تاریخ انتشار
جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۷۱۸۰۴
یادداشت؛

استمرار حمایت‌های مردمی از منتظریان؛ فراتر از موج

۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
استمرار حمایت‌های مردمی از منتظریان؛ فراتر از موج
کبنا ؛با تأیید صلاحیت محمد بهرامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون انتخابات وارد فاز نهایی خود در این حوزه انتخابیه شده است و رقابت شکل واقعی به خود گرفته است. با وجود اینکه تا روز رای‌گیری زمانی بیشتر از یک ماه باقی مانده است اما با بررسی و ارزیابی شرایط و تحولات، می‌توان تحلیل و پیش‌بینی نسبی نسبت به شرایط داشت.
در طول یک ماه گذشته تاکنون یک موج فراگیر مردمی در حمایت از نادر منتظریان ایجاد شده است و شاهد پیوستن مردم به‌ایشان و از طرفی ریزش شدید در پایگاه رأی بعضی از رقبا بوده‌ایم البته با تأیید صلاحیت محمد بهرامی شرایط رقابت کمی نزدیک‌تر شده است ولی همچنان این موج اصلی متوجه نادر منتظریان است و به صورت شبانه‌روزی شاهد اقبال عمومی به سمت وی هستیم که دعوت‌های گسترده مردمی از این چهره انقلابی گواه این موضوع است. قطعاً در روز‌ها و هفته‌های آینده این موج حمایت از جانب مردم بزرگتر و گسترده‌تر خواهد شد. شکل حمایت‌های این روز‌ها به صورت شبکه‌ای گسترش می‌یابد و بخش‌های زیادی از مردم و رای‌دهندگان را با خود همراه خواهد کرد.
نکته خاصی که می‌توان منتظریان را متفاوت از سایر رقبا تلقی نمود تنوع و گستردگی در حمایت‌های مردمی و جریان‌های سیاسی از وی می‌باشد که با توجه به عدم حضور رسمی اصلاح‌طلبان در صحنه انتخابات بیشترین حمایت‌ها از سوی این طیف در حوزه انتخابیه از منتظریان شده است و نیرو‌های منسوب به این جریان جلسات زیادی در حمایت از منتظریان برگزار نموده‌اند و حمایت قاطع خود را بار‌ها اعلام کرده‌اند. در اکثر مناطق مختلف حوزه انتخابیه علی الخصوص در مناطقی چون لوداب، آبمورد، چین، سادات محمودی، زیلایی که قبل از این مرکز پایگاه رای رقبای منتظریان بوده‌اند موجی عظیم و فراگیر از پیوستن به منتظریان محقق شده است و فوج فوج گروه‌های مردمی به منتظریان و جریان « بویراحمد واحد» پیوسته‌اند.
باید گفت که این تنوع و تکثر نیاز ضروری امروز این حوزه انتخابیه است که به دلیل عملکرد نادرست برخی نمایندگان ادوار و همچنین عملکرد ناصحیح برخی مدیرانی که این رویه را ادامه دادند سبب شده است تعصبات و مرزبندی‌های قومی و منطقه‌ای در حوزه انتخابیه شکل بگیرد و استان کهگیلویه و بویراحمد را تا آستانه یک شرایط نادرست و ضد توسعه‌ای پیش ببرد و حتی سبب دامن زدن به برخی اختلافات و دشمنی‌های زیان باری میان مردم با هدایت و مدیریت متنفذین انتخاباتی شده است.
گذشته و رزومه منتظریان جدا از هر نوع مرزبندی قومی و قبیله‌ایست و حمایت گروه‌های مختلف مردمی را باید از همین زاویه دید. به طور قطع نماینده‌ای می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد که نماینده همه مردم با سلایق و پایگاه رای در ابعاد مختلف اجتماعی، زیستی و منطقه‌ای باشد که در آن صورت است که چنین نماینده‌ای نماینده همه مردم خواهد شد.
نماینده‌ای که خروجی رای قومی باشد در نهایت نیز نماینده همان قوم و منطقه و حتی برخی خانواده‌های خاص خواهد بود و در نهایت نماینده در خدمت به همین گروه‌های قومی محدود می‌شود و توسعه حوزه انتخابیه به اولویت آخر تبدیل می‌گردد.
عواملی که ذکر شد سبب اعتماد عمومی مردم به منتظریان شده است و موج بزرگی را کلید‌زده است که یقیناً این موج عظیم تا روز انتخابات ادامه خواهد یافت و حتی می‌توان پیش‌بینی کرد که چنین موجی نه تنها فراتر از یک موج معمولی انتخاباتی خواهد بود؛ بلکه موجی منحصر بفرد برای اتحاد و برادری و برابری میان همه آحاد مردم حوزه انتخابیه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوستدار محرومین و مستضعفین
Iran, Islamic Republic of
تا بیست سال دیگه تلاش کنه نمی تواند یه همایشی مثل پاتاوه یا توت نده بوجود بیاورد. قطعا سوم هست مثل دور گذشته . قلوب مردم را کس دیگری تسخیر کرده. محبوبیت خریدنی نیست
Iran, Islamic Republic of
بره بگه بخوس و دعا کن که دوم وابیت
Iran, Islamic Republic of
جریان ندای به اصطلاح وحدت در دانشگاه علوم‌پزشکی چنان افتضاحاتی به بار آوردن که برای اولین بار میخوام رای بدم اونم فقط منتظریان.چون منتطریانه که میتونه جلوی اینا وایسه .یه نگاهی به مرکز بهداشت بویراحمد و دنا بندازید تا ببینید چه اوضاع تاسف باری و چه طایفه بازی وحشتناکی حاکم شده
Netherlands
منتظریان آخرین امید مردم برای رهایی از قوم گرایی و فامیل سالاری است بنابراین هر کسی که دل در گرو حاکمیت شایستگان دارد از هر فکر و سلیقه و طایفه به او می پیوندند
سادات
Iran, Islamic Republic of
الله اکبربااین شورونشاط
سوت پایان زده شد
منتظریان پیروزشد👌✌️
Netherlands
غوغایی تاریخی بود و مردم منادی بویراحمد واحد را برگزیده اند
پاتاوه
United States
منتظریان قبوله
United States
درود بر حاج منتظریان
تنها کسی که می‌تواند تمام سلیقه ها رو دور هم جمع کنه قطعا حاج منتظریان است
United States
مردم از شرایط موجود خسته شده اند دنبال تغییر و تحول اساسی هستند
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
نه به قومیت گرایی
نه به طایفه گزینی
نه به فامیل گزینی
نه به انشقاق بویراحمد
نه به بی تجربگی
نه به تمسخر طوایف
و
نه به ندا
در ۱۱ اسفند
طاها
Iran, Islamic Republic of
الحق ک منتظریان نماینده ی محبوب و خوشتیپ بویراحمد و دنا هست نه تپق میزنه و نه حرف از پیشرفت استان بخاطر تیم 11 نفره ی شهرداری ک زمانی میزدند زیر توپ گرد و الان مدعی هستند ک این جزء رزومه بنده هست و افتخار میکنه
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1