تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۵۴۳۵۷
در نشست شورای راهبری تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

دستور استاندار برای تکمیل 11 نقظه حادثه‌خیز جاده های کهگیلویه و بویراحمد / نبود اعتبار بزرگترین دلیل تاخیر در روند احداث پروژه‌ها است

۰
نبود اعتبار بزرگترین دلیل تاخیر در روند احداث پروژه‌ها است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش برای کاهش تصادفات در استان گفت: ۱۱ نقطه حادثه‌خیز در دست اقدام  استان تا عید تکمیل شوند.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در نشست شورای راهبری تصادفات استان که به وضعیت جاده‌ها و محورهای استان اختصاص داشت تاکید کرد: ۱۱ نقطه حادثه‌خیز استان تا عید نوروز ۱۴۰۲ تکمیل شود، که یکی از این نقاط پل تنگ سریز است و تا پایان همین هفته به مناقصه گذاشته شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: نقاط حادثه‌خیز برون شهری و در محدوده روستاهای استان شناسایی و تلاش شود تصادفات کاهش پیدا کنند تا مردم در حوادث رانندگی دچار حادثه و ضرر نشوند.
احمدزاده با بیان اینکه نبود نیوجرسی و جداکننده و یا نیوجرسی ها غیراستاندار و حجیم در جاده‌های استان خود یک خطر است اعلام کرد: با کار کارشناسی و فنی نیوجرسی‌های استاندارد در نقاط حادثه ساز نصب شود.
وی با بیان اینکه عملکرد برخی پیمانکاران چندان خوب نیست و کیفیت لازم را ندارد، افزود: پیش از واگذاری پروژه‌ها اهلیت پیمانکار مورد توجه قرار گیرد.
دستور استاندار برای تکمیل 11 نقظه حادثه‌خیز جاده های کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه نبود اعتبار بزرگترین دلیل تاخیر در روند احداث پروژه‌ها است، عنوان کرد: یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان اعتبارات متمم سفر بود که به مردم قول دادیم اما از مجموعه دولت قول ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان را گرفتیم البته این مبلغ هنوز اختصاص داده نشده و پولی که وارد استان شده از محل سفر دولت بوده است.
احمدزاده با بیان اینکه هر چه وعده داده و مصوب شده در متمم سفر مورد توجه قرار گرفته و تک به تک اجرایی می‌شود، گفت: قرار است تا قبل از پایان سال یک هزار میلیارد تومان از متمم سفر و تابستان هم یک هزار میلیارد دیگر به استان داده شود، البته برای پروژه‌های اولویت‌دار از جمله پل وحدت در لنده و جاده طریق‌الطیب اعتبار اختصاص دادیم.
وی بیان کرد: برخی از پروژه‌هایی که در سفر سال گذشته دولت به استان مصوب شدند ۲ تا ۳ سال زمان بر است و اینطور نیست که تا عید به اتمام برسند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز بارش‌ها گفت: حوزه راهداری آمادگی کامل برای جاده ها در فصل بارش ها را داشته باشد و جاده مورزرد زیلایی که محل عبور و مرور مردم است نباید امسال مسدود شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1