تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۴۵۰۷۷۳
کبنا گزارش می دهد؛

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت گچساران: مدعی هستم که به لیگ یک صعود کنیم و سالم کار کنم / شرایط زمین چمن گچساران نامطلوب است

۱
۰
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت گچساران: مدعی هستم که به لیگ یک صعود کنیم و سالم کار کنم / شرایط زمین چمن گچساران نامطلوب است
کبنا ؛آیین معارفه سرمربی جدید تیم نفت و گاز گچساران با حضور مدیر تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و پیشکسوتان فوتبال این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا، داریوش یزدی مربی جدید تیم نفت و گاز گچساران در ایین معارفه خود که روز سه شنبه (۴ مردادماه ۱۴۰۱) برگزار شد، اظهار کرد: مفتخرم که در گچساران حضور دارم، من فرزند مسجد سلیمانم ولی در گچساران هم انگار که در شهر خودم هستم.
یزدی اظهار کرد: شرایط اینجا شبیه به مسجد سلیمان است، فرهنگ و آداب و رسوم مسجدسلیمان شبیه به گچساران است و اینجا فضای دلگرم کننده ای برای من به وجود می آورد.
وی گفت: من مدعی هستم که در فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ یک صعود کنم، اما این ادعا کافی نیست، این ادعا زمانی محقق می شود که تک تک افراد حمایت کنند، اگر حمایت مسئولان نباشد، داریوش یزدی که هیچ، حتی فرگوسن هم بیاید نمی توان کاری از پیش برد.
یزدی بیان کرد: شهرهای کوچک شرایط خاص خود و چالش هایی را دارد، خواهشم این است که همه این مسائل را کنار بگذارید.
سرمربی جدید تیم نفت و گاز گچساران گفت: ادعای دیگری نیز دارم، ادعای من این است که سالم کار می کنم.
وی گفت: رانت و فساد در همه ادارات و در فوتبال هم وجود دارد، نمی توانیم منکر شویم، اگر داریوش یزدی یک سال تیم دارد و یک سال تیم ندارد، یکی از دلایلش این است که ادعا دارد می خواهد سالم کار کند.
وی افزود: داریوش یزدی با کمک تک تک شما می تواند سالم و بدون رانت به کار خود ادامه دهد. اگر کمک نکنید اتفاق خوبی نمی افتد.
یزدی بیان کرد: خیلی ها دامانشان آلوده به فساد است، فدراسیون را ببینید، افرادی وجود دارند که شایسته نیستند، فوتبال ما سیاست زده و رانت زده شده است. این رانت آسیب های زیادی به فوتبال زده است.
یزدی گفت: بعد از ۶ سال در گچساران حضور پیدا کردم و امکانات اینجا را بررسی کردم، اکثر امکانات هم فراهم هست و بستر کار وجود دارد، هر چند که کمبودهایی وجود دارد.
وی بیان کرد: استعدادهای خوبی اینجا وجود دارد، خیلی زیاد نیست ولی هستند استعدادهایی که به آنها توجه شود که در تست گیری امکان دارد افرادی را برگزینیم.
یزدی افزود: بازیکنان تیم را لیست کرده ام ولی هنوز از انها دعوت صورت نگرفته است. شاید در این لیست تغییراتی ایجاد کنیم.
یزدی اظهار کرد: انتظاری که مسئولان دارند این است که از استعدادهای همینجا استفاده شود.
وی ضمن تقدیر از فریسات سرمربی پیشین تیم نفت و گاز گچساران، گفت: قول می دهم که امانت دار خوبی باشم و تیم را سربلند کنم و این امانت را به افراد دیگر در سالهای آینده بسپارم.
وی بیان کرد: جایگاه گچساران لیگ دو نیست، جایگاه بالاتری دارد، اما باید ظرفیت ها و امکاناتمان را نیز بالا ببریم، زمین چمن قابل ملاحضه ای برای بازی فوتبال در اینجا وجود ندارد، به نماینده پیشین گچساران گفتم که توان شما در کشور بالا است و می توانید بودجه بگیرید و زمین چمن را درست کنید.
یزدی گفت: مسجد سلیمان الان لیگ برتر است، ولی نه هتل دارد، نه فردوگاه دارد، اینها چالش هایی است که با کدخدامنشی تیم را نگهداشته اند، ظرفیت لیگ برتر را ندارد.
یزدی اظهار کرد: گچساران هم شاید از نظر امکاناتی حتی ظرفیت لیگ دو را نداشته باشد.
وی گفت: انتظارم این بود که در این جلسه یکی از بانوان صحبت کنند، و این شکاف جنسیتی در فوتبال از بین برود، این کمک کننده است چرا که فیفا نیز انتظار دارد بانوان فوتبال داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله تا حضرتعالی تیم رو به راه کنید دوباره افتخار و سربلندی و انتخاب صحیح و هوشمندانه مردم گچساران باز شکوه و شوکت و عزت باز خواهد گشت
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1