تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۷۲۸۸۳

بزرگ‌ترین عرضه اولیه بازار سرمایه کشور؛ به‌زودی

۰
بزرگ‌ترین عرضه اولیه بازار سرمایه کشور؛ به‌زودی
کبنا ؛
«در سال گذشته سهام یکی از شرکت‌های تابعه را عرضه کردیم که در حال حاضر سهام آن در فرابورس در حال معامله است، ولی با ایجاد تغییر و تحول مدیریتی در شستان در سال جاری، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود را عرضه شستان در بازار سرمایه قرار دادیم.»
معاون طرح و برنامه و بودجه شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان گفت: درصورت مساعد بودن شرایط بازار بورس، سهام شستان با نماد «وشستان» تا پایان سال یا ابتدای سال آینده عرضه خواهد شد و بزرگ‌ترین عرضه اولیه بازار سرمایه کشور رقم خواهد خورد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، اشرفی با بیان اینکه شستان به عنوان یکی از بزرگان هلدینگ‌های چندرشته‌ای کشور سال‌هاست که خارج از بورس است، افزود: این در حالی است که اغلب هلدینگ‌های مشابه استفاده‌ای حداکثری از ابزار‌های این بازار دارند. وی اظهار کرد: در سال گذشته سهام یکی از شرکت‌های تابعه را عرضه کردیم که در حال حاضر سهام آن در فرابورس در حال معامله است، ولی با ایجاد تغییر و تحول مدیریتی در شستان در سال جاری، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود را عرضه شستان در بازار سرمایه قرار دادیم.
معاون طرح و برنامه و بودجه شرکت سرمایه‌گذاری تجاری شستان با تاکید بر اینکه ورود به بورس می‌تواند منابع مالی عظیمی برای پیشبرد پروژه‌ها و متنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاری برای ما ایجاد کند، گفت: این امر می‌تواند منجر به شفافیت مالی و اعتبار در بازار به‌عنوان هلدینگ چندرشته‌ای مالی و دسترسی به انواع روش‌های مالی مبتنی بر بازار سرمایه از جمله امکان تاسیس صندوق‌ها، تامین سرمایه و چاپ اوراق به عنوان یک نهاد مالی شود.
اشرفی تصریح کرد: شستان در خردادماه سال جاری تبدیل به سهامی عام و در مردادماه تبدیل به نهاد مالی پذیرفته نزد سازمان بورس و اوراق بهادار شد و در بهمن‌ماه سال‌جاری به عنوان ششصد و دوازدهمین ناشر پذیرفته‌شده در بورس در بخش شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی و با نماد «وشستان» درج شد.
وی ادامه داد: اکنون در مرحله ارزش‌گذاری و بعد در صف عرضه قرار خواهد گرفت و اگر شرایط بازار مساعد باشد، به‌زودی شستان عرضه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
1