کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید فرماندار گچساران از کشتارگاه مرغ + تصاویر

29 فروردين 1400 ساعت 22:11

این میزان گوشت سفید در کشتارگاه صنعتی این شهرستان با ظرفیت چهار هزار قطعه در ساعت تولید و روانه بازار مصرف شد


فرماندار گچساران با همراهی لیلا عطاء زاده رئیس جهاد کشاورزی شهرستان و رضا شریفی رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان از کشتارگاه مرغ گچساران بازدید بعمل آورد.
به گزارش کبنانیوز؛ فرماندار گچساران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز ۳۰ تن مرغ کشتار روز در کشتارگاه صنعتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.
علیرضا اتابک افزود: این میزان گوشت سفید در کشتارگاه صنعتی این شهرستان با ظرفیت چهار هزار قطعه در ساعت تولید و روانه بازار مصرف شد.
وی بیان کرد: از این میزان گوشت سفید دولتی ۹ و نیم تن در کهگیلویه، چهار تن بهمئی، ۲ تن باشت و یک و نیم تن به سپیدار یاسوج بقیه در بازار گچساران توزیع شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: جهاد کشاورزی گچساران از اسفنده ماه برای تنظیم بازار و همچنین تأمین بازار شب عید شهروندان گچسارانی دست بکار و تأمین مرغ دولتی کشتار روز بر عهده گرفته است که تاکنون با جدیت و پشتکار و تلاش شبانه روزی مدیریت جهاد کشاورزی این موضوع محقق شده است.
اتابک گفت: جهاد کشاورزی گچساران علاوه بر تأمین مرغ کشتار روز شهرستان توانست است مرغ بعضی از شهرستان‌های استان را هم تأمین کند.
فرماندار گچساران تاکید کرد: قطعاً اگر مدیریت خوب و پای کار جهاد کشاورزی و پرسنل پرتلاش این اداره نبود این امر محقق نمی‌شد.
وی بیان کرد: امیدوارم با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت شایسته جهاد کشاورزی شاهد افزایش توزیع مرغ دولتی در شهرستان باشیم.
فرماندار گچساران در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های عطاء زاده مدیر دلسوز و مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان گچساران تقدیر و تشکر ویژه بعمل بیاوریم.
در ادامه مدیر جهاد کشاورزی گچساران اظهار کرد: ۲ هزار تن گوشت سفید سال گذشته در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.
لیلا عطازاده افزود: این میزان گوشت سفید از ۱۹ واحد مرغداری با ظرفیت ۳۹۰ هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره پرورش تولید شده است.
وی بیان کرد: سال گذشته واحدهای تولیدی فعال یک میلیون ۱۸۷ هزارو ۹۲۲ قطعه جوجه را پرورش دادند.
عطازاده عنوان کرد: ۲۹ واحد تولیدی مرغ با ظرفیت ۵۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در شهرستان گچساران وجود دارد.
مدیر جهاد کشاورزی گچساران تصریح کرد: ۱۰ واحد مرغداری شهرستان گچساران بنا به دلایل مختلف از جمله نبود نقدینگی و بدهکاری به بانک‌ها غیرفعال هستند.
عطازاده بیان کرد: در این مدت بیش از ۴۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در کشتارگاه گچساران کشتار و روانه بازار شهرستان گچساران و شهرستان‌های گرمسیری استان شده است.
وی افزود: مرغداری‌ها موظف‌اند براساس میزان استفاده از نهاده‌های دولتی مرغ تولیدی را به قیمت مصوب به کشتارگاه شهرستان عرضه کنند.
 مدیر جهاد کشاورزی گچساران خاطر نشان کرد: قیمت مرغ کشتار روز برای مصرف کنندگان 249 هزار ریال (بیست و چهار هزار و نهصد تومان) می‌باشد.
عطازاده ابراز کرد: کمبودی در تأمین مرغ گرم در این شهرستان وجود ندارد و تلاش خواهد شد این محصول که جایگاهی در سبد کالای مردم دارد را از استان‌های همجوار تأمین کنیم.
 مدیر جهاد کشاورزی گچساران در پایان گفت: وظیفه جهاد کشاورزی تأمین مرغ از مرغداری‌ها تا کشتارگاه می‌باشد و جهادکشاورزی سپس مرغ کشتار شده را بصورت پلمپ تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت داده که نظارت بر نحوه توزیع و کنترل قیمت در بازار بر عهده اداره صنعت، معدن و تجارت می‌باشد، هرچند در این مدت نیروهای زحمتکش و خستگی ناپذیر جهاد کشاورزی پا به پای همکاران صنعت، معدن و تجارت در بازار حضور مستمر و چشمگیری داشته‌اند.


کد مطلب: 433197

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/433197/2/بازدید-فرماندار-گچساران-کشتارگاه-مرغ-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1