تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۷۲۰۲۵
یادداشت؛

اتمام حجت مردم در «دشتروم»

۶
۱
اتمام حجت مردم در «دشتروم»
کبنا ؛اجتماع عظیم طرفداران «محمد بهرامی» در دشتروم حاوی پیام‌های انتخاباتی مهمی بود که بررسی و تحلیل این پیام‌ها می‌تواند بخش زیادی از ابهامات انتخابات را رمز گشایی کند.
بعد از آن که در لیست اولیه تأیید صلاحیت شدگان انتخابات نام محمد بهرامی قرار نداشت این گمان می‌رفت که بهرامی یا امکان بازگشت به انتخابات پیدا نخواهد کرد و یا در صورت بازگشت کنترل و مدیریت وضعیت از دست وی خارج شده است و احیا شرایط‌ایده‌آل قبل از اعلام تأیید صلاحیت شدگان دشوار خواهد بود.
اما مدیریت عالی بهرامی که مبتنی بر قانون بود و همچنین پیوند عمیقی که میان بهرامی و مردم وجود داشت اجازه کوچکترین آسیب را در طول دو هفته وقفه در کار بهرامی نداد. بازگشت بهرامی به عرصه رقابت‌ها با یک استقبال تاریخی و خود جوش در منطقه سرنجلکل همراه شد. استقبالی که همگان انگشت حیرت به دهان گرفتند و متفق القول بر این نکته تأکید داشتند که این آغاز یک راه روشن و تاریخ ساز خواهد بود.
صلاحیت بهرامی در مرحله اول بررسی اعتراضات توسط شورای محترم نگهبان به تأیید رسید تا پاسخی باشد به‌ اتهام زنندگان و کسانی که رد صلاحیت بهرامی را از مدت‌ها پیش آرزو می‌کردند. بازگشت بهرامی یک موج بزرگ در موج قبلی بهرامی بود که در چند سال اخیر در حمایت از وی شکل گرفته بود و این وقفه و بازگشت مجدد یک موج شتابناک مردمی دیگر را رقم زد. اوج این موج دوم را حالا می‌توان در همایش و اجتماع مردمی طرفداران بهرامی در « دشتروم» دید و بر عظمت آن و مردمی بودن آن صحه گذاشت.
اجتماعی که یقیناً تداوم خواهد داشت همانطور که پیش از این شاهد اجتماع طرفداران بهرامی در بخش پاتاوه و بخش لوداب بودیم. مناطقی که طبق برخی برآورد‌های ذهنی و قبلی پایگاه رای رقبای بهرامی است ولی در هر سه منطقه ما شاهد ازدحام جمعیت و شور و شوق وصف ناشدنی در استقبال و حمایت از بهرامی بودیم.
این شور و شوق را باید یک فرصت طلایی در جهت افزایش مشارکت و حضور مردم در صحنه دانست و همانگونه که در زمان وقفه برای بهرامی صحبت آن می‌رفت بازگشت بهرامی یعنی ایجاد شور و شعف انتخاباتی که گامی است در مسیر منویات مقام معظم رهبری برای شوربخشی به انتخابات دوازدهمین دروه مجلس شورا یاسلامی.
سرنجلکل، لوداب و دشتروم نقطه آغاز در انتخابات دوزادهم هستند و گفتنی‌های بسیاری مانده است که بزودی رونمایی و بیان خواهند شد همان گونه که بهرامی خود در دشتروم وعده آن را داد.
اجتماع مردم در دشتروم و حمایت همه جانبه در دشتروم و نقطه نقطه حوزه انتخابیه حجت تمام کردن بر احتمالات و پیش‌بینی‌هایی است که تلاش دارند بهرامی را نادیده بگیرند و شرایط را به گونه دیگر جلوه دهند اما موج گسترده مردمی هر ترفند نادرست را با خود خواهد برد و در نهایت مردم و منتخب مردم که نشانه‌ها حاکی از اعتماد عمومی بر محمد بهرامی است پیروز این انتخابات خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
😅😅😅😅😅 تا کی میخواهی مردم کلاه سرشون بزارین برای دور پنجم تلا‌ش کنید😂😂😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
با فتوشاپ هر کاری میشه کرد بنده خدا حداقل عکسی میادین آسمان روز سخنرانی شما صاف بوذ
Iran, Islamic Republic of
اجتماع عظیم ؟؟؟؟

اجتماع دشتروم = اجتماع سرنجلکول = اجتماع سپیدار = اجتماع لوداب = اجتماع سی سخت = اجتماع ...

همش افراد مشترک و وابستگان ایشون هستند ولاغیر
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اگه رای میدین توراخدا به جبهه نزدیک به مجلس کنونی رای ندین
ملت را ......بیچاره کردن مارا
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اقای منتظریان لیدرهای دوره قبل را بعد از نتایج بلک کرد جوابشو را نمی داد
سبحان
Iran, Islamic Republic of
میخواستم رای به بهرامی بدم ولی/رای من منتظریان برای سربلندی بویر احمد
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1