تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۶۵۵۶۷
یادداشت ارسالی:

جناب رئیس بیمارستان خود شما از طرف کدام گروه سیاسی آنجا چپانده شدید

۱۰
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جناب رئیس بیمارستان خود شما از طرف کدام گروه سیاسی آنجا چپانده شدید
کبنا ؛گفت‌وگوی یونس حاتمی‌پور، رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها واکنش‌های متعددی به دنبال داشت. یکی از مخاطبان متن زیر را برای این پایگاه خبری ارسال کرده که عیناً آن را می‌خوانید.
جناب رئیس بیمارستان خود شما از طرف کدام گروه سیاسی آنجا چپانده شدید.
جناب دانشمند حاتمی این اندازه که بیمارستان امام سجاد علیه السلام که تحت مدیریت شما بود را در افکار عمومی له کرده‌ای که دیگر کسی رغبتی برای آمدن به آنجا نداره.
جناب حاتمی داشتن تخصص با علم مدیریت خیلی متفاوت هست. جنابعالی که ژست استقلال به خود گرفته‌ای بفرما از طرف کدام طیف سیاسی در آنجا چپانده شدی؟
از قضا هرکس معمولاً از یک طیف سیاسی مدیر می‌شود ولی جنابعالی همزمان با ۳طیف سیاسی قهوه صرف کردی که بیمارستان تقدیم شماست. هرچند افراد هر طیف سیاسی در هر جایی مشخص هستند ولی جناب عالی آن قدر مبتدی هستید که شب با یک گروه می‌نشستی و صبح با یک گروه، با هرگروه می‌گفتی فشار گروه بغلی اجازه نمی‌دهد.
جناب حاتمی دوسه انتصاب شما به وضوح مشخص می‌کند که شما چه کسی هستید و با چه کسانی نشر و نشر دارید.
الان دقیقاً بفرمائید انتصابات شما با فشار کدام طیف سیاسی است، جنابعالی خودتان از اول مدیون دو طیف سیاسی رقیب وارد بیمارستان شدید و با هرکدام هم مخفیانه می‌نشستید و قول می‌دادید و این بدترین نوع مدیریت برای یک مدیر هست.
ارسطو و افلاطون و سقراط و کانت هیچکدام نتوانستند اجتماع نقیضین را ممکن کنند ولی جنابعالی با مدیریت انشعابی می‌خواهید اجتماع نقیضین را در بیمارستان بوجود بیاورید.
جنابعالی از بدو ورود نظمی را که سال‌ها برای آن زحمت کشیده شده بود را یکباره به هم زدید و از همان روز اول همه بخش‌ها را ر‌ها کردید و دنبال بخش قلب بودید که تخصص خودت بود و نگاه شما برخلاف ادعای‌تان در حوزه قلب، درمانی نیست بلکه تجاری است.
شما که حاضر نیستید بستگان خود را برای درمان به بیمارستان تحت مدیریت خودت بیاورید، بی‌زحمت کنار بکشید و عذر خواهی می‌کنم هم خودتان و کسانی که شما را برای این منصب انتخاب کردند، چه سیاسیون و چه ریاست دانشگاه کاملاً هم اشتباه کردند و نوعی توهین عملی در حق مردم روا داشتند.
جناب حاتمی خانواده‌هایی که بی‌مادر شدند، در زیر سایه مدیریت پرتنش شما اتفاق افتاده، خواسته و یا ناخواسته شما در این قصور شریک هستید، شمایی در مصاحبه خودتون حتی به کارگران خدماتی‌ات رحم نکردی و آن‌ها را از دم تیغ کین گذراندی، چگونه توقع دارید در مدیریت یک مرکز درمانی چون‌بیمارستان پر تنش؛ آرامش را حاکم کنید.
شما به پرسنل خدوم بیمارستان تحت مدیریت خود تاخته‌ای که همه‌ی آن‌ها را سیاسیون چپانده‌اند و می‌دانید کلید واژه چپاندن به یک انسان و به یک پرستار چه بار منفی ایجاد می‌کند، جنابعالی در مصاحبه‌تان بخش اساسی اندرونی دانش مدیریتی خود را ناخواسته عیان کرده‌ای و نتیجه چنین ذهنیتی در کرسی مدیریت آشفتگی کاری است که الان در بیمارستان شما کاملاً حاکم هست.
جناب حاتمی یک متخصص خوب هستید ولی هرگز و هیچگاه مدیر خوبی نخواهید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای استاندار
Iran, Islamic Republic of
مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد هادی جهانفر داماد نیازی ریس مرکز بهداشت است.
Iran, Islamic Republic of
نون توی سایت خبری زدن هست نمی دونستیم
Iran, Islamic Republic of
نظمی که سال ها بوده؟!!!!! ای کاش ای راست باشه
Iran, Islamic Republic of
ما تا یادمون میاد بیمارستان امام سجاد همینجور بوده یه جوری گفته که انگار مدینه فاضله تحویلش دادن.. بابا زمین سوخته بوده
Iran, Islamic Republic of
وقتی منافع به خطر میفته تازه یادشون میاد که بله مدیریت در این استان سیاسی بوده... نه اینکه قبلی ها با علم مدیریت وارد شده بودن..
عدالت
United States
/ مدیر دو پهلو هیچ موفقیتی که ندارد هیچ بی آبرو خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
بدترین کثیف ترین بیمارستان استان امام سجاد که هر مریض اونجا رفت سالم بر نمی گردد خیلی کثیف تاکنون من مدیر خوبی اونجا ندیدم
حسن
Iran, Islamic Republic of
دیواراین بیمارستان ازروزاول کج بناشدتاجایی که یادم هست به جای نام بیمارستان اسم دونفرازمتنفذین که نیروها منتصب به اونهابودرابیان می کردند بماند؟یک واقعیت مصیبت باراین جامعه نگاه سیاسی وروابطی به تمام بخش هاست که نتیجه اش دربخش سلامت مصیبت بارترین وپرهزینه ترین بوده است لذاجاداردبرای رضای خداهم که شده دربخش سلامت ضابطه ها برروابط حاکم شود تااین مصیبت پایان یابد
کچل خان
Iran, Islamic Republic of
اقای حاتمی که ادعا میکنه حاضر نیست در صورت لزوم پدرش رو در بیمارستان امام سجاد بستری کنه چطوریه که با این وجود دو دستی به صندلی ریاست اون بیمارستان چسبیده و چرا استعفا نمیده اگر بر این ادعاش صادق هست؟!
به باور ما پرسنل بیمارستان حرفها و ادعاهای ریاست بیمارستان امام سجاد که کاملا متناقض با رفتار و عملکرد ایشان هست باعث فرو افتادن ایشان در چاه شرمساری نزد جامعه پزشکی استان است و اینکه ایشان هنوز پس از آنهمه توهین به جامعه پرستاران و پزشکان، چسبیده به صندلی ریاست ضعیف خود و حاضر به استعفا نشده خود نشان از عدم صداقت ایشان است. نه سواد علمی آنچنانی دارد و نه توان مدیریت آن بیمارستان
جامعه پزشکان و پرستاران شهرستان بویراحمد از ریاست دانشگاه علوم پزشکی خواهشمند است که به ریاست این اقا در بیمارستان پایان داده و شخصی مقتدر و کارامد جهت مدیریت بیمارستان تعیین نماید
Iran, Islamic Republic of
ما که پول نداریم وقرض می کنیم بیمارمان را به استانهای اطراف می بریم ..
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1