تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۲۰۱۱۵
کبنا خبر می دهد؛

دفاعیات «احمدی کیش» در جلسه استیضاح شهردار یاسوج

۸
۰
دفاعیات «احمدی کیش» در جلسه استیضاح شهردار یاسوج
کبنا ؛
فرشید احمدی کیش عضو شورای شهر یاسوج و مخالف استیضاح شهردار به سخنرانی پرداخته و گفت: بسیاری از دستگاه ها مطالعه طرح و بودجه را فراهم می کنند و شهرداری در اینجا فقط مجری طرح میباشد، شهرداری نمیتواند هر جایی که خواسته شده پول بدهد و هزینه کند، شهردار برای همه فعالیت های خود اولویت بندی میکند.
عضو شورای شهر یاسوج به اقدامات زیرساختی شهرداری در تکمیل پل چهارم رودخانه بشار اشاره کرده و گفت: «زمان شروع به کار شورای شهر پل چهارم چند درصد پیشرفت فیزیکی داشت؟». پل سوم 15 سال به طول انجامید، اما اجرای 45 متری پل چهارم از افتخارات شهرداری است، برای کاهش ترافیک، که هزینه های بسیار زیادی برای شهر یاسوج دارد، رد نمی‌کنم که این طرح نواقصاتی دارد، قطعا هر پدیده اجتماعی که اتفاق بیفتد نواقصاتی دارد، اما باید ببینیم که نواقصات شدت دارد یا کم است.
احمدی کیش گفت: کارخانه بازیافت شهر یاسوج، نه برای شهر یاسوج بلکه برای شهرستان های اطراف نیز می تواند کمک کننده باشد و مشکلات زیست محیطی ما را حل کند و امیدواریم به اتمام صد درصد و بهره برداری برسد که بخش اعظمی از مشکلات را حل کند.
وی افزود: سینما که شهردار محترم به جد پیگیر هستند و قراردادی با سازمان متولی داشته اند، 800 هزار متر مربع آسفالت در شهر یاسوج از جمله اقدامات خوب شهرداری است.
احمدی کیش در دفاع از شهردار افزود: نصب 860 تابلوی نام گذاری معابر خدمت نیست؟ پایش تصویری شهر یاسوج، طرح ترافیکی جامع شهر یاسوج، افزایش 40 درصدی ناوگان حمل و نقل شهری، برگزاری مسابقات نقاشی و دیوارنگاری در کشور بی نظیر بود، باید از شهردار تشکر کنیم نه سوال کنیم.
وی گفت: آقای شهردار با امضای استاندار لوح تقدیر دریافت نمودند. پرداخت بخش اعظمی از بدهی های شهرداری، به روز کردن پرداخت حقوق کارکنان شهرداری از دیگر اقدامات شهرداری است.
در ادامه جلسه احمدیکیش از چند نامه رونمایی کرد که با اعتراض اعضای شورا مواجه شد و پس از آن احمدی کیش ضمن تشکر از اعضا اعم از موافقین و مخالفین استیضاح به سخنان خود خاتمه داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای احمدی کیش . نقاشی دیواری .تابلو خیابان . نون آب نمیشه برای کارگر شهرداری که الان ۷ ماه است حقوق نگرفته .به فکر نون باش که خربزه آب است
Iran, Islamic Republic of
گپ ککاگری وابیه شورای شهر اقای احمدی کیش بگذارید شهروندان واقعی این شهر تصمیم بگیرند و نه شما. شهردار و مدیر طایفه ای باید خودش بره در ضمن هواداری شما صرفا بخاطر مسایل طایفه ای دهن کجی به رای مردم هست
نوشاد
Iran, Islamic Republic of
هم نخوبی تو
Iran, Islamic Republic of
رئیس کمیسیون تقدیر و تشکر شورا باز هم حرف زد مثل شهردار. آب و خاک رو به خاک سیاه نشاند شهرداری رو هم به خاک مذلت مینشونه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احمدي کیش تعصبات قومی شدیدی دارد که از لحاظ روان شناسی بیشتر افراد دارای تفکرات قومی این را دارند
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
هیچ کاری برای کسی نکردی این دوره جواب بدی بهت میدیم
مارگون
Iran, Islamic Republic of
توهم دیگه دستت برای همه رو شده احمدی
صفایی
Iran, Islamic Republic of
دستت درد نکنه اقای احمدی کیش که دست همه. روکردی افرین برشما
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1