تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۵۸۳۰۵
در مراسم ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ چیتاب مطرح شد

پژمان: انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ در تاریخ ایران و جهان اسلام است

۵
۵
پژمان: انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ در تاریخ ایران و جهان اسلام است
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ در تاریخ ایران و جهان اسلام و تاریخ بشریت است، زیرا ملت ما در دوران پهلوی با دخالت انگلیس و امریکا در اموراتمان تحقیر می‌شدند ولی امروز به حول قوه الهی و رهبری مدبرانه در سایه وحدت یکپارچگی عمومی علیرغم تمام فشار‌ها، تحاریم اقتصادی و... سربلندانه و عزتمندانه بدون وابستگی و ترسی در مقابل تمام دنیای کفر و استکبار زندگی می‌کنند.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام پژمان امام جمعه کبگیان که سخنران مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در چیتاب بود بعد از اتمام راهپیمائی در میان تجمع انبوه مردم بخش در میدان بسیج شهر چیتاب ضمن تشکر از حماسه حضور کبگیانی‌ها، اظهار داشت: هرآنچه انقلاب را مستحکم‌تر از همیشه مانند خاری در چشم دشمنانش فرو می‌کند همین اراده و عزم راسخ شما ملتی است که ضمن تقدیم مال و جان و هستی خود، با حماسه حضور دقیقه ۹۰ تمام محاسبات پر خرج و کلان دشمن را بر هم می‌زند.
سید فرج الله پژمان افزود: دشمنان بدبخت انقلاب قبل از حماسه حضور ملت هم از پیش باخته بودند و مردم شهادت طلب بخش کبگیان امروز هم با این حماسه حضورشان نشان دادند که نمونه شاخص ولایتمداران وفادار به نظامند.
وی با اذعان به هجمه‌های متعدد دشمنان در بر هم زدن تعادل روانی جامعه خاطرنشان کرد: مردم ما در دفاع مقدس، مکتب دفاعی را خلق و بامبدل شدن به یک قدرت جهانی تبدیل شده و امروز با حضور حماسی خود نشان دادند که خیلی از کشور‌ها به دلیل ضعف در قدرت دفاعی، جرات بر زبان آوردن چنین جملاتی علیه استکبار و استعمار را نداشتند و این همان آزادی بیان با نپذیرفتن ذلتی بود که ملت بزرگوار ایران در بهمن ۵۷ و دفاع مقدس‌ها به جهانیان ثابت کردند و نشان دادند که با اتحاد و شهامت و شهادت طلبی، ظلم پایدار نیست.
حجت الاسلام پژمان اذعان داشت: هیچ قدرتی در جهان جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و این به دلیل قدرت دفاعی و بازدارندگی و پشتوانه همین ملت است که نمونه شاخص آن را در حماسه حضور همه اقشار بطور شاخص در همین بخش کبگیان دیدیم.
وی افزود: پیروزی ملت در ۲۲ بهمن ۵۷ سرآغاز یک حرکت بود و امروز ملت ایران در یک مسیر افتخارآفرین قرار دارند و در آینده هم فتوحات و پیروزی‌های بزرگی در صحنه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی کسب خواهند کرد و این وعده الهیست. این سخنران ضمن تشکر از آحاد مردم بخش کبگیان اضافه کرد: مردم بخش کبگیان که بار‌ها در دفاع از انقلاب و آرمان‌های خون شهداء خود را ثابت کرده‌اند، امروز نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بار دیگر بر این وفاداری تأکید کردند و شکست و روسیاهی دیگری را برای امریکا و دیگر دشمنان نظام رقم زدند.
وی خطاب به حربه‌های دشمن در تیر‌های مأیوسانه خود در نفس‌های آخر نیز گفت: حل مشکلات مردم هم که دشمنان همواره آن را بهانه قرار می‌دهند یکی از‌امید‌های دشمن جهت تزریق یاس به بدنه جامعه است که باید با تدبیر مسئولان حل شود.
سید فرج الله پژمان خطاب به دلواپسان پهلوی و منافقین کوردل معاند نظام نیز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ در تاریخ ایران و جهان اسلام و تاریخ بشریت است، زیرا ملت ما در دوران پهلوی با دخالت انگلیس و امریکا در اموراتمان تحقیر می‌شدند ولی امروز به حول قوه الهی و رهبری مدبرانه در سایه وحدت یکپارچگی عمومی علیرغم تمام فشار‌ها، تحاریم اقتصادی و... سربلندانه و عزتمندانه بدون وابستگی و ترسی در مقابل تمام دنیای کفر و استکبار زندگی می‌کنند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به تحلیل برخی منافقین وابسته به استکبار در مقایسه نظام جمهوری اسلامی با سردمداران حکومت پهلوی خطاب به حاضرین گفت: حاکمانی که با ترس از قدرت استکباری غرب مصالح ملی را فدای منفعت شخصی خود می‌کردند اکنون با قدرت گرفتن انقلاب در سایه پشتوانه ملت با انتقاد‌های واهی نسبت به مقام معظم رهبری، نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسئولان انقلابی قصد رخنه به کشتی این نظام در دریای متلاطم فتنه دارند که امروز با جواب دندان شکن ملت ایران شرمسار و سرافکنده شدند.

---------------------------------
خـبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

اکبر
Iran, Islamic Republic of
شما چه کاری برا مردم کردید
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
مردم تکلیف خودشونو هم فراموش کردند
بخش بدون امکانات و بی صحاب
Iran, Islamic Republic of
خدا وبخشی که بخشدارش وشهردارش ..سرجمع دوتا لیسانس دانشگاه علمی کاربردی دارن ...باید بحال این بخش وشهرگریه کرد😥😥
United States
هرکه هستی عفت کلام خوبه
هردو فوق لیسانس هستند
پپالار
Iran, Islamic Republic of
آقای پژمان و جناب رسام
جاده چیتاب راهمالی
خیلی مسیر چیتاب یاسوجو نزدیک میکنه و راهمالی را به چیتاب ..
نماینده اگه قول داده چرا یکبار سرکشی نکرده؟
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1