تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۱۱۰۵۷
حسین کلانتری موافق پروژه نفت در پارک جنگلی یاسوج است؛

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر نفت؛ پروژه نفت در پارک جنگلی یاسوج زودتر راه‌اندازی شود

۴
۰
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر نفت؛ پروژه نفت در پارک جنگلی یاسوج زودتر راه‌اندازی شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر نفت برای حمایت و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان به ویژه صنعت نفت و گاز قول مساعد دادند.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دیدار کرد.
 عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، کلانتری را در این دیدار همراهی کرد.
 حسین کلانتری در این دیدار وضعیت و قابلیت‌های استان را تشریح و تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه نفت، گاز و صنعت انرژی است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسهیل در اجرای پروژه مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی پارک جنگلی یاسوج شد و گفت: می‌طلبد این پروژه زودتر راه اندازی شود.
 وی بیان کرد: انتظار می‌رود مشکلات کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران برطرف شود.
 کلانتری خواستار تخصیص و تقویت اعتبارات پروژه‌های اجرایی استان از سوی وزارت نفت شد و افزود: بیش از ۲۵ درصد نفت و گاز کشور در این استان تولید می‌شود و باتوجه به این ظرفیت خواستار نگاه ویژه به استان هستیم.
 نماینده ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه گذار یکی از راهکارها و اولویت‌های مهم در جهت توسعه همه جانبه این استان است.
 زنگنه وزیر نفت نیز در این دیدار عنوان کرد: در خصوص مطالبات و پیشنهادات استاندار استان و در جهت تقویت و توسعه پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم به زیر مجموعه این وزارت خانه صادر می‌شود.
وی همچنین برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان از جمله صنعت نفت و گاز قول داد و گفت: مجموعه وزارت نفت برای حمایت از پروژه‌ها و سرمایه گذاری در این استان اعلام همکاری و آمادگی می‌کند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000411/nf00411057-1.jpeg
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار تمام این استان و خصوصا منطقه بویراحمد و سی سخت خدا دادی پارک هست
شما از آقای وزیر بخواید با توجه به تولید نفت در این استان و همچنین گذر خط لوله گاز شروع به ساخت کارخانه های تولیدی پایین دستی صنعت نفت رو در استان استارت بزنه و اشتغال زایی صورت بگیره
پارک جنگلی الان هم موجوده و مردم دارن استفاده میکنن در صورتی که اگر نفت بیاد و اونجا رو پارک بکنه صرفا برای کارمندان خودش خواهد بود که بیان تفریحی بکنن چند روزی و برگردن و مردم منطقه هیچ استفاده ایی ندارد.مثل مجموعه خشت سر محمود آباد
عفیف
Iran, Islamic Republic of
از خواسته آقای استاندار .و هم تاسف خوردم از این مطالبه گری، آقای استاندار، این استان با تولید روزانه فکر کنم بیش از 500 هزار بشکه نفت بغیر از دامداری، باغداری، گردشگری و..... خاستم بدانم مشاوران شما چه کاره اند؟ تنها استانی که شما اون رو با دیوار محصور کنید باز شرایط زندگی هست بهتر از شرایط کنونی،، ولی با مطالبه گری شما فهمیدم تا مردم مائیم و مسؤل شما اوضاع بهتر ازاین نخواهد بود.
دنا
Iran, Islamic Republic of
احداث پارک توسط وزارت نفت علاوه بر اینکه یک سرمایه گذاری خوبی در استان هستش قطعا رونق خاصی هم به زیرساخت های استان میده ضمن اینکه پارک و کمپ نفت زیاد نیست ما چیزی قریب دو هزار هکتار در سطح پارک جنگلی یاسوج داریم. محض رضای خدا مانع توسعه و رشد استان نشوید. البته که برخی بخاطر منافع شخصی و سیاسی ممانعت در احداث را میکنند اینان برای همگان شناخته شده اند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقاازبازیافت زباله آقاازپل های آماده نشده ازخیابان های پرچاله از نبودن پارک درمحله ها ازآسفالت نشدن وندادن امکانات به زمین های ساخت درشهرازکجاش بگیم که مسئولیت دلسوزنداریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1