تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۶۵۲۰۹
کبنا گزارش می‌دهد

فرزاد نجات نیا عزل شد / آیا دلیل مدیریت‌های کوتاه مدت نجات نیا ناتوانی است؟

۱۲
۵
فرزاد نجات نیا عزل شد / آیا دلیل مدیریت‌های کوتاه مدت نجات نیا ناتوانی است؟
کبنا ؛با حضور اعضای هیئت مدیره هلدینگ ساختمانی معلم، مرتضی رحمان‌زاده به عنوان سرپرست هلدینگ ساختمانی معلم وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان معرفی گردید.
به گزارش کبنا، روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در این مراسم که‌امشب در محل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد، از خدمات و تلاش‌های سید فرزاد نجات نیا مدبرعامل سابق هلدینگ ساختمانی معلم تقدیر شد و دکتر مرتضی رحمان‌زاده، رئیس هیئت مدیره آریا عمران پارس از شرکت‌های تابعه مؤسسه به عنوان سرپرست این هلدینگ ساختمانی فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش کبنا، حمیدرضا نجف‌پور کردی در مراسم تکریم مهندس سید فرزاد نجات‌نیا مدیرعامل پیشین هلدینگ ساختمانی معلم با اشاره به اینکه در یک سازمان و به تبع آن در این مؤسسه مدیران اجرایی مرکز ثقل هستند، بیان کرد: با این رویکرد در انتصابات مدیران افرادی ذیصلاح را انتخاب کردیم.
وی ادامه داد: پیشبرد کار‌ها و اقدامات اساسی مؤسسه باید با هم‌افزایی و هماهنگی در مجموعه و در چارچوب مسائل سازمانی دنبال می‌شود.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به لزوم افزایش تلاش‌ها جهت تحقق ماموریت‌های مؤسسه گفت: همه ما بنا بر وظایف سازمانی در قبال جامعه و فرهنگیان همچنین با نگاه به فرمان مقام معظم رهبری، تکلیف داریم فضای کشور را آرام و‌امید خلق کنیم.

نجف‌پور کردی با تأکید بر اینکه این مؤسسه برای معلمان است و به شخص خاصی تعلق ندارد، اظهار کرد:‌ امانت‌دار اموال معلمان هستیم و حق نداریم تابع مسئولیت‌ها در وظایف خود سستی یا در چارچوب سلایق سازمانی اقدام کنیم.
وی بیان کرد: بر همین اساس کار‌ها و وظایف مؤسسه رو به جلو و در مسیر خود تکاملی است و جابجایی‌هایی در پست‌های مدیریتی داشتیم و در این راستا از ظرفیت مهندس نجات‌نیا در تعاملات راهبردی مؤسسه با دولت و به طور ویژه مجلس بهره می‌گیریم؛ دکتر رحمان‌زاده هم طبق مدل کمیته انتصابات به سیستم معرفی و در فرایند ارزیابی تائید شد و از این پس تا اطلاع ثانوی سرپرست هلدینگ ساختمانی معلم معرفی شد.
مدیرعامل صندوق مؤسسه ذخیره فرهنگیان اضافه کرد: هلدینگ ساختمانی در گذشته چالش‌های بسیاری از جمله در حوزه حقوقی داشت که در جهت رفع آن اقداماتی داشتیم.

نجف‌پور کردی مهم‌ترین ماموریت این هلدینگ را ظرفیت‌سازی استراتژیک برای تأمین مسکن فرهنگیان برشمرد و گفت: جلسات گوناگونی با وزارت مسکن داشتیم و اکنون در حوزه عملیاتی و کار اجرایی باید وارد عمل شویم؛ دغدغه وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس هیئت امنا هم ایجاد ارزش از طریق این هلدینگ و بهره‌گیری از آن در تأمین مسکن است.
وی افزود: درحوزه تعاملات راهبردی با آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت‌های آنان باید وارد عمل شویم و از دارایی‌های بلااستفاده این وزارتخانه در جهت خلق ارزش و بازطراحی کاربردی برای فرهنگیان بهره بگیریم.
مدیرعامل مؤسسه صندوق مؤسسه ذخیره فرهنگیان با اشاره به بررسی عملکرد تمام هلدینگ‌های این مؤسسه اظهار کرد: بر حوزه‌های عملکردی تمام هلدینگ‌ها نظارت داریم و امروز یکی از پرچالش‌ترین حوزه‌ها در پتروشیمی موضوع تجارت خارجی است.
در ادامه سید فرزاد نجات‌نیا با اشاره به اینکه از ابتدای تصدی این مسوولیت در هلدینگ ساختمانی معلم کمیته‌هایی برای شناسایی مورد به مورد چالش‌های موجود در مجموعه تشکیل شد، گفت: در این رویکرد برای رفع چالش‌ها اقدام کردیم و در یکی از موارد شاهد احیای سرمایه عظیمی برای فرهنگیان بودیم.
وی با بیان اینکه در پروژه مگاپارس که بزرگترین پروژه در شرق تهران است، مسیری برای جذب سرمایه‌گذار شکل گرفت، به موضوع مشارکت در نهضت ملی مسکن اشاره و بیان کرد: در این زمینه طرح‌هایی را به وزارت راه ارائه کردیم و تفاهم نامه برای امضا آماده شده است.
همچنین مرتضی رحمان‌زاده سرپرست هلدینگ ساختمانی معلم ضمن تجلیل از خدمات تیم مدیریتی پیشین این هلدینگ کفت: کار‌های خوبی انجام شده و با توجه به ماموریت ذاتی این مجموعه بر ما واجب است که شرایط را به گونه‌ای برای فرهنگیان ایجاد کنیم که بیشترین بهره‌وری را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Romania
محسن مفتح هم مثل نجات نیا دو روز ابلاغ داشت و ابلاغش لغو شد در بانک توسعه تعاون.
Iran, Islamic Republic of
خخخخ .
چه جالب.
کافیه بچه استان باشی بدبختی
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقای نجات نیا خیلی عجله داره برای پست های بالا با وظایف مهم ، چون مدیریتش واقعا ضعیفه به نظر من باید در حد ۱۰ سالی در یکی از ادارت استان رییس یه اداره باشه تجربه کسب کنه و بعد بره در کشور دنبال جایگاه
چون بچه های استان در سطح کشوری زیاد حمایت نمیشن و اینم یکی از دلایلشه
براشون ارزوی موفقیت دارم
Iran, Islamic Republic of
بیو برو . ول کن حاجی
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
هر گاه در فامت واقعی خود قرار گرفت
و رنگ به رنگ نشد
و ثبات و شفافیت از خود نشان داد
موفق می شود
هلو
Iran, Islamic Republic of
از برنج و ماست چه خبر؟
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
محسن مفتح با تمام توان در پست خود مشغول فعالیت هست
غلامعلی هادوی نیا
Iran, Islamic Republic of
بنام خالق هستی
جناب عمر خطاب، عمرالفاروق، در باب بیت المال می فرمایند ،با بیت المال مثل مال یتیم رفتار کردم،اگر ما بتوانیم با بیت المال مثل مال خودمان رفتار کنیم ،عاقبت بخیر خواهیم شد.
رز
Romania
حق مابازنشسته ها که غندالی ورفقاخوردندوبردند چی میشه
علی
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن باد آورده را باد خواهد برد
رضا
Iran, Islamic Republic of
برای هر پستی دو مقوله تخصص وتعهد نیازه. اقای نجات نیا تعهد لازم را دارند ولی تخصص در بعضی پستهارا ندار ند. باید از پایه پستهای کوچک را تجربه کنه وبعدش کم کم بروه بالا. راه صدساله را یه شب نمیشه پیمود.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نیروی های دولتی نمی توانند به بخش خصوصی انتقال یا مامور شوند، حکم ایشان به این خاطر لغو شد
فرزندان استان با همه ی فراز و نشیب ها در هر ماموریتی موفق شدند
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1