تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۳۱۷۳۷
کبنا گزارش می دهد

بی مسیولیتی برخی مدیران مانع اجرای طرح شهید سلیمانی

۰
بی مسیولیتی برخی مدیران مانع اجرای طرح شهید سلیمانی
کبنا ؛نشست هماهنگی و بررسی طرح شهید سلیمانی امروز در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر طرح در  برنامه‌ریزی  صورت گرفته مشکلی ندارد و اشکال کار از عدم پشتیبانی  طرح است.
دارا کریمی نژاد گفت: با تو جه به ظرفیت محدود موجود شهرستان، کمیته پشتیبانی این طرح شامل همه ادارات در تمهید و تأمین امکانات مورد نیاز اعم از در اختیار قرار دادن  لوازم و تجهیزات لازم، وسیله نقلیه و تهیه غذای پرسنل شرکت کننده در طرح  را  بر عهده دارد.
وی بیان داشت: در دومین سال شرایط کرونایی جایی برای آزمون و خطا نیست و بر همین اساس اعضا باید کارها را به صورت مستمر، منظم و با احساس مسئولیت پیش ببرند.
وی با بیان اینکه مدیریت کرونا یک امر بین بخشی تعریف شده است  و  به تنهایی از عهده شبکه بهداشت و درمان خارج است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید در این عرصه خدمت‌رسانی کنند.
وی ادامه داد: مشکلات و نارسایی‌ها وجود دارد اما نارسایی ناشی از بی مسئولیتی و بخشی عمل کردن است که کج سلیقگی و ضعف‌ها را پر رنگ کرده است.
رئیس ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه افزود: موفقیت در موضوعات مهم کشوری مثل بحران در گرو مدیریت دلسوزانه و متعهدانه است.
وی با بیان اینکه رویکرد شورای اداری در حال حاضر سیستمی و حمایتگرانه است، گفت: اما در این میان مدیرانی هستند که اداره خود را مرکز پنداشته و خارج از مجموعه را نادیده می‌گیرند و با مانع تراشی، اهمال کاری را نیز در مجموعه خود باب می‌کنند.
کریمی‌نژاد افزود: مدیریت در حد این تعریف توسعه و پیشبرد امور در شهرستان را به حاشیه می‌برد و همدلی را در حد شعار گذاشته و انرژی تیم کاری را از شورای اداری می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این شهرستان نیاز به  مدیریت دلسوزانه با دید باز توسعه محور دارد، تصریح کرد: رفع مشکلات مردم و اصلاح امور شهرستان را در  نهادینه کردن نگاه فرابخشی مجموعه اداری به جد پیگیر هستم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
1