تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۴۵۲۰۰۸
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مطرح کرد؛

پرداخت ۴۸۱ میلیارد تومان به بازنشستگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

۰
پرداخت ۴۸۱ میلیارد تومان به بازنشستگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛بازنشستگان و مستمری بگیران استان کهگیلویه و بویراحمد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۴۸۱ میلیارد تومان از تأمین اجتماعی حقوق و مستمری دریافت کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر حدود ۲۲ هزار نفر تحت عنوان بازنشسته، از کار افتاده کلی و بازمانده در استان کهگیلویه و بویراحمد ماهانه از این سازمان حقوق و مستمری دریافت می کنند.
رسول چراغ‌سحر این رقم را در کل کشور بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
وی افزود: ۴۵ میلیون نفر در سطح کشور زیر پوشش خدمات و حمایت های سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند و این سازمان از طریق ۹۰ بیمارستان، ۱۱ هزار تخت بیمارستانی و ۵۰ هزار مرکز طرف قرارداد به آنها خدمات درمانی و دارویی ارائه می کند.
به گفته وی در سطح استان نیز علاوه بر ۴ بیمارستان و مرکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت رایگان خدمات درمانی را به بیمه شدگان می دهند، ۴۶۴ مرکز بهداشتی، درمانی و دارویی و پزشک نیز با سازمان طرف قرارداد هستند و خدمات مورد نیاز بیمه شدگان را ارایه می کنند که ماهانه حداقل ۱۸۰ میلیارد ریال بابت ارایه این خدمات از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند.
چراغ سحر اظهار داشت: علاوه بر پرداختی یادشده، ماهانه به طور میانگین ۵۰۰ نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از این سازمان حقوق دریافت می کنند و افزون بر این، بیش از ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت کمک های کوتاه‌مدت مانند کمک هزینه  ازدواج، کمک هزینه ایام بیماری و بارداری و... به بیمه شدگان استان پرداخت می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرایان در مسیر اصلاحات

اصولگرایان در مسیر اصلاحات

آگاهان و دلسوزان کشور همواره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید دارند که یک ...
سهم خواهی اصولگرایان از کابینه

سهم خواهی اصولگرایان از کابینه

«موسم تغييرات در كابينه از راه رسيده است؟» اين پرسش يكي از مهم‌ترين ابهاماتي است كه اين ...
وزیر نان خوردن مردم را می‌شمارد

وزیر نان خوردن مردم را می‌شمارد

وزیر اقتصاد اخیراً گفته بود اکنون می‌دانند هر کسی از کجا و به چه میزان نان خریداری کرده ...
1