کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مطرح کرد؛

پرداخت ۴۸۱ میلیارد تومان به بازنشستگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

9 شهريور 1401 ساعت 20:26

بازنشستگان و مستمری بگیران استان کهگیلویه و بویراحمد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۴۸۱ میلیارد تومان از تأمین اجتماعی حقوق و مستمری دریافت کردند.


بازنشستگان و مستمری بگیران استان کهگیلویه و بویراحمد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۴۸۱ میلیارد تومان از تأمین اجتماعی حقوق و مستمری دریافت کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر حدود ۲۲ هزار نفر تحت عنوان بازنشسته، از کار افتاده کلی و بازمانده در استان کهگیلویه و بویراحمد ماهانه از این سازمان حقوق و مستمری دریافت می کنند.
رسول چراغ‌سحر این رقم را در کل کشور بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد.
وی افزود: ۴۵ میلیون نفر در سطح کشور زیر پوشش خدمات و حمایت های سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند و این سازمان از طریق ۹۰ بیمارستان، ۱۱ هزار تخت بیمارستانی و ۵۰ هزار مرکز طرف قرارداد به آنها خدمات درمانی و دارویی ارائه می کند.
به گفته وی در سطح استان نیز علاوه بر ۴ بیمارستان و مرکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت رایگان خدمات درمانی را به بیمه شدگان می دهند، ۴۶۴ مرکز بهداشتی، درمانی و دارویی و پزشک نیز با سازمان طرف قرارداد هستند و خدمات مورد نیاز بیمه شدگان را ارایه می کنند که ماهانه حداقل ۱۸۰ میلیارد ریال بابت ارایه این خدمات از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند.
چراغ سحر اظهار داشت: علاوه بر پرداختی یادشده، ماهانه به طور میانگین ۵۰۰ نفر مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از این سازمان حقوق دریافت می کنند و افزون بر این، بیش از ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت کمک های کوتاه‌مدت مانند کمک هزینه  ازدواج، کمک هزینه ایام بیماری و بارداری و... به بیمه شدگان استان پرداخت می شود.


کد مطلب: 452008

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452008/پرداخت-۴۸۱-میلیارد-تومان-بازنشستگان-تأمین-اجتماعی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1