تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۴۴۶۲۴۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خبر داد:

حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از ۱۴ فروردین / اسکان مسافران در سطح استان مطلوب است

۰
حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از ۱۴ فروردین / اسکان مسافران در سطح استان مطلوب است
کبنا ؛معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار در نخستین جلسه ستاد کرونا در سال ۱۴۰۱ به تصمیم ستاد ملی کرونا برای برگزاری کلاس‌های حضوری اشاره کرد و گفت: از ۱۴ فروردین ماه همه مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری فعالیت می کنند.
به گزارش کبنا نیوز، هاشمی مهر افزود: در صورتی که مدارس از این دستورالعمل سرپیچی کنند و به صورت حضوری فعالیت نکنند مدیران به کمیته تخلفات معرفی خواهند شد.
وی تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها را موجب افت شدید تحصیلی در میان این دو قشر دانست و عنوان کرد: مدارس و دانشگاه‌هایی که در این زمینه تخلف کنند معرفی و با آنها برخورد می‌شود.
هاشمی مهر عنوان کرد: تلاش‌های خوبی در راستای کنترل بیماری کرونا صورت گرفته تا مردم و مسافران دغدغه‌ای نداشته باشند.
وی ادامه داد: البته اشکالاتی هم در برخی شهرستان‌ها خصوصا مناطق گرمسیری وجود دارد که باید در مدت باقی‌مانده تعطیلات نوروزی برطرف شود.
رعایت پروتکل‌ها به خصوص در میان رانندگان تاکسی رضایت‌بخش نیست
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهل‌انگاری و عادی انگاری‌ بیماری کرونا افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص در میان رانندگان تاکسی رضایت‌بخش نیست که گشت ویژه در این زمینه انتخاب شود.
وی با بیان اینکه تنها ۳۷ درصد مردم استان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند، ابراز داشت: رسانه‌ها مردم را برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا تشویق و ترغیب کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نگرانی‌ها در خصوص اُمیکرون نوع دو اشاره و عنوان کرد: اُمیکرون نوع دو با توجه به شدت گسترش و ابتلا بالا تهدیدی جدی به شمار می‌رود که پیش‌بینی‌ها در این زمینه توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.
وی ادامه داد: در بازدیدی که از بیمارستان گچساران داشتم آمار  بستری‌ها بالا بود که دلیل آن مسمومیت‌های غذایی بود، دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم را به مردم انجام دهد.
چرام قرمز شد
هاشمی‌مهر بیان کرد: تنها شهرستان قرمز کرونایی استان شهرستان چرام است، از نزدیک این شهرستان را دیدم نه بیمارستانی وجود دارد نه مرکز بهداشتی، روندی که این شهرستان دارد، نگران کننده است.
وی با تاکید بر اینکه ویزوس کرونا باید کنترل شود تا شاهد افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میرهای کرونایی در سطح استان نباشیم، گفت: هر روز شاهد  مرگ و میر افراد کرونایی از یک تا سه نفر هستیم که باید چاره‌اندیشی شود.
هاشمی‌مهر گفت: خوشبختانه در چند روز اخیر هیچ‌گونه مشکل امنیتی در استان وجود نداشته است.
اسکان مسافران در سطح استان مطلوب است
وی با ابراز نگرانی از افزایش تصادفات و تلفات جاده‌ای بر مدیریت این شرایط تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها تصمیماتی که در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها گرفته شد را اجرایی کنند تا با مشکلی مواجه نشویم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت اسکان مسافران هم گریزی زد و گفت: اسکان مسافران در استان خصوصا شهرستان گچساران مطلوب است تنها نیازمند تجهیزاتی مانند فرش و این قبیل موارد هستیم که آموزش و پرورش تامین کند.
وی با اشاره به تلاش‌های هلال احمر، میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌ها در استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی، گفت: هلال احمر و میراث فرهنگی در شهرستان کهگیلویه هیچ برنامه‌ای برای استقبال از نوروز نداشتند که جای سوال وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

FATF، پرونده‌ای برای بایگانی؟

دولت روحانی تا واپسین لحظات عمر خود پیگیر تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود اما ...
1