تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۱۷۲۰
گزارش:

آقای صیدالی زمانی همبستگی هست که نه «جوانان دیل» معترض باشند نه «میثم‌ها»

۸
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای صیدالی زمانی همبستگی هست که نه «جوانان دیل» معترض باشند نه «میثم‌ها»
کبنا ؛در خبری آمده که هوشنگ صیدالی مدیرعامل نفت و گاز گچساران در نشست با بعضی از مدیران این شرکت در حمایت از مواضع اخیر رئیس جمهور اظهاراتی فرمودند.
 «مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حمایت از مواضع اخیر رئیس جمهور در مقابل گزافه گویی های آمریکا گفت: وحدت و همبستگی دولت و ملت نخواهد گذاشت آمریکا به اهدافش برسد.
صیدالی تصریح کرد: مواضع صریح انقلابی  و شجاعانه آقای روحانی و حمایت مقام معظم رهبری و همه جریانات سیاسی در کشور نشان از همدلی، وحدت و ایستادگی در مقابل تمام زورگویان است.
 وی ادامه داد: ایران اسلامی 40 سال است با اقتدار از همه سختی‌ها عبور کرده و امروز هم همچون گذشته و به فضل الهی از این شرایط عبور خواهیم کرد.
 صیدالی تصریح کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس در اوج تحریم ها و پس از آن بازسازی تاسیسات به دست متخصصین جوان صنعت نفت و شرایطی که ما را به طور کامل از خرید هر گونه کالایی تحریم کرده بودند اما به لطف خداوند از آن شرایط دشوار هم عبور کردیم.
 مدیرعامل نفت گچساران با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب کشور در طول این سالها نگذاشته‌اند شریان نفت لحظه‌ای متوقف شود خاطرنشان کرد: تولید ما همچون گذشته در حال انجام است و حرف‌های پوشالی رئیس جمهور آمریکا تاثیری در مسیر حرکت رو به جلوی این ملت قهرمان نخواهد داشت.»
 تمام حرف‌ها و اظهارات شما درست ما هم قبول داریم با وحدت، همبستگی و جانفشانی همواره می‌توان از تمام گردنه های سختی که در مسیر پیشرفت ملت ایران وجود دارد، عبور و با اتکال به نیروهای متعهد و مسوولان انقلابی تمام مشکلات را مرتفع کرد.
 این سرزمین کهن مهد انسان‌های بزرگی همچون باکری‌ها، همت‌ها، سردار سلیمانی‌ها و شهید حججی‌هاست، قطعاً و به فرموده پیر سفر کرده «امریکا هیچ غلطی نمی تواند، بکند»، اگر همه دست به دست هم بدهند چرخ کشور بر روی ریل پیشرفت و توسعه با سرعت بیشتری می چرخد.
 اما جناب بزرگوار، «همبستگی و وحدت دولت و ملت» زمانی رقم خواهد خورد که جوانان گچسارانی نسبت به استخدام های بی ضابطه در شرکت نفت گلایه نداشته باشند، وقتی که کانال استخدام ها بر اساس شایسته سالاری و قانونی باشد نه سفارش نمایندگان مجلس و صاحبان قدرت، آن موقع همبستگی بیشتری بوجود می اید، آنگاه دیگر نه جوانان دیل معترض هستند و نه «میثم‌ها».
اعتراض جوانان و تجمع آنان به دلیل استخدام های فله ای با همبستگی و وحدت مدنظر شما مغایرت دارد. نمی توان در رفتار و عملکردمان بحث از تعامل و همبستگی کنیم، اما از آن طرف نورچشمی‌ها کارها را بر عهده بگیرند.
معمولاً شنیده می‌شود که جوانان نسبت به استخدام های بی ضابطه در شرکت نفت گچساران معترض اند و بارها در جلوی فرمانداری گچساران اعلام نارضایتی کردند، همین چند وقت پیش بود، وقتی که وزیر نفت آمد تعدادی از جوانان و اهالی شهر نفت خیز دست به تجمع اعتراضی زدند. ماجرای نیروهای ترینینگی را قطعاً می‌دانید.
لذا این گونه همبستگی بین ملت و دولت ایجاد نمی شوند و مردم با مسوولانی که از قانون مداری فاصله می گیرند، زاویه پیدا می کنند. بنا بر این از شما می خواهیم سنت شکنی بکنید و برای مردم شفاف سازی و روشنگری کنید که در شرکت نفت گچساران چه می گذرد. هر چند شاید مطالبات مطرح شده در باره استخدام های فله ای  غلو باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
چرا رئیس شرکت نفت یاسوجیه؟
باشتي
Iran, Islamic Republic of
چرا يادداشت پاكدل رو از سايت برداشتيد!!
غریبه
Iran, Islamic Republic of
صیدالی که توی شرکت گاز یاسوج هم تا نونست نیرو آورد خصوصا از سفارش شده ها که نکنه کرسی قدرت دنیوی رو ازش بگیرن اطلاع دارم چقدر نیرو تو شرکت گاز استان آورد با سفارش /
اصلا خود ایشون زنگ زده به اقوامش سهمیه بهشون داده که فلانی سهمیه فلان نیرو داری معرفی کن با مدرک میتونم ارائه بدم
/
علي
Iran, Islamic Republic of
با سلام كاش جناب صيدالي نگاهي به انتصابات بي ظابطه خود در شركت گاز استاني مي انداختند تا حال ببينيم در نفت و گاز گچساران چي ميكند .//
ضعیف ترین مدیری که. نداره ایشون هستن
خودم
Iran, Islamic Republic of
خدایی شما چیکار صیدالی دارین هر چند مدت ی بار بر علیه اایشون مطلب میزنین
فکر نمیکنین اینجوری دیگه خیلی تابلو رفتار میکنین
اون موقع که تو شرکت گاز بود همیشه کبنا دنبالش بود خوب دیدین به خاط تواناییاش بعد از شرکت گاز پست بهتری گرفت.
اینقد ضایع رفتار نکنین مردم ازتون دلسرد میشن
رسالتتون رو حفظ کنین
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان از اینکه در بزرگترین روستای استان که بیش از 26 شهید و دهها جانباز تقدیم انقلاب نموده از زمان شروع نمایندگی حاج علیمراد جعفری استخدام دیلی در تمامی ادارات قطع گردیدو این عمل از طرف. ایشان در اموزش پرورش شروع شد و اولین فرد دیلی بنام حسن سینایی بقول یکی از وزیران (پاکدست ترین ) نیروی مالی اداری از سمت خود به دست یکی از پرچمداران سیاسی علیمراد در اموزش پرورش گچساران از سمت خود اخراج گردیدیاستارت پاکسازی دیلیها از ادارات زده شد و اینک در کمال ناجوانمردی گناه را به گردن دیگران نیندازیم .شما از خودتان بپرسید برای جوانان دیلی چه کرده اید به ایثارگر و خط شکن دیل نمره اخلاق 8 میدادید،تا نتواند در هیچ اداره ای استخدام گردد گروهی از جوانان دیل را اخراجیون صدا و نگاه میکردید و انتظار داشتید این جوان زخم خورده (دوست) بدست دشمن فرضی شما مداوا گردد همه گچساران و باشت و باوی بدانند جوانان بیگناه دیل در بین دو تی.) و اصلاح طلبی. گرفتارند .ولی بخاطر رضایت خداوند و جلوگیری از مظلومیت عده کثیری جوان بیکار حساب این مردم و این جوانان را از سیاسیون جدا کنید تا وحدت و برادری و اخوت پا برجا شود انشاالا
نظریه یک جوان دیلی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من نه جناب دکتر تاجگردون با توجه به رای چهار رقمی که در دیل دارند انشاالا حساب مردم را به حساب .ت نمود و صدها عاقل نتوانستند در بیاورند میگذارد و نه جناب مهندس صیدالی عزیز با ما خدای ناکرده دشمن است .عزیزان ما جوانان بیکار دیل چوب سیاسیون دیلی را میخوریم که پا روی دوش ما جوانان و خانواده شهدا و ایثارگران دیل گذاشته و دنبال پست و مقام میگردد لطفا حساب مردم دیل را از حساب س.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1