تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۴۳۷۲۷۲
در بیانیه کمپین جوانان انقلابی و مطالبه گر استان کهگیلویه وبویراحمد مطرح شد:

محور جدید جریان جوان انقلابی در استان کهگیلویه وبویراحمد کیست؟

۷
۰
محور جدید جریان جوان انقلابی در استان کهگیلویه وبویراحمد کیست؟
کبنا ؛ کمپین جوانان انقلابی و مطالبه گر استان کهگیلویه وبویراحمد طی بیانیه‌ای از سیدناصر حسینی پور نماینده مردم شریف گچساران وباشت خواست ضمن پیوست به این کمپین به عنوان محور جریان جوان انقلابی در استان از جوانان انقلابی و جهادگر استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت کند.
 به گزارش کبنا، با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی، امروز کشور عزیزمان ایران اگرچه تحت تأثیر شیطنت‌های مکرر استکبار جهانی و وابستگانش با مشکلات زیاد عمدتاً اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند اما به حول وقوه الهی از این مسیر سخت بسلامت عبور خواهند کرد.
امورز بیش از هر زمانی از سالهای بعد از انقلاب به خوبی این واقعیت نمایان شده است که مدیریت لیبرال و غربگرا نتوانسته است پاسخگوی نیازهای مردم ایران اسلامی باشد. مقایسه مختصری از نحوه عملکرد دولت‌های مختلف پس از انقلاب نشان می‌دهد مدیریت‌های متکی بر توانایی‌های داخلی و در تعامل - نه وابستگی - با دنیا موفق‌تر عمل نموده است.
مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم به خوبی به این مهم اشاره نموده‌اند. ایشان با تاکید بر اسلامی شدن دولت به معنای عام و ترویج مدیریت جهادی و همچنین اهمیت حضور جوانان انقلابی، کاردان و مجرب در ساختار مدیریت دولت اسلامی، مسیر پیش روی انقلاب اسلامی را به روشنی تشریح نموده‌اند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با ظرفیت‌های فراوان در عرصه‌های طبیعی و انسانی می‌تواند نقش موثری در ساختار پیش روی انقلاب اسلامی داشته باشد. این مهم با حضور و ظهور جوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد در ساختارهای مدیریتی و اجرایی در سطح استان و کشور میسر خواهد شد.
به همین منظور لازم است سیاست مداران استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ از نگاههای گروهی به این امر مهم که سرنوشت ایران اسلامی را مشخص می‌کند توجه داشته باشند. با ظهور و حضور منتخب کنونی مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، جوانان انقلابی استان امیدوارانه به آینده می‌نگرند. این تفکر می‌تواند محور جدید جریان جوان انقلابی استان باشد.
سیدناصر حسینی پور، جوانی متواضع و دارای شاخصه‌های انقلابی گری با رویکرد جهادی که تمام وجود خود را در طی سالیان دور و نزدیک وقف خدمت به ایران اسلامی و مردم شریف ایران نموده است.
حسینی پور به لحاظ نگاه وسیعی که دارد در طی این سال‌ها متعلق به همه شهرستان‌ها و طوایف استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
کمپین جوانان مطالبه گر و انقلابی استان در گام مهم خود از نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کند ضمن پیوستن به این کمپین برای اعتلای ایران اسلامی، به عنوان محور این حرکت در سطح استان و کشور از جوانان توانمند استان حمایت نماید.
 والعاقبه للمومنین
--------------------------------------------------------------------
کمپین جوانان انقلابی و مطالبه گر استان کهگیلویه وبویراحمد
(مطالبه دولت جوان انقلابی)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حتما منظورش از جوانان انقلابي اكبري تبار،خاضع ،خلقي پور ،درفش وبنگو دور هدايت خواه هست بقيه هم غير انقلابي و...😂😂
Iran, Islamic Republic of
كي ميخواهيد دست از مضحكه كردن خودتون در محضر مردم برداريد بس نيست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
علی برکت الله
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
ارزش روز به شبه ارزش سخن انقلابی به شنیدن سخن ونظر مخالفینه خدایی چرا در ایران از سخن وآزادی بیان وشنیدن صدای دیگران ترس داریم ؟؟؟؟؟!!!! آیا ما ملت ایران ساده ونادان و یا عقل فهم نداریم ؟؟؟؟که که فریب را تشخیص ندهیم ؟؟؟؟؟ دنیا درحال رفتن به کره ماهه ؛؛وما فضای مجازی وووو را حرام میدانیم !!!!؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند حتی برای عکس گرفتن..
صداقت و بی رنگی
Iran, Islamic Republic of
۴۲ سال از انقلاب می گذرد داعیه داران نیروهای انقلابی هم در فرصتهای تاریخی بسیار خوبی در مصدر امور بودند به جای تلاش برای رفع محرومیت های یخ بسته در این استان جز شعار و تبلیغات و فاصله انداختن بین مردم تحت عناوین حزبی و غیر حزبی ، خارج کردن نام استان به صورت نمایشی از لیست استانهای محروم و ....... هیچ کار فوق العاده ای برای توسعه و پیشرفت ، اشتغال و محرومیت زدایی انجام ندادند ، بدون نماینده هم بودیم شاید توجه بیشتری در مرکز به ما می شد ،حنای تقدس مابی و تافته جدابافته از مردم و ..... دیگر رنگی ندارد بگذارید مردم خالصانه همان دورکعت نماز سنتی خود را بخوانند از خیر طلا شدن گذشتیم
Iran, Islamic Republic of
میشه اعضای این کمپین رو معرفی کنید بشناسیم
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1