تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۴۳۳۱۹۷
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید فرماندار گچساران از کشتارگاه مرغ / تقدیر و تشکر فرماندار از مدیر جهاد کشاورزی گچساران + تصاویر

۲
کبنا ؛فرماندار گچساران با همراهی لیلا عطاء زاده رئیس جهاد کشاورزی شهرستان و رضا شریفی رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان از کشتارگاه مرغ گچساران بازدید بعمل آورد.
به گزارش کبنا نیوز؛ فرماندار گچساران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز ۳۰ تن مرغ کشتار روز در کشتارگاه صنعتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.
علیرضا اتابک افزود: این میزان گوشت سفید در کشتارگاه صنعتی این شهرستان با ظرفیت چهار هزار قطعه در ساعت تولید و روانه بازار مصرف شد.
وی بیان کرد: از این میزان گوشت سفید دولتی ۹ و نیم تن در کهگیلویه، چهار تن بهمئی، ۲ تن باشت و یک و نیم تن به سپیدار یاسوج بقیه در بازار گچساران توزیع شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: جهاد کشاورزی گچساران از اسفنده ماه برای تنظیم بازار و همچنین تأمین بازار شب عید شهروندان گچسارانی دست بکار و تأمین مرغ دولتی کشتار روز بر عهده گرفته است که تاکنون با جدیت و پشتکار و تلاش شبانه روزی مدیریت جهاد کشاورزی این موضوع محقق شده است.
اتابک گفت: جهاد کشاورزی گچساران علاوه بر تأمین مرغ کشتار روز شهرستان توانست است مرغ بعضی از شهرستان‌های استان را هم تأمین کند.
فرماندار گچساران تاکید کرد: قطعاً اگر مدیریت خوب و پای کار جهاد کشاورزی و پرسنل پرتلاش این اداره نبود این امر محقق نمی‌شد.
وی بیان کرد: امیدوارم با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت شایسته جهاد کشاورزی شاهد افزایش توزیع مرغ دولتی در شهرستان باشیم.
فرماندار گچساران در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های عطاء زاده مدیر دلسوز و مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان گچساران تقدیر و تشکر ویژه بعمل بیاوریم.
در ادامه مدیر جهاد کشاورزی گچساران اظهار کرد: ۲ هزار تن گوشت سفید سال گذشته در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.
لیلا عطازاده افزود: این میزان گوشت سفید از ۱۹ واحد مرغداری با ظرفیت ۳۹۰ هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره پرورش تولید شده است.
وی بیان کرد: سال گذشته واحدهای تولیدی فعال یک میلیون ۱۸۷ هزارو ۹۲۲ قطعه جوجه را پرورش دادند.
عطازاده عنوان کرد: ۲۹ واحد تولیدی مرغ با ظرفیت ۵۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در شهرستان گچساران وجود دارد.
مدیر جهاد کشاورزی گچساران تصریح کرد: ۱۰ واحد مرغداری شهرستان گچساران بنا به دلایل مختلف از جمله نبود نقدینگی و بدهکاری به بانک‌ها غیرفعال هستند.
عطازاده بیان کرد: در این مدت بیش از ۴۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در کشتارگاه گچساران کشتار و روانه بازار شهرستان گچساران و شهرستان‌های گرمسیری استان شده است.
وی افزود: مرغداری‌ها موظف‌اند براساس میزان استفاده از نهاده‌های دولتی مرغ تولیدی را به قیمت مصوب به کشتارگاه شهرستان عرضه کنند.
 مدیر جهاد کشاورزی گچساران خاطر نشان کرد: قیمت مرغ کشتار روز برای مصرف کنندگان 249 هزار ریال (بیست و چهار هزار و نهصد تومان) می‌باشد.
عطازاده ابراز کرد: کمبودی در تأمین مرغ گرم در این شهرستان وجود ندارد و تلاش خواهد شد این محصول که جایگاهی در سبد کالای مردم دارد را از استان‌های همجوار تأمین کنیم.
 مدیر جهاد کشاورزی گچساران در پایان گفت: وظیفه جهاد کشاورزی تأمین مرغ از مرغداری‌ها تا کشتارگاه می‌باشد و جهادکشاورزی سپس مرغ کشتار شده را بصورت پلمپ تحویل اداره صنعت، معدن و تجارت داده که نظارت بر نحوه توزیع و کنترل قیمت در بازار بر عهده اداره صنعت، معدن و تجارت می‌باشد، هرچند در این مدت نیروهای زحمتکش و خستگی ناپذیر جهاد کشاورزی پا به پای همکاران صنعت، معدن و تجارت در بازار حضور مستمر و چشمگیری داشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

غلامی
United States
باتشکرازسایت کبنا..اما واقعا در گچساران مردم دارای مشکلات زیادی هستند و واقعا نبود وگرانی مرغ ناشی از ضعف مدیرجهادکشاورزی است...وقتی مدیریت ها سفارشی باشد نتیجه اش همینه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فرماندار لطف کنید سری به بازار گچساران بزنید وسری هم به شهرستانهای همجوار مثل بهبهان نور اباد یاسوج وشیراز و مقایسه کنید که انجاها مرغ فراوان وباقیمت مصوب دولتی ولی در شهرستان گچساران مرغ دولتی که اصلا ولی مرغ ازادزیاد با قیمت دلبخواهی اگر مرغ زیاد تولید می شود پس به قیمت مصوب 24500تومان بفروشید نه ازاد0جناب فرماندار محترم مردم که همه چیز را می بینند عزیزم
جعفری
Romania
کشتارگاه صنعتی مرغ نسیم گچساران نبود مدیران شهرستان قدرت اداره یک ساعت بازار رو نداستن فرماندار محترم باید از مسولین کشتارگاه تشکر می‌کرد بعد از مدیران
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1