کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حسین کلانتری موافق پروژه نفت در پارک جنگلی یاسوج است؛

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر نفت؛ پروژه نفت در پارک جنگلی یاسوج زودتر راه‌اندازی شود

24 تير 1398 ساعت 17:25

نماینده ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه گذار یکی از راهکارها و اولویت‌های مهم در جهت توسعه همه جانبه این استان است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر نفت برای حمایت و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان به ویژه صنعت نفت و گاز قول مساعد دادند.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار کرد.
 عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، کلانتری را در این دیدار همراهی کرد.
 حسین کلانتری در این دیدار وضعیت و قابلیت‌های استان را تشریح و تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه نفت، گاز و صنعت انرژی است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسهیل در اجرای پروژه مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی پارک جنگلی یاسوج شد و گفت: می‌طلبد این پروژه زودتر راه اندازی شود.
 وی بیان کرد: انتظار می‌رود مشکلات کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران برطرف شود.
 کلانتری خواستار تخصیص و تقویت اعتبارات پروژه‌های اجرایی استان از سوی وزارت نفت شد و افزود: بیش از ۲۵ درصد نفت و گاز کشور در این استان تولید می‌شود و باتوجه به این ظرفیت خواستار نگاه ویژه به استان هستیم.
 نماینده ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه گذار یکی از راهکارها و اولویت‌های مهم در جهت توسعه همه جانبه این استان است.
 زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار عنوان کرد: در خصوص مطالبات و پیشنهادات استاندار استان و در جهت تقویت و توسعه پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم به زیر مجموعه این وزارت خانه صادر می‌شود.
وی همچنین برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان از جمله صنعت نفت و گاز قول داد و گفت: مجموعه وزارت نفت برای حمایت از پروژه‌ها و سرمایه گذاری در این استان اعلام همکاری و آمادگی می‌کند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000411/nf00411057-1.jpeg


کد مطلب: 411057

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/411057/دیدار-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-وزیر-نفت-پروژه-پارک-جنگلی-یاسوج-زودتر-راه-اندازی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1