کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش:

آقای صیدالی زمانی همبستگی هست که نه «جوانان دیل» معترض باشند نه «میثم‌ها»

2 مرداد 1397 ساعت 1:29

وقتی که کانال استخدام ها شایسته سالاری و قانون باشد نه سفارش نمایندگان مجلس و صاحبان قدرت، آن موقع همبستگی هم هست، آنگاه دیگر نه جوانان دیل معترض هستند و نه «میثم‌ها».


در خبری آمده که هوشنگ صیدالی مدیرعامل نفت و گاز گچساران در نشست با بعضی از مدیران این شرکت در حمایت از مواضع اخیر رئیس جمهور اظهاراتی فرمودند.
 «مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حمایت از مواضع اخیر رئیس جمهور در مقابل گزافه گویی های آمریکا گفت: وحدت و همبستگی دولت و ملت نخواهد گذاشت آمریکا به اهدافش برسد.
صیدالی تصریح کرد: مواضع صریح انقلابی  و شجاعانه آقای روحانی و حمایت مقام معظم رهبری و همه جریانات سیاسی در کشور نشان از همدلی، وحدت و ایستادگی در مقابل تمام زورگویان است.
 وی ادامه داد: ایران اسلامی 40 سال است با اقتدار از همه سختی‌ها عبور کرده و امروز هم همچون گذشته و به فضل الهی از این شرایط عبور خواهیم کرد.
 صیدالی تصریح کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس در اوج تحریم ها و پس از آن بازسازی تاسیسات به دست متخصصین جوان صنعت نفت و شرایطی که ما را به طور کامل از خرید هر گونه کالایی تحریم کرده بودند اما به لطف خداوند از آن شرایط دشوار هم عبور کردیم.
 مدیرعامل نفت گچساران با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب کشور در طول این سالها نگذاشته‌اند شریان نفت لحظه‌ای متوقف شود خاطرنشان کرد: تولید ما همچون گذشته در حال انجام است و حرف‌های پوشالی رئیس جمهور آمریکا تاثیری در مسیر حرکت رو به جلوی این ملت قهرمان نخواهد داشت.»
 تمام حرف‌ها و اظهارات شما درست ما هم قبول داریم با وحدت، همبستگی و جانفشانی همواره می‌توان از تمام گردنه های سختی که در مسیر پیشرفت ملت ایران وجود دارد، عبور و با اتکال به نیروهای متعهد و مسوولان انقلابی تمام مشکلات را مرتفع کرد.
 این سرزمین کهن مهد انسان‌های بزرگی همچون باکری‌ها، همت‌ها، سردار سلیمانی‌ها و شهید حججی‌هاست، قطعاً و به فرموده پیر سفر کرده «امریکا هیچ غلطی نمی تواند، بکند»، اگر همه دست به دست هم بدهند چرخ کشور بر روی ریل پیشرفت و توسعه با سرعت بیشتری می چرخد.
 اما جناب بزرگوار، «همبستگی و وحدت دولت و ملت» زمانی رقم خواهد خورد که جوانان گچسارانی نسبت به استخدام های بی ضابطه در شرکت نفت گلایه نداشته باشند، وقتی که کانال استخدام ها بر اساس شایسته سالاری و قانونی باشد نه سفارش نمایندگان مجلس و صاحبان قدرت، آن موقع همبستگی بیشتری بوجود می اید، آنگاه دیگر نه جوانان دیل معترض هستند و نه «میثم‌ها».
اعتراض جوانان و تجمع آنان به دلیل استخدام های فله ای با همبستگی و وحدت مدنظر شما مغایرت دارد. نمی توان در رفتار و عملکردمان بحث از تعامل و همبستگی کنیم، اما از آن طرف نورچشمی‌ها کارها را بر عهده بگیرند.
معمولاً شنیده می‌شود که جوانان نسبت به استخدام های بی ضابطه در شرکت نفت گچساران معترض اند و بارها در جلوی فرمانداری گچساران اعلام نارضایتی کردند، همین چند وقت پیش بود، وقتی که وزیر نفت آمد تعدادی از جوانان و اهالی شهر نفت خیز دست به تجمع اعتراضی زدند. ماجرای نیروهای ترینینگی را قطعاً می‌دانید.
لذا این گونه همبستگی بین ملت و دولت ایجاد نمی شوند و مردم با مسوولانی که از قانون مداری فاصله می گیرند، زاویه پیدا می کنند. بنا بر این از شما می خواهیم سنت شکنی بکنید و برای مردم شفاف سازی و روشنگری کنید که در شرکت نفت گچساران چه می گذرد. هر چند شاید مطالبات مطرح شده در باره استخدام های فله ای  غلو باشد.


کد مطلب: 401720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/401720/آقای-صیدالی-زمانی-همبستگی-هست-نه-جوانان-دیل-معترض-باشند-میثم-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1