تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۵۸۳۲۵
در جمع راهپیمایان 22 بهمن مطرح شد

مختاراندرخور: انقلاب اسلامی به جوانان روحیه خودباوری داد

۲
۰
مختاراندرخور: انقلاب اسلامی به جوانان روحیه خودباوری داد
کبنا ؛فرماندار مارگون گفت: امام آمد و با تشکیل حکومت اسلامی به جوانان روحیه خودباوری دارد و امروز ثمره آن را در دستاوردهای علمی و فناورانه و پزشکی می‌بینید.
مختار اندرخور_ فرماندار شهرستان مارگون_ در جمع مردم حاضر در راهپیمایی 22 بهمن 1401، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم، اقشار مختلف، اظهار داشت: مردم با حضورشان وفاداری خود را آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نشان دادند. 
وی در ادامه افزود: مردم امروز نشان دادند که همچنان به دستاوردهای انقلاب اسلامی و راه امام و ولایت فقیه پایبند هستند که صمیمانه از همه شماها تشکر می‌کنم.
فرماندار شهرستان مارگون در ادامه به بخشی از خدمات نظام اسلامی در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: به هیچ وجه نمی‌توان جمهوری اسلامی را با دوران نظام ستم شاهی پهلوی مقایسه کرد. در حوزه علمی، انقلاب اسلامی رشدی بی‌نظیری داشت و این در حالی است که در دوره قاجاریه تا دوره پهلوی ما هیچ‌گونه پیشرفتی نداشتیم و استعمارگران در تلاش بودند که این کشور به دستاوردهای علمی دست پیدا نکنند و کشور را به سمت فحشا و بی‌بندباری سوق بدهند.
اندرخور  اضافه کرد: آنها با گسترش میخانه‌ها و فحشاخانه‌ها می‌خواستند که جوان ایرانی را از میدان علم و علم‌اندوزی و نخبگی دور نگه‌دارند. رضاخان درب مدارس را بست و روحانیت را خانه‌نشین و علما و دانشمندان را گوشه‌نشین کرد. حاصل فقر علمی، فقر صنعتی است و فقر صنعتی فقر اجتماعی و مصیبت‌های دیگری را به بار می‌آورد.
فرماندار گفت: امام آمد و روحیه خودباروری را در بین جوانان ایجاد کرد و امروز در حوزه علمی، فناوری، ماهواره، تجهیزات پزشکی و... به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کردیم. اینها دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
اندرخور به اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم اصلاحات جدی در حوزه اقتصادی داشت که امید می‌رود با همراهی و مشارکت مردم به نقطه‌ای برسیم که رضایت عمومی بیش از گذشته کسب شود.
وی به تنش آبی شهرستان مارگون اشاره کرد و گفت: دولت اعتبارات خیلی خوبی برای رفع تنش آبی مارگون گذاشت و الحمدالله توانستیم که با بازسازی و تعمیر شبکه‌های آب تا حد زیادی تنش آبی مارگون را مرتفع سازیم. 
فرماندار مارگون به تعمیر و توسعه شبکه برق رسانی روستاهای مارگون گریزی زد و گفت: مشکل برق 32 روستا رفع شد. 220 پایه برق به منظور روشنایی معابر روستاها نصب شد و 16 روستا که کاملاً فاقد برق بودند، برق‌رسانی شدند. سال آینده سایر روستاها که مشکل روشنایی دارند در دستور کار قرار خواهند گرفت.
اندرخور گفت: در حوزه راهداری و راه‌سازی؛ 11 کیلومتر زیرسازی و آسفالت روستای دلی‌گردوی شرقی انجام گرفت. محورهای موشمی سفلی، زیلایی، سادات چاهن، پوهن و روستاهای دیگر نیز مورد بهسازی و آسفالت قرار گرفتند. 210 میلیارد تومان بودجه مصوب در حوزه راه‌های روستایی و شهرستان مارگون داریم.
فرماندار مارگون در ادامه به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی پرداخت و گفت: توزیع 300 تن نهاده دامی بین دامداران، مرمت، بازسازی و احداث 1100 کانال آبیاری مزارع و باغات شهرستان، اجرای طرح آبیاری تحت فشار و قطره‌ای 65 هکتار، صدور مجوز پرواربندی، گسترش باغات دیم، تولید 3660 تن آبزیان، توزیع 7 هزار لوله آب کشاورزی به خسارت دیدگان سیل اخیر و... بخشی از خدمات جهاد کشاورزی در شهرستان مارگون است.
وی افزود: اداره امور عشایر نیز در بازگشایی جاده عشایری و ایل‌راه‌ها اقدامات خوبی داشت. 400 کیلومتر جاده عشایری بازگشایی شد. احداث منبع آب سرتنگ جوب‌ریز، تاسیسه و توزیع 106 پنل خورشیدی بین عشایر از خدمات این اداره بود. 300 میلیون برای منبع آب تاسیسه در نظر گرفته شد.
مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در ادامه اظهار داشت: در این ایام 80 کیلومتر راه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در دست احداث است.
وی با اشاره به اینکه 41 پروژه شهرستان مارگون در بخش‌های کشاورزی، آموزش، راه‌سازی، ارتباطات، ورزش، سردخانه هزار تنی، کلنگ زنی مسکن ملی با سی واحد، می‌باشند که این پروژه ها مختص دهه فجر هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عبدالله
Iran, Islamic Republic of
خدایا بی نهایت سپاسگزارم ،
Iran, Islamic Republic of
بله فرماشتت کاملا درسه
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1