کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بیانیه کمپین جوانان انقلابی و مطالبه گر استان کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد:

محور جدید جریان جوان انقلابی در استان کهگیلویه وبویراحمد کیست؟

6 مرداد 1400 ساعت 22:14

 کمپین جوانان انقلابی و مطالبه گر استان کهگیلویه وبویراحمد طی بیانیه‌ای از سیدناصر حسینی پور نماینده مردم شریف گچساران وباشت خواست ضمن پیوست به این کمپین به عنوان محور جریان جوان انقلابی در استان از جوانان انقلابی و جهادگر استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کند.


 کمپین جوانان انقلابی و مطالبه گر استان کهگیلویه وبویراحمد طی بیانیه‌ای از سیدناصر حسینی پور نماینده مردم شریف گچساران وباشت خواست ضمن پیوست به این کمپین به عنوان محور جریان جوان انقلابی در استان از جوانان انقلابی و جهادگر استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کند.
 به گزارش کبنا، با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز کشور عزیزمان ایران اگرچه تحت تأثیر شیطنت‌های مکرر استکبار جهانی و وابستگانش با مشکلات زیاد عمدتاً اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند اما به حول وقوه الهی از این مسیر سخت بسلامت عبور خواهند کرد.
امورز بیش از هر زمانی از سالهای بعد از انقلاب به خوبی این واقعیت نمایان شده است که مدیریت لیبرال و غربگرا نتوانسته است پاسخگوی نیازهای مردم ایران اسلامی باشد. مقایسه مختصری از نحوه عملکرد دولت‌های مختلف پس از انقلاب نشان می‌دهد مدیریت‌های متکی بر توانایی‌های داخلی و در تعامل - نه وابستگی - با دنیا موفق‌تر عمل نموده است.
مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم به خوبی به این مهم اشاره نموده‌اند. ایشان با تاکید بر اسلامی شدن دولت به معنای عام و ترویج مدیریت جهادی و همچنین اهمیت حضور جوانان انقلابی، کاردان و مجرب در ساختار مدیریت دولت اسلامی، مسیر پیش روی انقلاب اسلامی را به روشنی تشریح نموده‌اند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت‌های فراوان در عرصه‌های طبیعی و انسانی می‌تواند نقش موثری در ساختار پیش روی انقلاب اسلامی داشته باشد. این مهم با حضور و ظهور جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد در ساختارهای مدیریتی و اجرایی در سطح استان و کشور میسر خواهد شد.
به همین منظور لازم است سیاست مداران استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ از نگاههای گروهی به این امر مهم که سرنوشت ایران اسلامی را مشخص می‌کند توجه داشته باشند. با ظهور و حضور منتخب کنونی مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، جوانان انقلابی استان امیدوارانه به آینده می‌نگرند. این تفکر می‌تواند محور جدید جریان جوان انقلابی استان باشد.
سیدناصر حسینی پور، جوانی متواضع و دارای شاخصه‌های انقلابی گری با رویکرد جهادی که تمام وجود خود را در طی سالیان دور و نزدیک وقف خدمت به ایران اسلامی و مردم شریف ایران نموده است.
حسینی پور به لحاظ نگاه وسیعی که دارد در طی این سال‌ها متعلق به همه شهرستان‌ها و طوایف استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
کمپین جوانان مطالبه گر و انقلابی استان در گام مهم خود از نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کند ضمن پیوستن به این کمپین برای اعتلای ایران اسلامی، به عنوان محور این حرکت در سطح استان و کشور از جوانان توانمند استان حمایت نماید.
 والعاقبه للمومنین
--------------------------------------------------------------------
کمپین جوانان انقلابی و مطالبه گر استان کهگیلویه وبویراحمد
(مطالبه دولت جوان انقلابی)
 


کد مطلب: 437272

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437272/محور-جدید-جریان-جوان-انقلابی-استان-کهگیلویه-وبویراحمد-کیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1