تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۶۸۳۲۴
در خطبه های نماز جمعه سوق مطرح شد؛

چمن مصنوعی سوق پس از ۴ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است/ یک سالن ورزشی پاسخگوی جوانان نیست

۱
چمن مصنوعی سوق پس از ۴ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است/ یک سالن ورزشی پاسخگوی جوانان نیست
کبنا ؛امام جمعه سوق گفت: بیش از ۴ سال از کلنگ زنی چمن مصنوعی سوق می‌گذرد و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حمله به بیمارستان و کشتار صدها زن و کودک بی گناه گفت: حمله به بیمارستان المعمدانی باید به عنوان جنایت قرن نامگذاری شود و دولت مردان اسرائیلی به عنوان جنایتکاران جنگی و نسل کشی محاکمه شوند.
کیانی اصل طوفان الاقصی را یک شکست غیر قابل ترمیم برای صهیونیست‌ها دانست و افزود: این شکست یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت بود.
وی خاطر نشان کرد: در حملات قبلی اسرائیل حمله کنند بود و فلسطینی ها فقط توان دفاع می‌کردند که با وساطت برخی کشورها آتش بس اعلام می‌شد اما این بار با وجود دستاوردهای ناچیز حمله کننده مقاومت بود و بیشترین تلفات را در تاریخ برای اسرائیل رقم زد. 
کیانی بیان کرد: هیمنه پوشالی اطلاعاتی امنیتی اسرائیل را از بین بردند، و او را خوار و رسوا کردند اسرائیلی که ادعا می‌کرد جز کشورهای بسیار قوی در بحث اطلاعاتی و امنیتی است.
وی در ادامه افزود: عادی سازی روابط با اسرائیل را از بین برد و کشورهایی که میخواستند روابط با اسرائیل را عادی کنند اما اکنون اسرائیل را به عنوان متجاوز می‌شناسند و با او وارد رابطه نمی‌شوند.
امام جمعه سوق تصریح کرد: دستاورد اسرائیل فقط بمباران کردن مردم بی‌گناه، حمله به بیمارستان کشتن کودکان و زنان بود و پاسخی مذبوحانه و از سر استیصال برای جبران شکست راهبردی و بی‌نظیر طوفان الاقصی بود و البته همین جنایت‌ها هم باعث شد که در کشورهای جهان علیه این رژیم غاصب کودک کش و وحشی تظاهرات راه بیندازند و او را محکوم کنند.اگر این قطعات را کنار هم بذاریم متوجه می‌شویم که دشمن صهیونیستی نمی‌تواند به نتیجه مطلوب خودش برسد.
حجت‌الاسلام کیانی اصل از ادعای حمله زمینی گسترده به غزه، بمباران وحشیانه مردم عادی غزه، رفت و آمد سران آمریکا و اروپا به اسرائیل و حمایت همه جانبه آنها از جنایات اسرائیل، طرح کوچاندن مردم به مصر، به عنوان اهداف اولیه و مهم اسرائیل در راستای راهبرد "جدایی مردم از خط مقاومت" نام برد.  
وی افزود: قطعا اسرائیل در رسیدن به این راهبرد شکست خواهد خورد و این شکست خفت بار آغازی برای حذف و نابودی او در آینده نزدیک خواهد شد.
کیانی با بیان اینکه خون های به ناحق ریخته شده مردم به ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی‌پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری می‌دهد، افزود: به زودی این غده سرطانی از صحنه کره زمین محو و نابود خواهد شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این میان انتظار اصلی مسلمانان جهان از عالمان دینی و هدایتگران عرصه روشنگری این است که به پاخیزند و ندای رسای پیشوای احرار حضرت علی علیه‌السلام را باگوش جان شنیده و اجابت کنند آنجا که فرمود: «وَ ما اَخَذَ اللهُ عَلَى الْعُلَماءِ اَنْ لا یُقارّوا عَلى کِظَّةِ ظالِم، وَ لا سَغَبِ مَظْلوم» آیا زمان قیام و خیزش ملتهای اسلامی به رهبری علمای اسلامی فرا نرسیده است؟! آیا زمان آن نیست که آزادی فلسطین و محو غده سرطانی صهیونیسم تبدیل به مطالبه عمومی مسلمانان گردد؟
کیانی ضمن گرامیداشت ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش گفت: از مسئولان اداره ورزش جوانان شهر سوق که برای امر ورزش زحمات زیادی می‌کشند و کارهای خوبی انجام می‌دهند تشکر و قدردانی می‌کنیم. 
وی ورزش را عامل سلامتی، نشاط، سلامتی عامل کار و نشاط بیشتر عنوان کرد و گفت: هر چه ورزشگاه بیشتر باشد نیاز به زندان به بیمارستان کمتر خواهد شد. هر چقدر برای ورزش تلاش کنیم هزینه نیست بلکه سرمایه‌ گذاری است.
حجت‌الاسلام کیانی به مشکلات شهر سوق در زمینه ورزش اشاره کرد و گفت: بیش از ۴ سال از کلنگ زنی چمن مصنوعی سوق می‌گذرد و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
وی افزود: از مدیر کل ورزش جوانان انتظار داریم که در این امر مساعدتی بفرمایند تا جوانان بتوانند راحت به امر ورزش در این شهر بپردازند.
امام جمعه سوق با بیان اینکه بخش سوق جمعیت بسیار زیادی دارد اما فقط یک سالن ورزشی دارد گفت: یک سالن جوابگوی جوانان و علاقه‌مندان به ورزش نیست.
کیانی با اشاره به اینکه در بحث ورزش بانوان کار زیادی صورت نگرفته است افزود: احداث سالن چند منظوره برای بانوان نیاز فوری و ضروری است، از استاندار محترم کل ورزش جوانان به انتظار داریم که در این قسمت هم اقدامات خوبی را برای بانوان شاهد باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1