تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۴۴۵۲۳۲
باحضور امام جمعه و بخشدار کبگیان انجام گرفت

تجلیل از رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی چیتاب

۱
تجلیل از رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی چیتاب
کبنا ؛باحضور بخشدار و امام جمعه کبگیان در اداره جهاد کشاورزی چیتاب از مقام مهندس تجلیل بعمل آمد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان ضمن تبریک و خداقوت به همه مهندسین در بخش وادارات تابعه گفت: مهندسان در عمران و آبادانی کشور همواره پیشگام بوده و روز مهندس نیز بهانه‌ای برای تجلیل از نقش مهندسان در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور است.
سید فرج الله پژمان افزود: آنچه امروز مدیریت کشور را در خدمت دهی به فراسوی ناهنجاری درعمل گرائی کشانده، گزینش وکاشت برخی نیروهای غیره مرتبط در پستهای مدیریتی در قالب خدمت به مردم است. وی تصریح کرد: هر کاری جهت موفقیت باخروجی مثبت و مهندسی شده، نیروی متخصص همان کار را می‌خواهد لذا به صورت واضح می‌بینیم که هرجائی در هر پست و مقامی برای خدمت به مردم، نیروی متخصص کاشتند موفقیت حاصل شده، و هرجائیکه کار را به کاردان نسپرده‌اند خروجی خدمت دچار نامتوازنی گردیده که بابروز مشکلات عدیده نارضایتی‌های عمومی را در برداشته است.
امام جمعه کبگیان با اشاره به پهنه خدمت اداره کشاورزی دربخش هم گفت: ضمن تشکر از زحمات سرکار خانم غیاثی وهمکاران خدومشان در اداره کشاورزی چیتاب بایدبگویم این مرکز چون کانون ورود وخروج ارباب رجوعهایی از جنس قشر زحمتکش، وقطب تولیدی جامعه هستند علیرغم تمام تلاشهای بی شائبه شما بزرگواران، همیشه تکریم ارباب رجوع درسایه نگاه عادلانه تخصیص منابع را سرلوحه این میدان بزرگ در خدمت قراردهید تا ان شاء الله در اذهان عمومی بعنوان یک مسئول جهادی کارآمد وشجاع یاد شود.
ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان هم در این دیدار گفت: روز مهندس، روز تجلیل از علم، استعداد، خرد، توانمندی و همت مثال زدنی مردان و زنان صاحب علم ایرانی وپیشگامان و تمهید کنندگان بستر فنی و علمی توسعه و سازندگی در کشور است.
وی افزود: پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی مرهون نقش انکارناپذیر مهندسان متعهد و پرتلاشی است که با ایده‌ها و راه حل‌های خلاقانه وهمتی والا و عزمی استوار، آبادانی، رفاه و آسایش را برای هموطنان عزیزمان در گستره سرزمینی میهن همیشه سرفرازمان به ارمغان آورده‌اند.
محسنی فر ضمن تشکر از زحمات همه کارکنان ادارات دولتی و نیمه دولتی در بخش گفت: سرکار خانم غیاثی یک نیروی متخصص در پهنه خدمات کشاورزی در بخش است که از زمان تقبل مسئولیت با پویائی در حیطه وظیفه خاصه نظم در ورود و خروج اداری، پاسخ راسخ و توجیح قانونی ارباب رجوع جهت مساوات در خدمت دهی به این قطب زحمتکش یک نیروی سرآمد در کارآئی بالا هستند.
غیاثی ریاست اداره کشاورزی چیتاب هم در این جلسه ضمن تشکر از بذل توجهات امام جمعه و بخشدار کبگیان به ادارات و پاسداشت مقام مهندس گفت: إِدارَهِ کِشاورزی چیتاب دَر بَدوِ ورود اینجانب بغیر از خدمات محوله خود در مدار توزیع نهاده‌های دامی، ونظارت و توزیع بازار قرار گرفته که هم وظایف ما وهمکارانمان را دوچندان کرده و هم توقعات در نظم ساختار نظارت اجرائی بیشتر می‌شود.
ریاست اداره کشاورزی چیتاب افزود: باتمام تلاش آنچه در توان داریم جهت اعتلای خط مشی کشاورزی در بخش وخدمت به کشاورزان در طبق اخلاص خواهیم گزاشت تاخدائی ناکرده مشغول ضمه این قشرکم بضاعت اماموثر در بقاء چرخه اقتصاد جامعه داشته باشیم. لازم به ذکر است، ازطرف بخشداری ودفتر امام جمعه کبگیان به یمن سالروز مهندس و به پاس زحمات کارکنان اداره کشاورزی با اهداء لوح یاد بود با حضور امام جمعه و بخشدار کبگیان از آنان تجلیل بعمل آمد.
-------------------------------
خبـرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1