تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۷۴۷۰۶

امام جمعه باشت خطاب به رئیس جمهور: صنعت خودرو را مافیا به گروگان گرفته است

۰
امام جمعه باشت خطاب به رئیس جمهور: صنعت خودرو را مافیا به گروگان گرفته است
کبنا ؛
امام جمعه باشت در خطبه‌های عید فطر خطاب به رئیس‌جمهور گفت: صنعت خودرو را مافیا به گروگان گرفته است.
به گزارش کبنا نیوز، حجت الاسلام‌امید گنجه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر اظهار داشت: در مورد مطالبه مهم مقام معظم رهبری از مسئولان به خصوص مسئولان دولتی که فرمودند این اقدامات خوبی که در دولت انجام می‌شود باید مردم این را حس کنند بر سر سفره مردم این باید حس بشود.
حجت‌الاسلام گنجه‌ای افزود: خطابم به رئیس جمهور محترم ایران است از شما تشکر می‌کنیم ولی آقای رئیس جمهور مردم رای دادند که تغییر را در اقتصاد و معیشت ببینند، مردم ما رای به تغییر دادند.
وی عنوان کرد: امسال و در سال آینده باید همه دولت‌مردان را به خط کنید برای اینکه مشکل معیشتی و اقتصاد مردم حل شود چند مورد را اگر آقای رئیس جمهور برای مردم حل کنند از این فشار اقتصادی و معیشتی خارج خواهند شد.
گنجه‌ای خاطرنشان کرد: باید دلارزدایی شود نباید پیچ تنظیم کشور ما دست دلار باشد دلار را عده‌ای در فضای مجازی بالا و پایین کنند و مردم در معیشت‌شان فلج شوند و دچار مشکل شوند.
وی ادامه داد: این قیمت‌گذاری که برای مواد اولیه به قیمت دلار آزاد یا تلگرامی می‌شود در مواد اولیه وقتی تأثیر بگذارد در آهن، مصالح ساختمانی، نفت و پتروشیمی تأثیر بگذارد قطعاً در زندگی مردم هم این تأثیر را خواهد داشت سالانه وقتی ۲۰، ۳۰ و ۴۰ درصد بر قیمت مواد اولیه افزوده شود قطعاً بر محصولاتی که مردم می‌خواهند استفاده کنند و بر معیشت مردم تأثیر می‌گذارد.
گنجه‌ای با اشاره به بازار خودرو عنوان کرد: در‌شان هر ایرانی است یک خودرو متناسب داشته باشد سه سال وقتی از این دولت می‌گذرد باید مشکل خودرو حل شود نه اینکه مافیا این صنعت را به گروگان بگیرد و عده‌ای از این سود کنند و مردم دچار مشکل شوند که این هم باز برمیگردد به مواد اولیه.
وی افزود: این همه ما مواهب الهی و طبیعی، معادن، فلزات، نفت و پتروشیمی داریم این باید به نفع مردم تغییر پیدا کند این همه نیروی متخصص و نیروی انسانی و بازار خوب تقاضا داریم که رئیس جمهور محترم باید این را در نظر بگیرد.
خطیب عید فطر خاطرنشان کرد: بازار بورس که وعده داده شد باید سامان داده شود
مشکل مسکن و ازدواج جوانان را باید به خود جوانان دهند تسهیلات دهند دولت کمک کند مخصوصاً در روستا‌ها و زمین‌های کوچک که مردم زمین دارند نباید مردم دچار مشکل شوند.
خطیب جمعه باشت با اشاره به کنگره شهدای استان عنوان کرد: کنگره شهدای استان در روز ۱۳ اردیبهشت سهم شهرستان باشت است اجلاسیه شهدای شهرستان باشت در این فاصله تا ۱۳ اردیبهشت همه تبلیغ کنند و مردم را دعوت به حضور پرشکوه در این اجلاسیه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1