تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۲۸۷۶۳
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار بخشدار سرفاریاب با مدیرکل ورزش و جوانان

۰
دیدار بخشدار سرفاریاب با مدیرکل ورزش و جوانان
کبنا ؛«بخشدار سرفاریاب» با مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.
 به گزارش کبنا؛ پیرو بازدید بخشدار سرفاریاب و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام از پروژه‌های عمرانی، جهت بررسی مشکلات حوزه ورزش و جوانان این بخش روز شنبه مورخ ۲۹ / ۹/ ۹۹ جلسه‌ای با حضور مدیر کل ورزش و جوانان در محل اداره کل ورزش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 «علی محمودی» بخشدار سرفاریاب در نشست مشترک با مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بخش سرفاریاب با جمعیتی بالا، که نیروی جوان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده نیازمند تکمیل پروژه‌های ورزشی است و جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و نشاط و شادابی جامعه و جوانان نیازمند توجه و حمایت مدیران، بالاخص مدیرکل ورزش و جوانان می‌باشد.
وی افزود: دربحث زیر ساخت‌های ورزشی، پروژه‌های عمرانی بزرگ و خوبی صورت گرفته که باید تکمیل شوند و جای تقدیر و تشکر از مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
محمودی تاکید کرد: جهت بهره برداری از این پروژه‌ها درسال ۹۹ نیازمند برنامه ریزی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان هستیم
 محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام ابتدا گزارشی از حوزه ورزش سرفاریاب ارائه داده که مشکلات اساسی این حوزه را این گونه بیان کرد: سالن سرفاریاب در اوایل سال ۹۹ طبق قرارداد پیمانکار تکمیل و جهت بهره برداری از آن نیازمند اعتبار جهت خرید ونصب کفپوش می‌باشد
وی افزود: پروژه چمن مصنوعی از نظر فیزیکی تا مرحله فنس کشی پیشرفت داشته که درسال ۹۸ باتوجه به کمبود اعتبار راکد مانده و جهت تکمیلان نیازمند اعتبار می‌باشد.
محمدی در پایان تصریح کرد: سالن رزمی باتوجه به اینکه چندین ساله که راکد بوده نیاز به تعمیر اساسی دارد.
 «علوی» مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از پیگیری‌های محمودی بخشدار سرفاریاب و محمدی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان چرام بیان کرد: درسال ۹۸ باتوجه شرایط بد اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی درصد خیلی کمی تخصیص داده شد که این مبلغ بابت مطالبات پیمانکاران پرداخت شد.
اما درسال ۹۹ جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان چرام در کمیته برنامه ریزی مبلغ چهار میلیارد پانصد میلیون تومان در نظر گرفته که متاسفانه حدود پانصدو پنجاه شش میلیون تخصیص داده شده.
وی همچنین بیان کرد: باتوجه به مطالبات پیمانکاران و تخصیص کمی که صورت گرفته جهت بهره برداری از سالن چند منظوره کفپوش از طریق ماده ۲۷ به مزایده گذاشته می‌شود. و چمن مصنوعی و سالن رزمی به زودی تکمیل و بهره برداری می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1