تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۱۰۵۴۰
در کلاس دانش‌افزایی پیش فصل داوران و ناظران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نوروزی: «افشاریان» از افتخارات جامعه ورزشی است / با مدیریت خوب «علوی» شاهد موفقیت‌های ورزشکاران استان در میادین ملی و بین المللی هستیم

۱
۰
نوروزی: «افشاریان» از افتخارات جامعه ورزشی است / با مدیریت خوب «علوی» شاهد موفقیت‌های ورزشکاران استان در میادین ملی و بین المللی هستیم
کبنا ؛کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران و ناظران فوتبال در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (شنبه 1 تیرماه 98) با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، خداداد افشاریان رئیس هیأت فوتبال استان و مدیرعامل بیمه ایران کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران و ناظران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح این کلاس از حمایت‌های حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قدردانی کرد و گفت: هر وقت به سراغ آقای نوروزی برای کمک رفتیم، ایشان برای حمایت از ورزش به ویژه ورزش فوتبال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کردند.
وی در ادامه علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را از داوران و ورزشکاران معرفی کرد و گفت: آقای علوی حمایت‌های ویژه‌ای از ما دارند که از ایشان سپاسگزاری می‌کنم، همچنین از آقای نوروزی مدیرعامل بیمه ایران هم قدردانی می‌کنم.
در ادامه حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیئن با بیان اینکه همواره به دو قشر علاقه خاصی دارم، اظهار کرد: به ورزشکاران و هنرمندان علاقه خاصی دارم و برای کمک به آنها از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم، چرا که مخاطب آنها جوانان هستند.
نوروزی در ادامه خداداد افشاریان را از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه داوری کشور دانست و گفت: کمک مستقیم به ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی ممنوع و این قانون است، اما در حدی که توان داشتیم کمک کردیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اهمیت دانش افزایی داوران اشاره و بیان کرد: در هر رشته‌ای نیاز است که اطلاعات و دانش جدید کسب شود و داوران هم باید به علم روز دنیا مسلط شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال‌های اخیر با تلاش آقای علوی و مدیریت خوبی که داشتند، شاهد موفقیت‌های ورزشکاران این استان در میادین ملی و بین المللی بودیم. هر چند با نواقص و کمبودهایی هم روبرو هستیم.
سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات هیئت فوتبال استان قابل تقدیر است، گفت: جای بسی خوشحالی است که هیئت‌های ورزشی استان به بحث آموزش توجه خاصی دارند و الحمدالله کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی زیادی در ماه‌های اخیر برگزار شد.
وی تاکید کرد: آموزش و بالا بردن سطح دانش ورزشکاران و مربیان از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان است.
کلاس دانش افزایی پیش فصل داوران و ناظران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور «دانیال مرادی» عضو دپارتمان فوتبال کشور برگزار شد.
مرادی معتقد بود که توسعه و استعداد یابی ها باید از استان‌ها شکل بگیرد.
به گزارش کبنا، در پایان آئین افتتاح کلاس دانش افزایی داوران و ناظران فوتبال از حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علوی مدیرکل ورزش و جوانان، نوروزی مدیرعامل بیمه ایران و دانیال مرادی عضو دپارتمان داوری فوتبال کشور از سوی هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
. بخواهند براش تصمیم بگیرند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1