تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۷۰۹۷۰
کبنا گزارش می‌دهد

چرا «راستا» در معرفی زمین‌ برای نهضت ملی مسکن پنهان‌کاری کرد

۱
چرا «راستا» در معرفی زمین‌ برای نهضت ملی مسکن پنهان‌کاری کرد
کبنا ؛طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه است. این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است. با این حال، روند اجرای این طرح در استان با مشکلاتی مواجه است که یکی از این مشکلات، کمبود زمین قابل ساخت در یاسوج و پنهانکاری برخی دستگاه‌های اجرایی، از جمله اداره کل راه و شهرسازی، در خصوص زمین‌های مناسب برای اجرای این طرح است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، به این موضوع انتقاد کرد و گفت: «راه و شهرسازی زمین‌هایی در اختیار دارد اما این موضوع را از ما پنهان کردند که کار خوبی نیست شما‌امین دولت هستید.»
این پنهانکاری نشان می‌دهد که برخی دستگاه‌های اجرایی در استان، به‌جای خدمت به مردم، به دنبال منافع خود هستند. این دستگاه‌ها با پنهانکاری زمین‌های مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملاً از خانه‌دار شدن مردم جلوگیری می‌کنند.
این اقدام غیرقانونی و غیراخلاقی است و دستگاه‌های نظارتی باید با متخلفان برخورد کنند. همچنین، استاندار باید با برخورد قاطع با این دستگاه‌ها، از تکرار این اقدام جلوگیری کند.
پنهانکاری در خصوص زمین‌های نهضت ملی مسکن، نشان‌دهنده این است که برخی دستگاه‌های اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، به‌جای عمل به وظایف خود، به دنبال حاشیه‌سازی و خودنمایی هستند. این دستگاه‌ها با این اقدام، اعتماد مردم را به خود و دولت از دست می‌دهند.
انتظار می‌رود استاندار کهگیلویه و بویراحمد با برخورد جدی با این دستگاه‌ها، از تکرار این اقدام جلوگیری کند و زمینه را برای اجرای هرچه سریع‌تر طرح نهضت ملی مسکن در استان فراهم کند.
در پایان باید گفت که پنهانکاری راه و شهرسازی در معرفی زمین‌های نهضت ملی مسکن، اقدامی غیراخلاقی و غیرقانونی است که باید با آن برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1