تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۶۷۳۹۵
یادداشت ارسالی؛

توصیه‌هایی به مجریان انتخابات مجلس

۱۰
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
توصیه‌هایی به مجریان انتخابات مجلس
کبنا ؛عالی جنابان، بالاترین مقام‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد درود و عرض ادب محضرتان و با آرزوی عفو و غفران الهی، به جهت اشتباهاتی که تعمداً روا داشتید.
به حق که دلی پولادین داشته‌اید، که با جلوس بر مسندی که حاصل نثار جان هزاران شهید راه حق بوده اینگونه شرأفت کاری را به مسلخ کشانیده و ذبح می‌کنید و سپس در کمال آرامش و با فراغ بال در پیشگاه این مردمان با صداقت سکنی گزیده، در این جغرافیای پر از آلام خلاف می‌گویید.
در کمال آرامش، چشم می‌بندید بر تخلفات مدیران قلمرو حکمرانی‌تان و در نهایت اعجاب همگان، نصایح حکیمانه و اوامر واجب الاجرای پیشوای مسلمین را نادیده می‌گیرید و خلافشان را اجرا می‌کنید.
حسب دغدغه‌ی فکری و حساسیت موضوع، رهبر معظم انقلاب در بازه زمانی کمتر از دوسال، دو فرمان به عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها و انتخابات را قدرت جمهوری اسلامی اعلام کردند.
چهار مشخصه و فرمان لازم الاجرا را در جهت صیانت از آراء مردم و بالا بردن مشارکت عمومی در انتخابات بیان نموده‌اند.
در عجبم که چگونه و از چه سبب در اقلیم تحت سیطره و حکمرانی سیاسی شما عالیجنابان، تضادی اعجاب‌انگیز و مغایر با سلوک عالیه حکم فرماست.
فراوانی و وفور قانون گریزی، عزل و نصب اشخاص فقط به شرط دارا بودن نسبت‌فامیلی با فلان نماینده و مدیران کل شان دل هر دردکشیده‌ی بینوایی را به درد آورده و‌ امید به اشتغال را در جوانان به سرابی مبدل ساخته!
حق و انصاف که قانون گریزی بعضی نمایندگان و عدم توجه به منویات معظم له، نه تنها از بار حقوقی و اخلاقی شما مدیران کم نخواهد کرد که به سبب این ناهمگونی و عدم توجه‌ایشان، الزام‌آور بودن شما در انجام این فرایض را بیش از پیش طلب خواهد کرد.
شاید در این دنیا به سبب این سهل انگاری‌ها مجالی جهت بازخواست نباشد، اما نیک بدانید که در یوم الحساب عاقبت سختی نصیبتان خواهد بود.
شماها به عنوان بالاترین مقام اجرایی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، موظف به پایبندی و اجرای فرامین چهارگانه معظم له هستید، آن هم به گونه‌ای که مشاهدات عینی، حسن صدق و شفافیت در اعمال شما توسط مردم درد دیده‌ی این دیار در اجرای منظم و دقیق این اوامر، مشوقی باشد در جهت مشارکت بالا در انتخابات پیش رو.
اعلی حضرتان صاحب منصب، دقیقاً در جهت اعتلای این فرامین چگونه حسن نیت خود را به اثبات رسانیده‌اید؟
آیا می‌دانید که در تمام ادیان الهی دروغ، نکوهیده‌ترین گناه است؟
از چه خاطر در پیشگاه خداوند متعال و مردم شریف این دیار، به وضوح دروغ می‌گویید؟!
در ذهن کثیری از مردم، منتخبان شما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات (فرمانداران، بخشداران...) از اعضاء اصلی اتاق فکر فلان نماینده‌ی بهارستان نشین می‌باشند و مردم دوست ندارند نماینده عالی دولت در استان گوش به فرمان نماینده‌ی قوه‌ای دیگر باشد...!
اگر می‌دانید و اینچنین عمل می‌کنید که وای برشما به سبب این حلقه به گوشی و اگر بی‌اطلاعید که وامصیبتا بر حاکمی که ادراکش، لایق جایگاهش نیست و به یقین که تحمیل کردید بزرگترین خسران را بر پیکره‌ی اعتماد عمومی و نظام اسلامی‌مان.
اگرچه در این دنیای مدرنیته و با وجود ده‌ها گروه مجازی و سایت‌های معتبر استانی، هیچ بهانه‌ای مبنی بر بی‌اطلاعی و بی‌خبری از ارتباطات و زد و بند‌های پشت پرده‌ی این افراد منتخب توسط شما جنابان پذیرفتنی نیست، اما‌امیدوارم که واقعاً بی‌خبر باشید تا انکه به مثابه کبگ سرتان زیر برف باشد.
چون هم در انتخاب‌تان تخلف صورت پذیرفته و هم بواسطه‌ی این خوش مشربی و عرض ارادتی که نسبت به نماینده فعلی داشته‌اید باعث تنزل جایگاه‌ها و مناصب مدیریتی نظام جمهوری اسلامی از منظر مردم گشته‌اید.
اگر در کمال صداقت قصد دارید تا سلامت انتخابات در‌امان و مصون باشد، پس چرا اعضای اصلی و مسئولین برگزاری تحت نفوذ خود را از مریدان و سینه چاکان جناب نماینده انتخاب کرده‌اید؟
آیا فکر می‌کنید هرچه هم تلاش کنید خواهید توانست نظر و آراء مردم را نسبت به نماینده‌ای کم توان در جهت اشتغال، عزل و نصب‌های اداری اقوام و... تغییر دهید و در جهت ابقاء خود و‌ ایشان گام بردارید؟
به شرأفت و پاکی خوبان عالم سوگند که روا نیست برای دستمالی، قیصریه‌ای را به آتش بکشید.
به یقین که مردم خوش غیرت و خوش فکر این دیار همچون گذشته‌شان با ثبت نه بزرگشان در تاریخ سیاسی‌شان، و حذف کاسبان بدنام سیاست و چاکران در حال ریاست، برگ زرینی بر افتخاراتشان خواهند افزود.
امیدوارم تا مجالی باقی مانده، سعی بر ان دارید که به اصلاح اشتباهات‌تان بپردازید تا خدای ناکرده رهبری، مردم و نظام اسلامی‌مان به سبب این خوش ابرازی‌تان نزد فلان نماینده، متحمل خسران نگردند.
نیک فرجام باشید
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
از روز های اول انتصاب جناب استاندار مشخص بود / با عزل و نصب هایش مشخص بود که شخص استاندار اصلا نمی خواهد در هیچ کاری و انتصابی رضایت عمومی مردم را در نظر داشته باشد فقط صرفا از افرادی خاص که برای نماینده هزینه کرده و خانه فروخته می خواهد حداقل بتواند از این منصب هزینه را ا بیت المال و طرحها و بودجه ها بدست آورد وجود شخص استاندار در استان بزرگترین معضل بوده و هست /
علی
Russian Federation
هییت اجرایی ..
علی
Russian Federation
دقت باید شود این سری
محمد
Russian Federation
لطفا کمک کنید باید با ادب وقانون هییت مشخص بشه
غلام
Russian Federation
انتخابات مهندسی نمیخواهیم
ناشناس
United States
باسلام
جناب آقای وزیر محترم
جناب آقای استاندار محترم

که حتما در روز های انتخاباتی ودر روز انتخابات فرمانداران بویر احمد سیسخت ومارگون و همین طور بخش داران
به خصوص فرماندار محترم دنا که از فامیل های نزدیک نماینده محترم هستش
اجازه ندهید که حق کاندیدا های محترم پایه مال باشند
United States
متنی سراسر توهین و افترا و تهمت
ما مردم عادی اون دنیا مطمئن باش بیشتر از مسئولین حق الناس گردنمونه و باید پاسخگو باشیم

آخ آخ آخ
Iran, Islamic Republic of
به صورت صد در صدی تقلب خواهد شد
اگر از تهران بازرسان ویژه نفرستند
مردم
United Kingdom
با توجه به حساسیت انتخابات در استان. هیات اجرایی باید بی طرف.. و وغیر بومی انتخاب شوند. ودر ضمن حضور بازرسان از وزارت کشور ضروری می باشد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چقدر ساده این انتخابات کیلو چنده
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1