کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در کلاس دانش‌افزایی پیش فصل داوران و ناظران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نوروزی: «افشاریان» از افتخارات جامعه ورزشی است / با مدیریت خوب «علوی» شاهد موفقیت‌های ورزشکاران استان در میادین ملی و بین المللی هستیم

2 تير 1398 ساعت 17:28

نوروزی در ادامه خداداد افشاریان را از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه داوری کشور دانست و گفت: در هر رشته‌ای نیاز است که اطلاعات و دانش جدید کسب شود و داوران هم باید به علم روز دنیا مسلط شوند.


کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران و ناظران فوتبال در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (شنبه 1 تیرماه 98) با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، خداداد افشاریان رئیس هیأت فوتبال استان و مدیرعامل بیمه ایران کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران و ناظران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح این کلاس از حمایت‌های حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قدردانی کرد و گفت: هر وقت به سراغ آقای نوروزی برای کمک رفتیم، ایشان برای حمایت از ورزش به ویژه ورزش فوتبال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کردند.
وی در ادامه علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را از داوران و ورزشکاران معرفی کرد و گفت: آقای علوی حمایت‌های ویژه‌ای از ما دارند که از ایشان سپاسگزاری می‌کنم، همچنین از آقای نوروزی مدیرعامل بیمه ایران هم قدردانی می‌کنم.
در ادامه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیئن با بیان اینکه همواره به دو قشر علاقه خاصی دارم، اظهار کرد: به ورزشکاران و هنرمندان علاقه خاصی دارم و برای کمک به آنها از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم، چرا که مخاطب آنها جوانان هستند.
نوروزی در ادامه خداداد افشاریان را از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه داوری کشور دانست و گفت: کمک مستقیم به ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی ممنوع و این قانون است، اما در حدی که توان داشتیم کمک کردیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اهمیت دانش افزایی داوران اشاره و بیان کرد: در هر رشته‌ای نیاز است که اطلاعات و دانش جدید کسب شود و داوران هم باید به علم روز دنیا مسلط شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال‌های اخیر با تلاش آقای علوی و مدیریت خوبی که داشتند، شاهد موفقیت‌های ورزشکاران این استان در میادین ملی و بین المللی بودیم. هر چند با نواقص و کمبودهایی هم روبرو هستیم.
سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات هیئت فوتبال استان قابل تقدیر است، گفت: جای بسی خوشحالی است که هیئت‌های ورزشی استان به بحث آموزش توجه خاصی دارند و الحمدالله کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی زیادی در ماه‌های اخیر برگزار شد.
وی تاکید کرد: آموزش و بالا بردن سطح دانش ورزشکاران و مربیان از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان است.
کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران و ناظران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور «دانیال مرادی» عضو دپارتمان فوتبال کشور برگزار شد.
مرادی معتقد بود که توسعه و استعداد یابی ها باید از استان‌ها شکل بگیرد.
به گزارش کبنا، در پایان آئین افتتاح کلاس دانش افزایی داوران و ناظران فوتبال از حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علوی مدیرکل ورزش و جوانان، نوروزی مدیرعامل بیمه ایران و دانیال مرادی عضو دپارتمان داوری فوتبال کشور از سوی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 410540

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/410540/نوروزی-افشاریان-افتخارات-جامعه-ورزشی-مدیریت-خوب-علوی-شاهد-موفقیت-های-ورزشکاران-استان-میادین-ملی-بین-المللی-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1