تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۷۲۶۴۰
بخش اول| سخنان ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخابات؛

فیلم| حرف‌های صریح استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره انتخابات / مردم مطمئن باشند که کم نظیرترین و بهترین انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود / از کجا مشخص است بیشترین رأی را دارید؟ چرا به دنبال تنش هستید؟ / مردم به خاطر فرستادن یک فرد به مجلس با یکدیگر وارد تنش نشوند؛ والله دولت است که خدمات رسانی می کند، نماینده جاده ساز و برق رسان نیست / خرید آراء جرم است؛ برخورد می شود / هنوز انتخابات برگزار نشده ادعا می‌کنند که تخلف در انتخابات وجود دارد

۸۵
۰
فیلم| حرف‌های صریح استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره انتخابات / مردم مطمئن باشند که کم نظیرترین و بهترین انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود / از کجا مشخص است بیشترین رأی را دارید؟ چرا به دنبال تنش هستید؟  / مردم به خاطر فرستادن یک فرد به مجلس با یکدیگر وارد تنش نشوند؛ والله دولت است که خدمات رسانی می کند، نماینده جاده ساز و برق رسان نیست / خرید آراء جرم است؛ برخورد می شود / هنوز انتخابات برگزار نشده ادعا می‌کنند که تخلف در انتخابات وجود دارد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخصوص سخنرانی‌های کاندیدا‌ها در جمع مردم و ایجاد تنش و برخی سخنان نادرست درخصوص برگزاری انتخابات هشدار داد.
پایگاه خبری کبنا نیوز گفت و گویی اختصاصی با سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشته که در آن درخصوص عملکرد دولت در مدت اخیر و موضوع انتخابات سخن گفته، احمدزاده در بخش مهمی از سخنان خود درخصوص برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده‌ای به دنبال جوسازی هستند و این تصور را در مردم ایجاد می‌کنند که بیشترین آرا را دارند و در صورت پیروز نشدن زمینه تنش را به وجود می‌آورند، از کجا مشخص است بیشترین رأی را دارید؟ چرا به دنبال تنش هستید؟ انتخابات باید در آرامش برگزار شود.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده با بیان اینکه مردم به هر کسی رأی بدهند برنده انتخابات است، گفت: ممکن است یک کسی ۵۰۰ رأی بیاورد، ممکن است کسی ۵۰ هزار رأی بیاورد. خرید آراء جرم است و قوه قضاییه با این افراد به عنوان مجرم برخورد می‌کند، دستگاه‌های نظارتی پای کار هستند، اگر کسی بخواهد اقدام به خریدن رأی کند قطعاً برخورد می‌شود، قانون با کسی تعارف ندارد.
  

احمدزاده بیان کرد: همه دستگاه‌های نظارتی فعال و پای کار هستند، هیئت‌های اجرایی آرای مردم را پذیرش می‌کنند و امکان ندارد کسی که مردم به او رأی بدهند برنده نشود، یا کسی رأی نداشته باشد و برنده شود، سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند. همه کسانی که در عرصه انتخابات هستند مدعی هستند که ما در جایگاه برنده انتخابات هستیم، شما اگر واقعاً چنین جایگاهی برای خود متصور هستید، ما از شما انتظار داریم در همین حد و حدود رفتار کنید، نه اینکه پیشاپیش نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کنید، اگر از الان ادعا می‌کنید که انتخابات مهندسی شده، پس این همه هیئت‌های نظارتی و اجرایی پای صندوق چکاره هستند؟ دادگستری، سپاه پاسداران، اداره اطلاعات، این‌ها چه وظیفه‌ای دارند؟ مگر این‌ها خوابند که چنین اتفاقی بیفتد؟
وی افزود: هنوز انتخابات برگزار نشده ادعا می‌کنند که تخلف در انتخابات وجود دارد، یکدستی در اعضایی که روی صندوق هستند، وجود ندارد. اعضای روی صندوق مختلف هستند. مردم مطمئن باشند که کم نظیرترین و بهترین انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. ما مجری انتخابات هستیم و افرادی که به مجلس ‌می‌روند ارتباطی با ما ندارند و ما دخالتی در آن نداریم. ما مجری انتخابات هستیم و مردم انتخاب‌کننده هستند. همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند واجد شرایط نمایندگی هستند و مردم می‌توانند به این افراد رأی بدهند. افرادی که تصور می‌کنند با تخریب مجریان انتخابات نفع و سودی می‌برند در اشتباه هستند، ما خادم مردم هستیم و انتخابات را برگزار می‌کنیم، زیر سؤال بردن و تخریب مجری انتخابات کار درستی نیست، کاندیدایی که برنده نشود و مردم را تحریک کند و تنش و برخوردی بین مردم به وجود آمد، باید تبعات آن را بپذیرد. خودتان را عرضه کنید تا مردم به شما رأی بدهند.
برای اولین بار است که همه کاندیدا‌های مطرح روی صندوق نیرو دارند، پیش از این اصلاً چنین چیزی وجود نداشت، در دولت‌های قبل همیشه نیرو در صندوق‌ها می‌چیده‌اند، برای اولین بار تلاش شد نیرو‌های صندوق و معتمدین از هر ۴ کاندیدای مطرح باشد، و حتی یکی از کاندیدا‌هایی که حوزه انتخابیه خود را تغییر داده، نیرو دارد.
احمدزاده بیان کرد: مشکل این است که هنوز انتخابات برگزار نشده، عده‌ای به دنبال ایجاد تشنج هستند، این‌ها در حالی است که همین افرادی که نیرو‌های زیادی روی صندوق‌ها دارند، بیشتر صدای خود را بالا می‌برند.
وی گفت: آقای ایکس و ایگرگ چرا تصور می‌کنند بیشترین رأی را دارند؟ این‌ها خطر آفرین است، مردم هر چه رأی دهند همان مبنا است.
احمدزاده افزود: از صداوسیما به دلیل آگاهی‌رسانی و همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم، از رسانه‌ها می‌خواهم شأنیت و شرأفت رسانه‌ای خود را حفظ کنند و مردم را تشویق کنند که پای صندوق‌های رأی بیایند، دشمن در تلاش است که مردم را ناامید کند.
وی گفت: شما رسانه‌ها برای ایران و برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنید، ایران در وسط توطئه‌های ایادی آمریکا است، وسط درنده‌هایی است که می‌خواهند ایران را از بین ببرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرقی نمی‌کند که اصلاح طلب یا اصولگرا یا میانه‌رو پیروز شود، مردم به هر نامزدی که می‌خواهند و دوست دارند رأی بدهند، و در سرنوشت خود دخیل باشند، کسی که نسبت به رأی‌دهی بی‌تفاوت است بعداً نمی‌تواند ادعایی درخصوص مجلس داشته باشد.
احمدزاده عنوان کرد: رسانه‌ها واقعیت را به مردم بگویند، اینطور نباشد که بگویند فلان رسانه ستاد انتخاباتی فلانی است، دروغ پردازی نشود، به حرف دروغ دامن‌زده نشود.
وی گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم که نسبت به مسائلی دامن نزنند که موجب تنش میان مردم باشند، اگر مطلبی منتشر شود و در اثر مطلب آشوب شود، رسانه باید پاسخگو باشد، شأن رسانه این است که واقعیت را بازگو کنند و انحراف در اذهان مردم ایجاد نکند. کمک کنید که برادری مردم حفظ شود. رسانه‌ها برای انتخاب اصلح تلاش کنند، کسی که صلاحیت ندارد نباید برای او تبلیغ شود، معیار‌های اصلح را به مردم بگویید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این را درنظر داشته باشند، والله کسی که قرار است برای مردم کار کند دولت است، دولت است که خدمات‌رسانی می‌کند، نماینده جاده ساز و برق‌رسان نیست، نماینده اگر می‌خواهد کاری کند، باید تلاش کند که وزرا توجه بیشتری به استان داشته باشند، مردم به خاطر فرستادن یک فرد به مجلس با یکدیگر وارد تنش نشوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر تو باد مرد خدایی و حقیقت و حریت و ازادگی افرین بر نطق ارزنده و گوهر بارتون
توصیه برادرانه حالو خرزی به احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
استاندار گول را خورده و فکر می کند ایشان برنده است.
روشنفکر هم با مظلوم نمایی خودش را جا میزند.
/مثل بقیه موارد از منتظریان و بهرامی پیش استاندار ترسیم کرده
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اگر میخواهی با آبرویت بازی نشود اختیارات را از فرماندار مارگون در زمان انتخابات بگیر و به یکی از معاونانت واگذار کن.
این خط...این هم نشون
از ما گفتن بود
بماند به یادگاری
Iran, Islamic Republic of
با این جانبداری مارگون و دنا
مسولیت آن بر عهده معاونت سیاسی سید جواد هاشمی است
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار حداقل در شهرستان باشت که شهر و زادگاه خود جنابعالی است شاید همه هیات اجرایی را هم به اسم و هم از لحاط رای دادن می شناسی و هم اینها هم اعضای صندوق را مشخص می کنند به والله به بالله برای اولین بار است که همه هیات اجرایی و نظارت یکدست هستند حال که نتوانستی خوب مدیریت و خوب اجرا کنی چرا خدمات خوب و مورد تحسین گذشتگان را با ضعف مدیریت خودتان زیر سوال می برید//
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر هر جا می رود هر کاری را به اسم خودش مینویسد.
در جدیدترین کار نوبرانه اش گفت هلی کوپتر اورژانس را خودم‌گرفتم برای استان!!!!
هلی کوپتر اورژانس را ماهی یک‌میلیارد و نیم از یک‌شرکت خصوصی کرایه کرده اند‌ علاوه بر آن هزینه های جانبی آن‌ماهی ۶۰۰ میلیون‌می شود..
رضایی
Iran, Islamic Republic of
خدا و پیغمبر میدونه مستقر شدن بالگرد اورژانس حاصل تلاشها و رایزنی های شبانه روزی شخص ریاست دانشگاه بود و فارغ... عیب رئیس دانشگاه اینه که بی ادعاست و کارهایی رو که انجام میده رسانه ای نمیکنه و معتقده که کار وقتی انجام بگیرد خودش صدا میکنه در حالی که این اشتباهه چرا که همین الان این کار مهم شما رو عده ای دغل باز مفت و مجانی با تبلیغات بنام خود مصادر میکنند در حالی که روح و جسمشان هم از این قضیه خبردار نبود و نیست. حالا که آورده شده هر کسی از راه میرسه ادعای منم منم داره.. اینهمه دروغ و دغل از بعضی افراد رو آدم درک نمیکنه اون هم از افرادی که ادعای پاکی و مذهبی بودنشون گوش فلک رو کر کرده!!!
Iran, Islamic Republic of
تمام این دردسرها زیر سر منتظریان و بهرامی هست
افضلخان
Iran, Islamic Republic of
مشخصه ککا جونی،،،نخوردیمه نون گندوم ولی دیدیمه دست مردوم.
Iran, Islamic Republic of
قاران تو دو شاخ کلونه و یک باز نیکنی
Iran, Islamic Republic of
/ اگه تو تشخیص داشته بی که دکتر احمدزاده توانمدتزین استاندار کشور
Iran, Islamic Republic of
اولین چینش سلیقه ایی افراد بر روی صندوق های رای هست
بسیج تمام امکانات دولتی ب /
/
Iran, Islamic Republic of
چرا اکثر نیروهای منتظریان بهرامی را جابجا کردی
Iran, Islamic Republic of
احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
صد در صد منتظریان برنده‌ انتخابات وتو بایدکل کاسته جمع کنی بری
Iran, Islamic Republic of
هم یون که خوت ایگی
Netherlands
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
منتطریان صد در صد♥️♥️♥️✌️
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی حاج منتظریان ♥️✌️و رو سیاهی...
Iran, Islamic Republic of
خیلی ترس از منتظریان داری😂😆😂😂
Iran, Islamic Republic of
خیلی نفهمی طرف
Iran, Islamic Republic of
نه بیشتر از خودت
Iran, Islamic Republic of
در نظام جمهوری اسلامی ضعیفترین استاندار وبی برنامه ترین استاندار
Iran, Islamic Republic of
چرند نگو
Netherlands
بی شک ضعیف ترین استاندار و نماینده فعلی بویراحمد ضعیف ترین نماینده تاریخ بویراحمد است
Iran, Islamic Republic of
مگه پاتاوه شهر نشد ..
عاطی
Iran, Islamic Republic of
درود دایی عزیزم. من به تو و سید محمدعلی افتخار میکنم.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا خودت برو از استانداری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
استاندار انقلابی،چرا فرماندارشهرستان استوری طرفداری ازنماینده فعلی میذاره وعزلش نمی کنید؟
Netherlands
به والله از استاندار فعلی استان ندیده ایم
حیدری
Iran, Islamic Republic of
مردم حواسشون هست وخوب قضاوت می کنند...
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
درس ادبیات فارسی چند گرفته ای؟ا
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به به !به به!
ببینید چه کسانی دارند از تبعات نتیجه گیری کاندیدا در باره برنده شدن صحبت میکند.
یه عده قشنگ حرف می زنند و عده ای دیگر حرف های قشنگی می زنند.
قلندر
Iran, Islamic Republic of
همه تبعات انتخابات گردن خود شماست.چرا اعتراض به حق بهتون گوشزد میشه ولی طرفه میروید...
مهسا
Iran, Islamic Republic of
..مردم بویراحمد امثال شماها را خوب می شناسند.
کی لهراس
Iran, Islamic Republic of
مردم به صداقت وپاک دستی نادر منتظریان اعتقاد دارند وموج منتظریان خواهی برای مبارزه با فساد وتبعیض ادامه دارد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خیلی!
Iran, Islamic Republic of
رکورد ضعیف ترین استاندار تاریخ استان جناب آقای حاج حسینی رو زدی . الان شما از آخر اولید
India
چرا خودتو میزنی به کوچه علی چپ
اگه اینقدر زرنگی چرا نمیری دنبال فرماندار بویراحمد و معاون سیاسیت ببینی
Netherlands
افتضاح است پروفایل فرماندارت را نگاه کن خودتو به کوچه ی علی چپ نزن
علیمردون
Iran, Islamic Republic of
صحبت هات داد میزنه ...
لیاقتی
Iran, Islamic Republic of
خانه ازپای بست ویران است ...کجای کاری؟
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار
اگر به گفته شما ما اصلأ این چیزها را در جمهوری اسلامی نداریم پس چرا رأی برخی شعب باطل شدهو یا رأی برخی شهرها و یا رأی برخی حوزه های انتخابی
قبول کنید تخلف بوده و هست و خواهد بود
و اذهان نیز نگران اند
Iran, Islamic Republic of
جناب نادر منتظریان انسانی خوب توانا و کارآمد است آقای منتظریان خیلی خوب گفته ، گفته صحت برگزاری انتخابات باید تضمین بشه خیلی عالی گفته جناب استاندار شما قول بدید که انتخابات در کمال صحت برگزار بشه وضعیت شهرستان بویراحمد از هر نظر بحرانی است وضعیت خیابان ها را در بارش های اخیر دیدید وضعیت خیابان‌های سروک، نجف آباد ،اکبرآباد ، سرابتاوه ، تلخسرو و دیگر جاهای شهرستان بویراحمد را ببینید وضعیت اسفناکی دارد وضعیت آموزش و پرورش را هم ببینید که قانون را زیر پا گذاشتند جناب منتظریان خیلی شفاف و رک حرف زدند عالی بود جنابعالی باید با قاطعیت جلوی قوم بازی و طایفه گرایی را می گرفتی جنابعالی به عنوان نماینده دولت باید برای انتخاب مدیران معیار و شاخص می گذاشتید تحت هیچ شرایطی نباید اجازه می دادید که شهرستان بویراحمد به گروگان گرفته شود به مردم ظلم شود مردم نباید احساس ناامنی کنند وقتی قانون نایده گرفته شود یعنی ایجاد بی عدالتی و ناامنی نباید امتیت و آسایش مردم فدای جناح بازی و رابطه بازی و طایفه گرایی شود باید کرامت و احترام مردم حفظ میشد باید وحدت و انسجام و احترام متقابل طوایف حفظ میشد همه طوایف و ایلات و مردم استان برای ما مهم است احترام همه با حفظ بشه متاسفانه بی احترامی و بی حرمتی به راحتی رواج داده شد
Netherlands
درود بر نادر مرزشکن
Iran, Islamic Republic of
چرا مغالطه می کنید
کی گفته من رأی اول هستم؟
چرا حرف می زارید دهن مردم؟
گفتن و میگن چینش عوامل اجرایی عادلانه نیست!
چرا خلط مبحث می کنید آقای استاندار
ضمن اینکه انتخاب خود شما با پیشنهاد ... کنونی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
آیا در جریان اقدامات فرمانداری دنا هم هستید یا خیر؟
Iran, Islamic Republic of
ما که شعار شنیدیم و شعار
می خواهیم شعار دهندگان را حذف کنیم!
Netherlands
به حول و قوه الهی کمر نفاق را می شکنیم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
منتظریان غیر از من خو مجلسه بینه که هم نیبینه
Iran, Islamic Republic of
داره جلوی منتظریان خودی نشان میدهد
اما این را بدان با پیروزی حاج نادر منتظریان ظلمی که به مردم بویراحمد را طبق گفته های خود حاجی ریشه کن خواهیم کرد
Netherlands
ان شاءالله طومار استاندار و نماینده بویراحمد با هم برچیده خواهد شد
Iran, Islamic Republic of

چون از همین الان از مسئولان رده بالا به گوشش رسیده که با پیروزی منتظریان کارش تمام شده است...
لبیک یا حسین همان لبیک به تمام شدن کار یک انسان در حق بویراحمد و دنا هست...
Iran, Islamic Republic of
خوش بوینی ککا
Iran, Islamic Republic of
اگر منتظریان یا بزرگواری هر کدام پیروز شدند کارش را تمام شده بدانید
توصیه برادرانه با احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
برعکس اگر روشنفکر رای آورد اول استاندار را دور می زند
Iran, Islamic Republic of
باید هم اینجوری..
چون با پیروزی بزرگواری در دهدشت و منتظریان در بویراحمد کار خودت و تاجگردون تمام شده است.
Iran, Islamic Republic of
بنازم اقتدار منتظریان را که هنوز نماینده نشده این شکلی نهیب میدهد
آخ سی اون روزی که از ترسش خودش بره استعفا بده.
بنازمت کر غوچی
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزن تمام دولت من چنگ دکتر احمدزاده ی کور خوندی
Iran, Islamic Republic of
سیاست میده
چند روز پیش که منتظریان آمده بود استانداری.
Iran, Islamic Republic of
معلوم وایبو سیاست ایده یا عمل ایکنه تا عمل که بعد هم همین حرفل ایزنی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
بجان قلندر و بخت عسکر کرکو من این حرفا نیست انشالله برنده قطعی انتخابات جناب آقای دکتر روشنفکر هست بس
زیاد خودتون خسته نکنید
زیاد دلخوش هم نباشید
کارتون مثل سری قبل تمام شده است
مارگون
Iran, Islamic Republic of

میدونی که روزای پایانی را داری میگذرونی
منتظریان دارد می آید
Iran, Islamic Republic of
//و تنها کسی که جرئت این کار را دارد فقط حاج نادر منتظریان هست.
بهرامی چون با دولت موافق نیست باید زیر نگین استاندار بماند.
و این یعنی ادامه ظلم در حق بویراحمد.
روشنفکر هم...
شما را به قرآن قسم میدهم جلوی این را بگیرید و به عقل بیایید .
تا چشم باز کنید ناگهان می‌بینید بویراحمدی دیگر وجود ندارد الان وقت ایستادن در مقابل این ظلم است.
ککایلم و ددیلم وریسیت وریسیت وریسیت
انشالله روز دوازده اسفند با اعلام پیروزی حاج نادر منتظریان توسط استاندار خودش با دستان خودش استعفا خواهد داد...
و این یعنی اقتدار بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر منتظریان
شجاع و پیگیر رأی و حقوق مردم
Iran, Islamic Republic of
اقتدار و شجاعت و وکالت
برازنده توست حاج نادر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی فرمانداری که شب و روز کاملأ جانبدارانه برای نماینده فعالیت داره مجری خوبی برای انتخابات نیست.
Iran, Islamic Republic of
تا دیر نشده به اعتراض ها رسیدگی شود و اگر به چینش نیروها اعتراض دارند تعویض گردند.
Iran, Islamic Republic of
خداییش همه می دونتد داری چکار می کنی فقط سرت نزن و کوچه علی چب حفظ همین شرایط فعلی برای شما از اوجب واجبات هست ولی مردم جلوتر از شما هستند جناب همه چیز دون راه نابلد.
Iran, Islamic Republic of
کجای کاری خرید رای شروع شده
علی
Iran, Islamic Republic of
صحبت‌هایتان با رفتاری که دربعضی ازمناطق استان میکنید تناقض دارد جناب استاندار..
دربین صحبت‌هایی که الان فرموده ای اگه دقیق و ریز بین باشیم جانبدارانه از کاندیدای خاص گفته ای .. عده ای را زیر پا له و طرفداری کامل وبدون چون وچرا از نماینده فعلی کرده ای..دولت را با نماینده مقایسه نموده ای .. آیا خودت نمیبینی و نمیشنوی در یاسوج چه خبره .. میدونی در ادارات چه میگذره و چه گذشته ..چرا حق را نمی‌گویی..ب جان دوتایی مون این صندلی‌ها به کسی وفادار نیست ..مغرور نباشیم ..ب اداراتی که درسفرریاست جمهوری اعطای وام بهشون تعلق گرفته در تقسیم بندی نظارت داشته ای ..اصلا میدونی چه خبره ..به ولا که نمیدونی . چوب خدا صدا نداره .. بنگر و ببین .. دیر یا زود
گپ گپو
Iran, Islamic Republic of
وای خدایا ت استاندار استانی؟؟؟؟؟
چی گفتی؟
جناب احمدی چه بخوای چ نخوای تخلف هست، حرف گپو نزن
احمدزاده هنوز نماینده درست و حسابی ندیده اید که می گویید دولت جاده می سازد.
انشاء الله استاندار بمانی تا ببینی این دوره استانداری شما و کار عمرانی کردن دولت در این دو سال در استان فقط یه شوخی بوده است.
جوان
Iran, Islamic Republic of
مطمین نیستیم چون بهت اطمینان نداریم
zzz
United States
جمع کن خودتو. با کاراری پست نمیزارین ی ادم باسواد مث دکتر بهرتمی ب کرسی بشینه این مردم رو نجات بده از این فلاکت تو این شهرستان
Iran, Islamic Republic of
یاسوجی ها فکر می کنند استان مال خودشونه و یاسوج تاریخ ندارد.
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد: درود براستاندار با لیاقت
Netherlands
فلسفه ی بودن تو در این مسولیت برای استان /
....
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار
قبل از سفر هیات دولت فرمودی بعد از سفر مدیران ضعیف برکنار می‌شوند متاسفانه آقای واعظی که یکی از قوی ترین مدیران استان بود را برکنار کردی و ضعیف ترین و ناکارآمد ترین فرد را به جای ایشان گذاشتی طوری که الان هیچ آبروی برای اداره کار نگذاشته می‌ترسیم اینبار هم قضیه تکرار بشه و یک مدیر را برکنار کنی و یک ... را جایگزین کنی البته اگر عمر ریاست شما تا اون موقع دوام بیاره
رکسانا
Iran, Islamic Republic of
اگر گردو وبارت نیسه چته رک رک ایکنی جناب استاندار
رها
Iran, Islamic Republic of
منتظریان فرمودند من نمی گم رای اول کیه ولی صندوق ها بد چینش شدن اینگونه گفتن یعنی چه از خدا بترس
Iran, Islamic Republic of
مگه نماینده یاسوج استانداررا انتخاب کرده که با نماینده بعدی بخواد برکنار بشه این یاسوجیها فکر کردن استان را خریدن
بخشعلی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار لطفا مراقب باش بخاطر بی لیاقتی شما و مدیرانتون مردم خیلی دلخونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
باسلام. فکر نکنم در تاریخ استان ک و ب استانداری به ضعیفی اقای احمد زاده و نماینده ای به ضعیفی اقای روشنفکر وجود داشته. خداوند انشا الله و به یاری روشنفکران استان این دو از سر این استان کم شود تا بلکه در پایین دست افرادی که تازه متوجه شده امور شهری و روستایی و سازمان همیاری و شهرداری ها زیر مجموعه حوزه عمرانی میباشد. ضعف و ناتوانی در این حد گریبان گیر استان ما شده. به امید حق
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
فایل های مرتبط
1