا فاقد اب وراه وبن بست خواهد ماند درتاریخ
Iran, Islamic Republic of
یه لحظه ترمز کن، خیلی آباد کردین دیگه که مشکلی نداریم کحارو میخاهید آباد کنید، خییلی خسته شدین،
دنا
Iran, Islamic Republic of
تورابه قران به اندازه هفتاد هفت پشتت /یه کمکی وبازنشستگان نکردی بره کنار شرکتی وپیمونی اگرنیازداری پیداکن
دنا
Iran, Islamic Republic of
خدایی سردار توقسم خردی والله بالله تالله وبه میرسالار کاندمجلس نمیشم شدی بیو تورابه همون میرسالار دیگه نیامجلس بروهمان قرارگاه خاتم خیلی عملکرد بهتری داری وده تاپاسداربازنشسته را یاری کن که خرت ازپل بگذرد هیچ کاری نمیکنی همانطوری که دهدشت رای دادیم هیچ کمکی ومو نکردی
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردم کهگیلویه با چه امیدی و چرا رای بدن
اینها همش به فکر خودشون و خانواده درجه یکشون هستن بقیه را هم بعداز قبول شدن اصلا فراموش میکنن
یکیش همین سردار سازندگی که گفته من پول دادم رای خریدم چرا کار کنم
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1