تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۴۷۵۳۷۶
با حضور مدیر آموزش پرورش کبگیان برگزار شد

اردوی روز معلم در منطقه زنگوای چیتاب

۲
اردوی روز معلم در منطقه زنگوای چیتاب
کبنا ؛ اردوی روز معلم با حضور فرهنگیان و مدیران مجتمع در منطقه زنگوای سرچنار از توابع بخش کبگیان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از چیتاب، طبق روال هرسال به مناسبت روز معلم اردوی تفریحی سیاحتی این روز به انتخاب مَجمَع در یکی از مناطق چندگانه خوش آب و هوای چیتاب برگزار می‌شود.  
حکیمه وثوقی مدیر نمایندگی آموزش و پرورش کبگیان با اذعان به اینکه اردوی ۱۴۰۳ امسال روز معلم اینبار فقط با حضورفرهنگیان، و مدیران مجتمع‌های آموزشی بخش در منطقه زنگوای سرچنار برگزار شد گفت: در اردوی امسال بدون دعوت از قبل انتخاب آمدن را به اختیار بزرگواران گذاشتیم، که در منطقه خوش آب و هوای زنگوا این اردو با حضور معلمان و مدیران مجتمع‌های آموزشی بخش برگزار گردید.  
وی باتشکر از حضور حاضرین در این جمع گفت: همه علما و نخبگان و دست اندرکاران صنعت و اقتصاد کشور خروجی زحمات این قشر بی‌ادعا و زحمتکش هستند و به خود می‌بالیم که خداوند ما را در مقام معلم بودن خلق کرد.  
این مسئول با اشاره به اینکه شهید مطهری، نماد معلم راستین بود و گذشت اولین درسی بود که شهید مطهری به ما آموخت خاطرنشان کرد: آنچه انبیاء الهی را این‌چنین مقرب درگاه الهی کرد، همین شوق تعلیم بود، به همین دلیل است که معلمی را پیشه پیامبران می‌دانند.  
وثوقی با تبیین مشکلات مدارس وآموزشگاه‌های شهر چیتاب وبخش کبگیان خواستار تصریح در روند حل مشکلات شد.
وی با اشاره به خدمات انجام شده و ادامه راه افزود: در کمرکش تمامی مشکلات موجود وافزون بر آن با تمام توانمان در این راه کوتاهی نکردیم و در سایه رهنمون‌های پدر معنوی بخش امام جمعه فرهیخته حاج آقای پژمان و همراهی بخشدار خدوم کبگیان جناب مهندس محسنی فر، با همکاری معلمان عزیز و همیاری والدین بزرگوار با توکل برخدا و امام زمان "عج" در این راه خطیر گام‌هایمان نلغزید و انشالله خداوند اجر همه زحمات این قشر زحمتکش را ضایع نفرماید.  
لازم به ذکراست در پایان از طرف ریاست آموزش و پرورش کبگیان به می‌منت روز معلم به کلیه معلمین و مدیران مجمتع حاضر هدیه این روز در قالب ( تشویقی ) به آنان اهدا گردید.  
این اردو قرار بود بعداز اقامه نماز ظهر و عصر و صرف ناهار تا عصر ادامه داشته باشد که بعلت بارندگی بعد از ناهار پایان یافت.  

-----------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1