تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۰۱۹۶۹
امام جمعه لنده:

سوء مدیریت‌ها باعث گرانی و تورم در کشور شده است

۰
سوء مدیریت‌ها باعث گرانی و تورم در کشور شده است
کبنا ؛امام جمعه لنده گفت: برخی مسؤولان اقتصادی در شرایط کنونی روزه سکوت گرفته‌اند این امر درست نبوده بلکه باید مردم را همراه و همگام برنامه‌های اقتصادی خود کنند.
 حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر لنده با اشاره به جایگاه مردم در کلام امام خمینی(ره) اظهار داشت: مردم ولی نعمت نظام و انقلاب و ملاک عمل مسىولان ما خواهند بود.
وی افزود: مسؤولان باید به فکر مردم خاصه طبقه ضعیف باشند و بدانند انقلاب و ژیروزی توسط همین مردم به دست آمده و عملکرد آنها باید در جهت رضایت خداوند باشد.
امام جمعه لنده تصریح کرد: البته نباید فراموش کنیم که خدمات انجام شده بسیار زیاد بوده که حتی دشمنان نظام به آن اذعان دارند ولی امروز در باب معیشت مردم به خاطر سوء مدیریت شاهد افزایش قیمت‌ها و گرانی و تورم در کشور هستیم که این امر باعث ناراحتی مردم شده است.
محمودی‌اصل ادامه داد: این ضعف مدیریت و مشکلات باعث خوشحالی دشمنان نظام شده و همین عاملی در جهت ایجاد جنگ روانی، تلاش برای نا امید کردن مردم نسبت به بهبود وضعیت، فراخوانی و تجمعات سازماندهی شده برای اغتشاشٰ فاصله انداختن میان مردم و حاکمیت بوده است.
وی خاطر نشان کرد: آنها نمی‌دانند که مردم در رإس حاکمیت هستند و جدایی میان آنها امکان‌پذیر نخواهد بود، ناکارامدی و انفعال برخی مسؤولان باعث فساد در مجموعه اداری شدهٰ برای مقابله با این معضل نه تنها سه قوا بلکه همه ملت باید بسیج شوند و به میدان بیایند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده به انتظارات مردم از مسؤولان اشاره کرد و یادآور شد: جایگزینی نیروهای انقلابی با وزرا و مسؤولان ناکارآمد، بستن گلوگاه‌های فساد مثل گمرک و ارز، باور به ظرفیت داخلی و اعتماد به آن، باور به شعار سال و تلاش در جهت تحقق شعار می‌توانیم از مهمترین انتظارات مردم از مسؤولان است.
محمودی‌اصل در ادامه گفت: مسىولان باید صادقانه با مردم صحبت کنند و اگر برنامه‌ای در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و نیاز به همکاری مردم دارد را با آنها در میان بگذارند تا بهتر بتوانیم به نتیجه برسیم.
وی در ادامه به صحبت‌های اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص مذاکره بدون قید و شرط با ایران اشاره و افزود: عده‌ای هنوز از این وعده آمریکا ذوق بچه‌گانه دارند و دنبال پالس دادن به دشمن هستند.
خطیب نماز جمعه لنده خاطرنشان کرد:  در پنج سال گذشته و در مسأله برجام شاهد فریبکاری و بد عهدی آمریکا بوده‌ایم و هرچند این حکایت سالهاست گریبانگر جامعه بوده است.
محمودی‌اصل به ویژگی‌های دولت آمریکا اشاره و افزود: دروغگویی، ظلم، حمایت از ظالم، هدر دادن زحمات تیم هسته‌ای ایران، زدن زیر معاهدات بین‌المللی از مهمترین ویژگی‌های دولتمردان امریکایی بوده و در این امر ملت ایران تجربه باارزش غیر قابل اعتماد بودن و بی اعتمادی به آمریکا را به دست آورده است.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی به خاطر مقاومت مردم و رهبری در پاسداشت انقلاب و ارزش‌ها لجاجت به خرج داده و با ولی فقیه و نیروهای انقلابی به مخالفت بر می‌خیزند.
امام جمعه لنده گفت: غافل از اینکه اگر ملت ایران می‌خواست تسلیم آمریکا شوند 40 سال سختی را تحمل نمی‌کرد، اعتقاد به ولایت و پشتیبانی از ولی فقیه همواره سرمشق راه و هدف ملت ایران بوده و هست.
محمودی‌اصل افزود: آمریکا از ایران اسلامی و شیعی می‌ترسد، از خطر افتادن اسرائیل و نوکران خود در منطقه هراس دارد و به همین خاطر جنگ نظامی را کنار گذاشته و جنگ فرهنگی و اقتصادی را در پیش گرفته است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان اشاره و گفت: همانطور که در موضوع هسته‌ای و ... شاهد نفوذ دشمنان بودیم بدانید که در موضوعات و مشکلات جدید اقتصادی نیز این مهم نباید فراموش شود و نفوذ دشمنان وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1