تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۷۲۶۰۴
در دیدار با پاسداران سپاه امام صادق علیه‌السلام و بسیجیان استان بوشهر؛

فرمانده کل سپاه: قله‌های بزرگی را فتح خواهیم کرد

۰
فرمانده کل سپاه: قله‌های بزرگی را فتح خواهیم کرد
کبنا ؛سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در دیدار با پاسداران سپاه امام صادق علیه‌السلام و بسیجیان استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد ماه شعبان و با بیان اینکه استان بوشهر جنگ‌های شرافت‌مندانه در مقابل استعمار انگلیس و آمریکای جنایتکار را با موفقیت در تاریخ پشت سر گذاشته است اظهار داشت: استان بوشهر سرزمینی است که هر بیگانه متجاوز در آن پا گذاشت به گورستان راه یافت.
به گزارش کبنا به نقل از تسنیم، وی مقاومت دلاورمردان، همچون رئیس علی دلواری در برابر استعمار انگلیس را بخش درخشانی از تاریخ مقاومت استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: مقاومت‌های فراوان استان بوشهر در برابر متجاوزان بیگانه این استان را به پایگاه غلبه بر استعمارگران تبدیل کرده است.
سردار سلامی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار بوشهر در کشور اذعان کرد: استان بوشهر همچون تکیه‌گاه مهم اقتصادی و دفاعی برای کشور محسوب می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پیامی مهم به جهان دانست و تصریح کرد: دشمنان کشور با تحریم‌های بسیار، جنگ شناختی و ... می‌خواستند مردم را نسبت به آینده انقلاب ناامید کنند، اما با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بسیاری از اقدامات آن‌ها خنثی شد.
وی با بیان اینکه وجود بحران‌ها سبب پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شد گفت: ایران اسلامی بسیاری از قدرتش را در فتنه‌ها، جنگ‌ها و تحریم‌های دشمنان خود یافته است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه قله‌های بزرگی را فتح خواهیم کرد افزود: حضور در انتخابات جهاد و هر رأی مشتی بر دهان دشمنان محسوب می‌شود به همین دلیل شایسته است مردم با صلابت و قدرت در انتخابات شرکت کنند و دشمنان را در اهداف خود ناکام بگذارند.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی همه جانبه اقشار قهرمان و سلحشور این استان در راستای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی با اشاره به گزارشی از عملکرد سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر و بسیجیان این استان گفت: برگزاری شورای عالی تحول محلات اسلامی در استان، احیای ۴۹ مسجد خاموش، برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر استان، درختکاری با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر، برگزاری طرح نوجوانه‌ها و گشت‌های اطلاعاتی و رضویون در راستای تامین امنیت استان و شهرستان‌ها برخی از اقدامات بسیج و سپاه استان بوشهر محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1