کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

بی مسیولیتی برخی مدیران مانع اجرای طرح شهید سلیمانی

17 اسفند 1399 ساعت 16:51

نشست هماهنگی و بررسی طرح شهید سلیمانی امروز در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.


نشست هماهنگی و بررسی طرح شهید سلیمانی امروز در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر طرح در  برنامه‌ریزی  صورت گرفته مشکلی ندارد و اشکال کار از عدم پشتیبانی  طرح است.
دارا کریمی نژاد گفت: با تو جه به ظرفیت محدود موجود شهرستان، کمیته پشتیبانی این طرح شامل همه ادارات در تمهید و تأمین امکانات مورد نیاز اعم از در اختیار قرار دادن  لوازم و تجهیزات لازم، وسیله نقلیه و تهیه غذای پرسنل شرکت کننده در طرح  را  بر عهده دارد.
وی بیان داشت: در دومین سال شرایط کرونایی جایی برای آزمون و خطا نیست و بر همین اساس اعضا باید کارها را به صورت مستمر، منظم و با احساس مسئولیت پیش ببرند.
وی با بیان اینکه مدیریت کرونا یک امر بین بخشی تعریف شده است  و  به تنهایی از عهده شبکه بهداشت و درمان خارج است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید در این عرصه خدمت‌رسانی کنند.
وی ادامه داد: مشکلات و نارسایی‌ها وجود دارد اما نارسایی ناشی از بی مسئولیتی و بخشی عمل کردن است که کج سلیقگی و ضعف‌ها را پر رنگ کرده است.
رئیس ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه افزود: موفقیت در موضوعات مهم کشوری مثل بحران در گرو مدیریت دلسوزانه و متعهدانه است.
وی با بیان اینکه رویکرد شورای اداری در حال حاضر سیستمی و حمایتگرانه است، گفت: اما در این میان مدیرانی هستند که اداره خود را مرکز پنداشته و خارج از مجموعه را نادیده می‌گیرند و با مانع تراشی، اهمال کاری را نیز در مجموعه خود باب می‌کنند.
کریمی‌نژاد افزود: مدیریت در حد این تعریف توسعه و پیشبرد امور در شهرستان را به حاشیه می‌برد و همدلی را در حد شعار گذاشته و انرژی تیم کاری را از شورای اداری می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این شهرستان نیاز به  مدیریت دلسوزانه با دید باز توسعه محور دارد، تصریح کرد: رفع مشکلات مردم و اصلاح امور شهرستان را در  نهادینه کردن نگاه فرابخشی مجموعه اداری به جد پیگیر هستم.
 


کد مطلب: 431737

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431737/بی-مسیولیتی-برخی-مدیران-مانع-اجرای-طرح-شهید-سلیمانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1