تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۳۸۴۹۴
کرونا روزهای کهگیلویه و بویراحمد را سیاه‌تر می‌کند

فوت ۸ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

۰
فوت ۸ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه ۸ بیمار کرونایی در استان در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۶۸ نفر افزایش یافت.
به گزارش کبنا، پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۶۲۶ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری، که از این تعداد ۳۰۸ نفر کرونای قطعی و ۴۶ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.
دکتر یزدان پناه اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۲ هزار و ۹۸۷ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
وی ادامه داد: از مجموع ۷۸۲ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت ۳۶ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد است.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری‌های کرونایی در استان پیش بینی می‌شود تا دو هفته آینده روند افزایشی قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داشته باشد.
دکتر یزدان پناه از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورا لعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرمستانها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند.
وی افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست و گفت: در صورت تداوم این وضعیت همه تخت‌های بیمارستانی در استان تکمیل و با بحران غیر قابل کنترل بیماری کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد مواجه خواهیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
مافیای خانگی

مافیای خانگی

این حرف‌ها برای فریب افكار عمومی است. ما در تولید لوازم خانگی هزارو 500 شركت داریم كه ...
ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

دیلی‌استار ۱۰ مالک ثروتمند باشگاه‌های فوتبال جهان را اعلام کرد که «منصور بن زاید» مالک ...
1