تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۴۷۵۱۳۹
جلسه شورای فرهنگ عمومی کبگیان برگزار شد

امام جمعه کبگیان: تکثیر فرهنگ‌های غلط مانع پیشرفت و آبادانی می‌شود

۲
امام جمعه کبگیان: تکثیر فرهنگ‌های غلط مانع پیشرفت و آبادانی می‌شود
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: تکثیر همین فرهنگ‌های غلط در سایه بیخیالی و یا کم توجهی مردم باعث عدم پیشرفت و راکد ماندن ایجاد طرح‌های دولت جهت خدمت واسعه به مردم در مناطق می‌گردد.  
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی بخشداری کبگیان، جلسه شورای فرهنگی این بخش به ریاست حجت الاسلام پژمان، و با حضور محسنی فر بخشدار و تعدادی از مدیران اداری و شورای شهر چیتاب در سالن جلسات دفتر امام جمعه برگزار شد.
در این نشست درباره بررسی مسائل فرهنگی چیتاب و کبگیان مطالبی از سوی شرکت‌کنندگان ارائه شد.  
بررسی آسیب‌های اجتماعی، مسائل تربیتی دانش‌آموزان در مدارس و خانواده‌ها، علل نوسان تنظیم بازار در بخش، معضل معارضات مسیر اجرای طرح‌های عمرانی عام المنفعه، نظارت بر امنیت روحی روانی جوانان، لزوم توجه رعایت حجاب در ادارات و نوع پوشش ارباب رجوع، از اهم موضوعات بحث و تبادل نظر در این جلسه بود.  
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان، در این جلسه گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با هم‌افزایی مابین دستگاه‌های فرهنگی بخش با محوریت شورای فرهنگ عمومی جهت تحقق شعار سال تلاش بکنیم.  
وی بابیان‌اینکه اقتصاد، تولید و معیشت مردم، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری خصوصاََ دَر یک دهه اخیراست افزود: نمونه شاخِص، اگر در راستای حل مشکلات بخش کشاورزی که اهم درآمد مردم این دیار است در منطقه گامی برداشته می‌شود، بزرگواران نباید بگذارند اشخاص سو استفاده‌گر جهت منفعت غیرقانونی، مانع ادامه تکمیل یا اجرای پروژه‌ای باشند.  
امام جمعه چیتاب ادامه داد: تکثیر همین فرهنگ‌های غلط در سایه بیخیالی و یا کم توجهی مردم باعث عدم پیشرفت و راکد ماندن ایجاد طرح‌های دولت جهت خدمت واسعه به مردم در مناطق می‌گردد.  
وی تصریح کرد: عده‌ای که از سر نا آگاهی در مجامع عمومی یا فضا‌های مجازی می‌گویند چرا دولت کاری برای مردم نمی‌کند باید با این آسیب‌های ناشی از معارضات مغرضانه آشنا بشوند و بیایند در میدان کار تا علت را ببینند.  
وی تصریح کرد: تا فرهنگ عمومی فعلی در مسائل متعدد (عمرانی، فرهنگی، امنیتی) توسط خود مردم اصلاح و نهادینه نگردد کماکان مشکلات وجود خواهند داشت.  
در ادامه معضلاتی چون، زباله‌های ر‌ها شده در بین راه‌ها توسط رهگذران، رشد توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر در بین نوجوانان، رهاشدن سگ‌های ولگرد در کوچه و خیابان‌ها، پوشش نامناسب ارباب رجوع در ادارات و نهاد‌های فرهنگی، تقلیل در تردد گشت‌های محله محور، سلب آرامش عمومی آلودگی صوتی توسط برخی خودرو و موتورسیکلت‌ها (اگزوز‌های پرصدا)، بی‌تفاوتی برخی مسئولان در رفتن به جلسات اداری از پیش تعیین شده، رشد سرخود و تفاوت قیمت در صنوف خرید مردم، از جمله مواردی بود که در این جلسه بعنوان معضلات فرهنگی در بخش کبگیان مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  
لازم به ذکر است؛ بستن ( قفل ) درِ سالن اجلاس ادارات بعد از شروع جلسه، برخورد و جمع‌آوری توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی و مواد در بخش، تشدید گشت‌های محله محور، جمع‌آوری وسایط نقلیه آلاینده صوتی و تشدید در بازرسی تنظیم بازرو بهداشت از مصوبات اجرائی جلسه مذکور بود.  

-----------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1