تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۶۷۲۸۴
کبنا گزارش می‌دهد

رژه نیروهای مسلح در کهگیلویه و بویراحمد / استاندار کهگیلویه وبویراحمد: دفاع مقدس پایه‌های انقلاب را قوت بخشید (+ تصاویر و فیلم )

۳
کبنا ؛رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( 31 شهریورماه 1402) رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس (سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جنگ تحمیلی) در شهر یاسوج با حضور مسئولان ارشد نظامی، انتظامی و اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
              
استاندار کهگیلویه وبویراحمد: دفاع مقدس پایه‌های انقلاب را قوت بخشید
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان در آن دوران طلایی افکار و‌اندیشه‌های امام (ره)و خط انقلاب را ماندگارو پایه‌های نظام وانقلاب را قوت و دوام بخشید.
سید علی احمدزاده با اشاره به برخی از دستاورد‌های بزرگ دفاع مقدس و جنگ تحمیلی افزود: همه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس دست به دست هم دادند و خواستند جلو حرکت عظیم انقلاب و‌اندیشه‌های والای امام راحل را بگیرند اما امروزه جبهه مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی در دنیا قدرتمندتر از همیشه و استکبار جهانی به زانو در آمده و روبه سراشیبی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: امروز سالروز یک حادثه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی با پشتوانه معنوی و الهی با دیدگاه الهی و با قدرت ملت غیور آغاز شد.
وی ادامه داد: همه توان دشمن جمع شد از شرق و غرب عالم قدرت، آمریکای جنایتکار و شوری و کشور‌های بلوک شرق و غرب همه گردآمدند تا شاید بتوانند جلو انقلاب را بگیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: «صدام» آدمی نادان و کسی که سرگذشت آن پر از حوادث علیه انسانیت و بشریت بود و تاریخ زندگی آن را همه می‌دانند، وادار شد و بر توکل به غرب و شرق و خدا را نادیده گرفت به انقلاب ما و ایران اسلامی حمله را آغاز کرد.
احمدزاده تصریح کرد: به این‌امید که در کمتر از ۱۰ روز تهران را فتح و نظام توحیدی ما را ساقط کنند و میدان کارزار و جنگ نابرابری را دشمن آغاز کرد.
وی بیان کرد: سپاه قدرتمند ارتش توانمند همه نیرو‌ها پای کارآمدند و جنگ نابرابری که در یک طرف همه قدرت‌های استکباری و در طرف دیگر مردم ایران، جوانان و افرادی که به انقلاب دل بسته بودند؛ شکل گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دفاع برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی شد و هزاران جوانان شهید شدند اما پایان جنگ پیروز شدیم.
احمدزاده عنوان کرد: بهترین تانک‌ها، توپ‌ها، تجهیزات نظامی، هلیکوپتر و دیگر موارد در اختیار دشمن بود و تمام توان تبلیغاتی آن‌ها پشت کار بود اما سرگذشت جنگ پیروزی توحیدیان بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن جدی است و ما جدی‌تر از دشمن هستیم و در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی کوتاهی نخواهیم کرد.
رژه با صلابت و باشکوه نیرو‌های مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور اقشار مختلف مردم، نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اکنون جوانان برومند ایران با انگیزه، با بصیرت با ساماندهی بهتر تحت فرمان مقام معظم رهبری آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.
سردار حمید خرمدل افزود: دشمن یقین بداند که امروز ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی در اوج توانمندی و اقتدار است و از هیچ قدرتی هراس ندارد.
وی تأکید کرد: ایران در دوران دفاع مقدس به دنبال جنگ نبود اما زمانی که دشمن حمله کرد، مردم برای دفاع از مرز و بوم‌شان به پا خاستند و این دفاع مقدس نامیده شد.
روز جمعه ۳۱ شهریور و همزمان با سراسر کشور در این مراسم باشکوه نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با انجام رژه باشکوه، بخشی از توانمندی‌ها و اقتدار نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
رژه زیبا و با صلاب بسیجیان سلحشور و عشایر مسلح به 'تفنگ برنو' و ملبس به لباس عشایری نیز جلوه خاصی را به رژه امسال در یاسوج بخشیده بودند. در این مراسم همچنین برخی از ادوات جنگی و نظامی متعلق به تیپ مستقل و مقتدر ۴۸ فتح یاسوج به نمایش گذاشته شد.
اجرای حرکات نمایشی رزمی کاران و موتورسواران کهگیلویه و بویراحمد و اجرای سرود دسته جمعی بسیجیان در میدان نیز از دیگر جلوه‌های خاص مراسم رژه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در یاسوج بود.
در آغاز مراسم امروز نیز آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن ادای احترام به تمثال شهدا در میدان نیز از مقابل جایگاه سان دیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمان
Iran, Islamic Republic of
اگر خانواده های شهدا نبودن الان فرصت نداشتید از اون بالا به مردم نگاه کنید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1