تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۷۴۹۴۵
ریاست بهداشت درمان چیتاب :

جلسه هماهنگی توجیهی بهداشت محیط و آبداران کبگیان برگزار شد

۳
جلسه هماهنگی توجیهی بهداشت محیط و آبداران کبگیان برگزار شد
کبنا ؛به گزارش " کِبنـا " از چیتاب جلسه هماهنگی با دستور کار پیشگیری از بروز بیماریهای محیط برای پرسنل بهداشت محیط و آبداران بخش کبگیان در دفتر جلسات رئیس مرکز بهداشت درمانی چیتاب برگزار گردید. 
فرشید دانشگر ریاست آبفای کبگیان، به همراه آبداران بخش و پارسا نماینده مرکز بهداشت درمانی چیتاب با مدیریت جهانگیر جاوید ریاست مرکز بهداشت درمانی چیتاب و اسماعیل رسام روابط عمومی و نماینده بخشداری در این جلسه حضور داشتند.
جهانگیر جاوید ریاست مرکز بهداشت درمانی چیتاب و حومه در خصوص اهمیت بهداشت آب ، بیماریهای محیطی و مشکلات منطقه از قبیل آبیاری سبزی و صیفی جات توسط فاضلاب خام توضیحاتی را ارائه و بر عدم استفاده از فاضلاب در آبیاری مزارع تاکید کرد. 
وی خواستار رسیدگی دقیق و به موقع آبداران محترم از مخازن و لوله های انتقال آب شرب شد. 
پارسا نماینده و بازرس بهداشت محیط چیتاب نیز در این جلسه لایروبی مخازن آب شرب، ترمیم نشتی لوله های انتقال آب، کلر زنی به اندازه توسط آبداران را خواستار و از نماینده بخشدار درخواست کرد، جلسه ای با حضور مدیرعامل آبفا، مدیر بهداشت شهرستان بویراحمد، ریاست آبفا و آبداران بخش و نماینده مرکزبهداشت چیتاب در بخشداری جهت بررسی مشکلات متعدد در این زمینه برگزار گردد. 
در ادامه آبداران کبگیان راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه کردند و از وضعیت دریافت حق و حقوق و سرگردانی در وضعیت کاری سال جدید و طلبات معوقه خود نگران بوده و از طرفی بعلت نداشتن امکانات اولیه ( حتی دستکش و پوتین و طی کف شور ) برای سلامت بهداشت مردم اظهار نگرانی کردند. 
کلرسنجی مشترک، لایروبی مخازن آب شرب، حذف نشتی لوله های انتقال آب، بصورت حداقل چهار بار در ماه، ارسال نتایج باکتریولوژیک آب آشامیدنی فی مابین در پایان هر ماه و اطلاع رسانی به بخشداری و مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در صورت تعمیر و تعویض هر گونه تاسیسات آبرسانی توسط اداره آب و فاضلاب از مصوبات جلسه اعلام گردید. 



٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار : اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1