تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۵۸۸۴۲
در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کلنگ زنی پتروشیمی چرام در سفر دوم ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد / نوید خوب برای استان

۳
۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کلنگ زنی پتروشیمی چرام در سفر دوم ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد / نوید خوب برای استان
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث پتروشیمی چرام برای تولید آمونیاک قطعی شده است و در سفر دوم دولت کلنگ زنی خواهد شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید علی احمدزاده امروز چهارشنبه (3 اسفندماه 1401) در نشست شورای برنامه ریزی استان ضمن تبریک آغاز اعیاد ماه شعبانیه گفت: امسال به دلیل توطئه‌هایی که دشمن کرد، روز پاسدار، ولادت امام حسین (ع) و ولادت حضرت عباس اهمیت زیادی برای ما دارد.
احمدزاده بیان کرد: کمیته های خدمات سفر نوروز در همه شهرستان ها تشکیل شود و دستگاه‌های خدمات رسان برنامه ریزی های دقیق تری داشته باشند.
احمدزاده گفت: ورودی تمام شهرستان ها باید بازارچه عرضه صنایع دستی ایجاد شود و میراث فرهنگی پای کار باشد.
احمدزاده با اشاره به احداث پتروشیمی در چرام افزود: اشتغال مستقیم این پروژه با کلنگ زنی آن، 3 هزار نفر خواهد بود، سرمایه گذار شرکت پتروامید آسیا است و عملیات اجرایی آن در سال 1402 آغاز خواهد شد.
احمدزاده گفت: برخی از پروژه‌ها مجوز ماده 23 را ندارند، این پروژه‌ها نباید حذف شوند، تلاش شود ماده 23 آنها حل شود.
وی افزود: پروژه سد آبریز به دلیل انجام مطالعاتی دیگر 6 ماه دیگر نیاز به زمان دارد، به همین دلیل هنوز موفق به اخذ ماده 23 نشده، با این حال تلاش می شود ردیف بودجه این پروژه در سال 1402 حذف نشود، مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.
احمدزاده گفت: نمایندگان شهرستان ها نسبت به پیگیری پروژه هایی که هنوز مجوز ماده 23 را اخذ نکرده اند اقدام کنند.
عسگری گفت: از ظرفیت ملی ماده 52 به میزان 900 میلیارد تومان در حوزه کشاورزی و صنعت به بانک معرفی کرده ایم، بخصوص کمک زیادی به تسریع روند پروژه صنایع تبدیلی می‌کند.
استاندار گفت: چندین جلسه با مسوولان وزارت جهاد کشاورزی جلسه برگزار شد و پیگیری های زیادی کردیم، و توانستیم 2 برابر ظرفیت، پروژه های صنایع تبدیلی  را تعریف کنیم.
احمدزاده بیان کرد: مشکل میوه و هدررفت میوه های کشاورزان و سردخانه ها مغفول مانده بود، برای تولید مرغ نیز همین مشکل را داشتیم و بارها با وزیر جهاد کشاورزی بحث کردیم تا بتوانیم تسهیلات و مجوز مرغداری بگیریم.
احمدزاده گفت: در حال حاضر دو زنجیره تولید مرغ شامل یک واحد تولید کشتار 250 قطعه ای مرغ در گچساران و دیگری کشتار مرغ در بهمئی را داریم که در ماه های آینده به بهره برداری می رسد.
وی با اظهار اینکه در استان با کمبود تولید مرغ مواجه بودیم، گفت: واحد کشتار مرغ گچساران هم مشکلات کمبود تولید را که سالهای سال با آن درگیر بودیم حل می کند و هم اینکه این طرح 800 نفر اشتغال زایی دارد، کشتار مرغ بهمئی نیز اشتغال زایی خوبی دارد.
سید احسان عسگری_ معاون اقتصادی استان کهگیلویه وبویراحمد_ نیز در این جلسه گفت: سال‌های سال است که سیمان مارگون کهگیلویه و بویراحمد به اسم بوشهر صادر می شد، الان چند هزار تن را به اسم کهگیلویه و بویراحمد صادر می‌شود که نوید خوبی برای استان است.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج پتروشیمی چرام صنایع تبدیلی سیمان مارگون
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
ای ادمای بی فکر، پتروشیمی هیچ آورد مالی واسه شهرستان نداره اگر به فکر مردمید فقط آب سد آبریز را به چرام برسونید
پرستار
Iran, Islamic Republic of
ای ادمای بی فکر، پتروشیمی هیچ آورد مالی واسه شهرستان نداره اگر به فکر مردمید فقط آب سد آبریز را به چرام برسونید
یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام به استاندار محترم استانمان آقای احمدزاده ای کاش تونل دیل آب کشاورزی سد کوثر برای ارو ودیل و همچنین باغات دیمی وقدیمی کوه دیل هم توسط ریاست جمهوری در سفر پیش رو شروع میشد باتشکر یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1